Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazartesi, Mart 23, 2015

Dizi Alarmı : Sensory Couple / The Girl Who Sees Smells

Sawako Kuronuma Pazartesi, Mart 23, 2015


Son zamanlarda eskisi gibi Kore dizisi izleyemesem de dikkatimi çeken dizilerin isimlerini kenara not alıyorum ki başladığında kaçırmayayım :)) Sensory Couple / The Girl Who Sees Smells, bu dizi de dikkatimi çeken yapımlardan biri; oyuncularıyla değil konusuyla...
Erkek kahramanımızı oynayan Yoo Chun, 3 yıl önce Barkod cinayeti davasında kız kardeşini kaybetmiştir.Bu olaydan sonra deyim yerindeyse hissizleşmiştir.Yine Barkod cinayeti davasında bir kız sağ kurtulur ve o zamandan beri hafızasını kaybeder fakat esrarengiz bir şekilde kokuları görmeye başlar.

Konudan anlayacağımız gibi, erkek kahramanımız soğuk nevale; ne yalan söyleyim severim dizilerdeki böyle tipleri, yalnız sadece dizilerde :)) Bayan oyuncumuzda estetikli ya da estetiksiz bilemeyeceğim ama güzel!

Beni ilgilendiren onların dış görünüşünden çok olay; aklımda birden God's Gift tarzında heyecanlanacağım bir dizi olacağı belirdi.Bayan karakter; acının, öfkenin, suçun, mutluluğun kokularını alacak, mesela aşk kırmızı renk kokuya sahip olacak... Acaba katil kim diyeceğiz, ondan bundan şüpheleneceğiz..Sanırım bu tip konu Empati adlı kitapta vardı.Neyse umarım beklediğime değer deyip bu dizi alarmını da sonlandırıyorum..

Sizce bu dizinin içeriği nasıl olacak?Ya da size bıraksalar nasıl bir senaryo yazardınız? :))

7 yorum:

  1. Konusu benimde ilgimi çekti.
    Merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi bakalım :) Umarım beklentilerimiz boş çıkmaz ;)

      Sil
  2. Hyde,Jekkyl,me'nin bitişinden sonra fragmanını vermişlerdi.O zaman fazla ilgimi çekmedi ama konusu güzel.Umarım güzel bi yapım olur.

    YanıtlaSil
  3. Bence klişe bir dizi olacak. Yoo Chun'u severim ama soğuk tipleme değil de, acılardan sevecen kırılgan bir hale bürünmüş bir rol daha çok yakışırdı. I Miss You'da çok da kırılgan olmasa da yakıştırmıştım. Kadın başrolün oyunculuğunu severim ama gerçek hayatta pek iyi biri olduğunu düşünmüyorum. Bakalım inşallah beni yanıltırlar. *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni gerçek hayatları ilgilendirmiyor açıkçası :) Ben oyunculuğa ve konuya bakarım..İnatla iyi bir şey çıkacağını düşünüyorum, umarım yanılmam :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!