Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Salı, Mart 31, 2015

Bu aralar ben #3

Sawako Kuronuma Salı, Mart 31, 2015

Bu aralar ben gerçekçiyim. Mutlu muyum?Değilim... Ama mutsuz da değilim, sadece gerçekçiyim. Hani Sezen'in bir şarkısı var ya farkındayım diye...Sanırım ondaki gibiyim. Kendimi kendim büyütüyorum; biraz geç kalmış olsam da... Kızmak yok Sawako...Üzülmek yok Sawako... Pes etmek yok diye... 


Sahi, aslında ben uzun zaman önce pes etmiştim hayattan... Kim demişti bana, akışına bırak diye? Bıraktım işte... Ama akışına bırakmak da çözüm değildi, savaşmak lazımdı. Savaştım mı ? Evet! Fakat yeteri kadar değil.İnsanlar bu dünyada o kadar büyük savaşlar verirken benimki mızmızlıktan başka neydi ki?

Sahi nasıl böyle oldum ben? Annem üşümesin diye her gece üstüme örtmeye geldiğinde mi yoksa babam her istediğimi yaptığında mı? Şimdi de onları suçlarım değil mi? 

"Bir zamanlar aşırı korudukları için, güçsüz, mızmız kaldığımı düşündüğüm gibi..."

Nankör de oldum ben şimdi! Aslında tek istedikleri zamanında onların çektiği gibi zorluk çekmememdi. Kıyamadılar o kadar... 

Peki ben ne yaptım. Çok kolay vazgeçtim. Beyaz bayrakları kaldırdım hayata karşı, hem de onun ambargosuna girmeyi kabul ederek... Ama artık fark ettim bir şeyleri değiştirmem gerek hayatta, zorlansam da yorulsam da pes etmek yok...

Ve bir şeyler değişmeye başladı bile...


Pes etmemeye kararlı Sawako'nun 
iç çatışmasından sevgilerle...

4 yorum:

  1. Şu yazı günlerdir her şeyi boş vermiş beni bile ayaklandırdı.화이팅 (fighting) Sawako!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boşvermek çözüm değil! İkimiz için de fighting o zaman :)

      Sil
  2. Levent Yüksel'in de bir şarkısı var ''Sana söz baharlar gelecek diye'' Bahar her zaman gelir :))) Beklemede ol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru diyorsun :) Hemen dinleyeyim şarkıyı :))

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!