Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazar, Şubat 01, 2015

Sevimlilik abidesi bir site ; Acuteshop.com

Sawako Kuronuma Pazar, Şubat 01, 2015



İnstagram adresim; @koregunluklerim

Merhabalar!Ocak ayı bol bol kargo aldığım bir ay oldu, bu kargolardan biri de "acuteshop.com''dandı!Artık biliyorsunuz ki sevimli her şeye bayılıyorum!Kawaii ürünler gördükçe kendimden geçiyorum :)) 

Acuteshop da böyle sevimlilik abidesi bir site...İçerisinde oyuncak, kırtasiye ürünleri, ev eşyaları, çocuk giyim,çantalar, dikiş makinesi bile var; hem de hepsi de birbirinden sevimli şekildeler  :) 

Sitede, Japonya, Kore ve Tayvan'dan sevimli her ürün yer alıyor ve ürünlerin kargosu ücretsiz..Tamam kabul ediyorum, fiyatları tuzlu kaçıyor ama ürünler hem kaliteli hem orijinal hem de sevimli şeyler isteyenler için uygun :)

 Sitenin sahibi Sophie bana blogum için tanıtım ürünleri gönderdi ve içerisindeki her şey sürprizdi yani içinden ne çıkacağını bilmiyordum :) Kutu sıkıca paketlenmiş şekilde bana ulaştı.. Ürünler Tayvan'dan gelmişti.



Kargo kutusunu açtığımda ise çok şaşırdım!İçerisinde sevimli birçok ürün vardı; kocaman sırıtma oldu yüzümde :)




Gelen ürünler arasında dikiş ürünleri olunca çok sevindim!Bunlarla çok cici şeyler yapabilirim :))


Sticker aşkına! Kırtasiye ürünlerine bayılırım, favori karakterim de Hello Kitty'dir. Tabi bu stickerları görünce de bayıldım, en çok da  kabartmalı stickerlara :)
Stickerları görmek için tıktık.


Sanırım bu bantlara washi tape deniliyor, ben desenli bant demeyi tercih ediyorum :) Kutudan 3 paket desenli bant çıktı.Dikkatimi çeken şey ise ürünlerin oldukça uzun olmasıydı çünkü daha önceki alışverişlerimde kısa desenli bant göndermişlerdi.Bu ürünleri bitmesinden korkmayıp bol bol kullanabileceğim :))


Desenli bantlara göz atmak için tıktık.

Kutudan 3 farklı blok notlardan çıktı; ikisi Hello Kitty'li diğeri Melody...Desenli kağıtlar, kendi desenli zarfcıklarındalar!:)
Ürünlere göz atmak için tıktık.

Melody  mektup yazmak için süslü sayfa, not defteri olarak da kullanılabilecek gibi :)
Ürünlere bakmak için tıktık.



Orta büyüklükte farklı renklerde Hello Kitty kağıtları!Harikalar :)
Hello Kitty ile ilgili bütün ürünleri görmek için tıktık.


Kutudan iki tane de kalemlik çıktı ve annemin verdiği ilk tepki şuydu; "Bunları kullanmıyorsun, kızın olursa o kullanır..." Evden beni göndermeye kesin niyetliler ama yok ben yerimden memnunum ve kalemliklere de bayıldım!Pembe olan makyaj çantası kıvamında, diğeri ise harika bir kalemlik!

Kalemliklerin hepsini görmek için tıktık.Kırmızı renkli kalemlik için tıktık.



Kutunun içerisinden bir de sabun çıktı :) Resimdeki karakterler şeklinde oldukça hoş :)



Son olarak Acuteshop.com, blogumun izleyicileri için %15 indirim sağlayan bir kod gönderdi.Eğer alışveriş yaparken "kitty4me" kodunu kullanırsanız %15 indirim kazanabilirsiniz! İyi alışverişler!:) 

Bu arada hediyeleri nasıl buldunuz ?:)





Not: Sitenin sahibi blogunda çekiliş düzenlemekte, 3 kişiye Hello Kitty li plan defteri veriyor.Katılmak için tıktık.

12 yorum:

  1. Çekiliş için katılayım dedim ama tıklayınca açılmadı sayfa :(

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ben de kullanmaya kıyamıyorum :)

      Sil
  3. Ben çok şirin aksesuar meraklısı değilim ama o desenli kağıtlara ve zarflarına ba yıl dım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sevimli olan her şeye bayılıyorum, beni kawaii ürünlerin arasına atsınlar:)

      Sil
  4. vay canına bayıldım güle güle kullan abla tabi kullanmaya kıyabilirsen :D hepsinden almak bana da nasip olur inşAllah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıyamıyorum, annemden kıydırmıyor zaten!İnş :)

      Sil
  5. Kawaiiiiiii desuu !!! ^^ Bayıldım çok güzeller Hayırlı uğurlu olsun ^^ !
    Böyle normalde nekadara geliyor fiyat olarak? Bende çok severim böyle şeyleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum bana hediye olarak geldi :) Siteye göz atıp bakabilirsin :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!