Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazar, Mart 15, 2015

Dizi Alarmı: Let's Eat 2.Sezon Geliyor

Sawako Kuronuma Pazar, Mart 15, 2015

 Merhabalar ! Daha önce 1. sezonunu izleyip bayıldığım Let's Eat dizisinin 2. sezon haberini alınca çok mutlu olmuştum!:) Birinci sezon hakkında bilgi almak istiyorsanız şuraya tıktık.


Biliyorsunuz artık romantik komedi dizilerinden soğumuş durumdayım, biraz izlemeyi bırakıp özlemeyi bekliyorum :) Fakat Let's Eat, benim için farklı bir yapım niteliğinde; bir yemek öyle aşkla mı yenir, insan tok olsa bile acıkıyor!


Peki 2. sezonu konusu nasıl olacak?

1.sezondaki karakterlerden bizim yemek aşığı Doo Joon'umuzun, bu sefer yeni komşularıyla olan maceraları yer alacak.Bu komşulardan bayan olanı yazar ve günde bir kez yemek yiyor.Erkek olanı ise devlet memuru..Tahminime göre onlar da yemek aşığı çıkacak :)) Ben yine de kendimi koruma altına alıp gece izlememeye devam edeceğim, yoksa kilo almam kaçınılmaz olacak :))    

Yayın tarihinin 6 Nisan olması bekleniyor.Bekleyelim de görelim o zaman! :)

14 yorum:

  1. eski kadronun olmayacaını duyunca çok büyük hayalkırıklığı yaşadım.Noona ile olan ilişkilerine ne olacak ya da tatlı sevim kız ve kargocu çocuk :((::(:(:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Noona ona biraz yaşlı kaçıyordu böyle daha iyi oldu:)) Ama diğerleri konusunda ben de aynı fikirdeyim:/

      Sil
  2. Birinci sezonu hem eğlenceli hem de bol iştah açıcıydı. Bu sezon da muhtemelen öyle olacaktır, heyecanla bekliyoruz ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geceleri izlememek gerek yoksa kilo almak kaçınılmaz olacak :))

      Sil
  3. 2 sezonun gelmesine sevindim ama karakterleri değiştireceklerse keske bütün karakterleri degistirselermis... yani simdi doo joonu nasıl bağlıycaklar? sonucta dizinin sonunda birbirlerini sevmislerdi *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu ben de düşündüm ve nasıl bağlayacaklarını merakla bekliyorum :)

      Sil
  4. gitti benim postacı çocuk her ne kadar adını hatırlamasamda o kız da hani herşeye hayalim diyen çok tatlı ve çoooook güzeldi üzüldüm ya o noonaya aşık avukat orda çalışan güzellik tanrıçası o tatlı mı tatlı noonanın arkadaşının çocukları
    üzüldümmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama öyle de heyecan ve merak olmazdı :) Şimdi merak ediyoruz ne olacak diye ;)

      Sil
    2. hadi bakalım inşallah 1.sezondaki kadar güzel olur

      Sil
  5. Bunu kesin kesin izleyeceğim. Böyle emek konusu olan dizileri filmleri seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bölümleri tamamlanır tamamlanmaz izleyeceğim bölüm beklemek istemiyorum:)

      Sil
  6. kore dizisi ücretsiz indirmek için hangi siteyi önerirsin

    YanıtlaSil
  7. Bana bu dizi için çok saçma demişlerdi

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!