Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Çarşamba, Şubat 11, 2015

Mucize / 2015

Sawako Kuronuma Çarşamba, Şubat 11, 2015


Geçen hafta annem ve aile dostlarımızla film izlemeye gittik.Filmi sevgili çocukluk arkadaşım (hala da arkadaşız) D, seçti ve konusu hakkında hiçbir şey bilmeden sinema salonunda buldum kendimi :) Açıkçası filmin, Mahsun Kırmızıgül yapımı olduğunu öğrenince bir önyargı oluştu içimde..Kötü yaptığından değil de; yaptığı filmlerin aşırı dramatik olmasından ve benim günlerce o dramatik sahnelerin altında ezilmemden...

Filmin konusundan bahsedecek olursam; 


Film, doğuya görevi çıkan bir öğretmenin yaşadıklarını anlatmakta..Bazen trajik bazen komik :) Egede, ailesiyle birlikte yaşayan öğretmen doğu görevini yapmak için bir okula atanır.Ailesini bırakıp atandığı yere gitmeye karar verir.Atandığı yer, doğru düzgün yolu olmayan bir köydür, aslına bakarsanız köyde okul da yoktur.Öğretmen okul yapılması için yetkililere başvursa da askeri darbenin yaşandığı, siyasilerin asıldığı bir zamanda bu isteği dikkate alınmaz.

Ama öğretmen vazgeçmez.O köye okul yaptırır, oradaki gençlerle ilgilenir.Bir de Aziz vardır.Filmin en önemli karakteri o!Aziz, sakat olduğu ve kendini ifade edemediği için deli damgası yer.Kimse tarafından kaale alınmaz.Ta ki öğretmen onunla ilgilenip, bambaşka bir aziz ortaya çıkarana kadar...


Film beklediğimin aksine çok iyiydi.Dramatik sahneleri vardı ama boğmuyordu, bolca da gülüp eğlendim!Aziz, karakterinin rol kabiliyetine bayıldım, ancak bu kadar harika oynanabilirdi!Film hala vizyonda mı bilmiyorum ama gidip izlemenizi tavsiye ederim.Unutmadan; film gerçek bir hikayeden alıntıymış ! :)


4 yorum:

  1. Geçen kez eşimle sinemaya gittik. Ben Mucize dedim o Kara Murat dedi. Sonunda onun dediği oldu. Kara Muratı izleyib eve geldik :D Mucizeyi merak ederek kaldım Her gün gidelim dedik her gün de daha gitmedik. İyi ki,bilgim oldu konusu hakkında. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırsat bulduğunuzda izlemelisiniz o zaman, etkileneceğinizden eminim:)

      Sil
  2. benim sorunum şu ki, Mahsun kırmızıgüle dayanamıyorum :DD hiç bir filmini izlemedim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir kere Beyaz Melek'e tvde denk geldim, ölecektim dramdan; bana göre değildi ama bu filmi gerçekten iyiydi :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!