Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Çarşamba, Mart 18, 2015

Blog ipucu: Navbar Kaldırma

Sawako Kuronuma Çarşamba, Mart 18, 2015

Merhabalar :) Basit blog ipuçlarını paylaşmaya devam ediyorum, vakit buldukça tasarıma dair birkaç şey daha paylaşmayı düşünüyorum, beklemede kalın :)

Blog tasarımında kendimi her geçen gün ilerletiyorum, denedikçe oluyor sanırım, ah bir de zamanım çok olsa daha güzel olurdu ama buna da şükür :) 


Blog tasarlarken tasarımda, ben navbarı kaldırmayı tercih edenlerdenim.Bana göre navbar, bazı tasarımlarda hoş durmuyor ve bütünlüğü bozuyor.

Peki Navbar nasıl kaldırılır ;


Çok basit!


Yerleşim bölümünde sağ üstte Navbar gadgetini göreceksiniz; düzenleye tıklayın ve kapalı seçeneğine tıklayın ve kaydet deyin .Bu şekilde navbar kaldırılacaktır.Aynı şekilde navbarı geri getirebilirsiniz!Umarım işinize  yaramıştır:)

10 yorum:

  1. Blog ipuçları için teşekkür ederim, gerçekten çok yardımı oluyor, bu ipuçları sayesinde kendi bloğumu da düzenliyebiliyorum. Tekrar teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. Blogumu geliştirmemde çok yardımınız oldu.Herşey için çok çoooook teşekkür ederim :) Bizi bilgilendirmelerinizden mahrum bırakmayın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşine yaradıysa ne mutlu bana, vakit buldukça basit ipuçlarını paylaşmaya devam edeceğim :)

      Sil
  3. Bubolumleri seviyorum :) blogumu bende cok kurcaliyorum ah birde vakit bulsa m daha da kurcalayacam :) en son 1sene once kurcalayip o haline getirmkstim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben şablonumu değiştirmemek için kendimi zor tutuyorum, en son bu şablonum üzerinde 3 ay düşünmüştüm nasıl tasarlayayım diye :)) Şimdi en fazla bir iki değişiklik yaparım üstünde :))

      Sil
  4. Bende blog işine ilk başladığımda navbar denen şeyin görüntüsünü sevmiyordum. Adının navbar olduğunu bile bilmiyordum. Tabi kendi kendime tasarım yaparken pek yardım almadığımdan nasıl kaldıralacağını da bilmiyordum. Sonra karıştırmaya devam ettim her zamanki gibi, kaldırınca çok mutlu oldum ^^ Bu yazınızda yeni başlayan kişilerin blog tasarımlarına büyük bir katkısı olacaktır diye düşünüyorum ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah herkesin işine yarıyordur dediğin gibi :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!