Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazar, Mart 01, 2015

Abnormal Summit'in Türk Versiyonu Elin Oğlu

Sawako Kuronuma Pazar, Mart 01, 2015

Kore'de yayınlanan "Abnormal Summit" adlı reality show hem Koreli hem de Türk izleyicilerin dikkatini çekti. Showun formatına göre farklı ülkelerden Korece bilen insanlar bu programa katılıyordu. Kore'deki programın Türk'lerin dikkatini çekmesindeki en büyük etmen büyük ihtimal programda Türk olan "Enes Kaya"nın yer alması oldu. Her ne kadar adı skandallara karışıp programı bıraksa da bana göre de programın en çok dikkat çeken üyelerinden biriydi.

Bu durum Türk yapımcıların dikkatini çekmiş olacak ki yarışma formatını Türkiye'ye getirdiler ve bu showun adını "Elin Oğlu" koydular.İsim oldukça uyumlu olmamış mı? :)

Programda farklı milletlerden Türkçe bilen 8 üye yer alacak.Bakalım elin oğulları Türkiye için neler diyecek?:) 

Ben programdan umutluyum, iyi bir iş çıkarsa neden izlemeyelim ki :) Siz ne düşünüyorsunuz?

18 yorum:

  1. İsmi de çok iyi bir seçim olmuş :D

    YanıtlaSil
  2. İsim bencede cok uymus :) konulari dikkatli ve ozenle secerlerse tutar abnormal summit sadece 7 bolum izlemistim ben :) geri kalan kisimlara bakmadim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben belli başlı bir iki bölümünü izlemiştim, güzel bir program ama bizimki daha da güzel olabilir.İnanıyorum! :)

      Sil
  3. Ya bu program bana Enes Kaya'yı, ükeme ve dinime edilen küfürleri hatırlatıyor. Umarım Türk versiyonu olan program çok güzel olurda orjinal versiyonunu siler atar. .

    YanıtlaSil
  4. ben sabırsızlıkla bekliyorum ismini de çok beğendim :D

    YanıtlaSil
  5. Koreli biri programa konuk olmazsa çok ayıp olur ama ^^ hehe

    YanıtlaSil
  6. ismine eleştiri yapanlar olmuş ama ben ilk öğrendiğimde bundan daha iyi bir isim bulamazlardı diye düşündüm eğlenceli olacağa benziyor büyük bir merakla bekliyorum kesinlikle bir kaç bölümünü izlemeden ümit kesmemeyi düşünüyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eleştirecek bir ismi yok bence, cuk diye oturmuş hani benim aklıma gelmezdi :)

      Sil
  7. izledim son derece ilk bölüm berbattı yarın 2 bölüm nasıl olacak merak edilir. admin öncellikle sunucular değişmeli ve magazin programı olmaktan çıkmalı.. ama bakalım chaby bundan sonra bu programda var en çok ona sevindim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore formatıyla birebir olamaz, çünkü kültür yapımız farklı...Bence ilerledikçe daha iyi olabilirler, benim hala umudum var :)

      Sil
    2. olamaz mı isteseler yaparlardı ama değiştirdiler ama hiç olmamış 2 bölüm çok sıkıldım 3.4 bölüm fena değildi en çok yabancı üyeler güldüm bide eşit şekilde konuşturmuyor sunucular kesinlikle değişmeli kalitesizinsanları ne diye bu programın başına koyarlar ki? ya beyazıt olmalı ya da 3 adam yoksa uzun sürmez..)

      Sil
    3. Olamazdı çünkü kültür yapılarımız farklı, onların çoğu yaptığı hareket bizde aşırı, gereksiz tepki olarak algılanıyor.Ben programı sevdim :) Sunucular evet farklı kişiler olabilirdi ama Beyazıt ve 3 adam da bu formata uygun düşmezdi :)

      Sil
    4. sana bunda katılmıyorum kesinlikle bu 4 insan çok güzel yürütürdü belli bi yerde konuşma vereceksin ki anlayalım ama sunucular aşaırı itici bu gidişle düzelmeyecek .. kültürülermizi tabiki de farlı ben o yandan değilim bu programın aşırı seviyesiliğinden konu bulamyışından saçam espiriler yapmasından yanayım çok sıkıcı ama yine fena değil sırf yabnacı üyeler için izliyorum onun haricinde olmasalrdı kesinlikle çekilmezumarım biri şu gereksiz suncuları değiştirirde yabancı üyelerin konuşmaarını daha çok dinleriz.....

      Sil
    5. Ben arada bir denk geliyorum, sürekli izleyecek vaktim olmuyor. Ama her denk geldiğimde eğlenceli geçiyor, belki şansıma öyle denk geliyordur :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!