Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cumartesi, Şubat 21, 2015

MISSHA - M Prism Fitting Glow Foundation SPF 30 PA ++ (23)

Sawako Kuronuma Cumartesi, Şubat 21, 2015


Merhabalar! Son zamanlarda, alışveriş konusunda kendimi aştım ama önemli olan kredi kartı limitini aşmamak! :)) Daha önce, Missha'nın BB creamine bayıldığımı şuracıkta söylemiştim. 

Bu seferde Missha'nın fondötenini denemek istedim ve hoop alışveriş sepetime ekledim.Aslında cildim yağlıya yakın karma bir yapıda ve bir o kadar da hassas!Daha önceki fondöten denemelerimin hepsi hüsrandı; ciltte renk değişimi, sivilcelenme gibi sorunlar yaşadım.Missha'nın BB cream'i cildime iyi gelince özel günlerde kullanmak için bir de fondöteni de almak mantıklı geldi.



Ürün hakkında internette hiçbir sitede bilgi bulamadım, biraz gözü kapalı almak oldu benimkisi...Üründen bahsedecek olursam;

Mükemmel bir ambalaja sahip :) Yukarıda gökkuşağı şeklinde gözüken renkler aslında ışığın yansıması, zarif ve şık tasarımı var. 

Ürünün içerisinde kendi süngeri bulunmakta, fakat süngerle  fondöteni cilde sürmek mümkün değil çünkü sünger fondöteni emiyor, dolayısıyla ürün israfı oluyor.Fondöteni koruma bandını çıkarıp parmağınızı bastırarak dışarı çıkarabiliyorsunuz, ben cildime elimle sürdüm.


Bileğimde fondötenin etkisi aşağıda görülen şekilde oldu.Aslında 23 numara almama rağmen ürün BB creamin tonundan kat kat açıktı, cildime açık kaldığı için kapatıcı etkisi de az oldu.Cildimi parlak gösterdi.




Sonuç olarak, ürün cildime açık kaldığı için cildimde bb creaminki gibi bir etki bırakmadı.Size tavsiyem almayı düşünüyorsanız ürünün birkaç ton koyu rengini almanız.O zaman benim gibi sorun yaşamazsınız :)


Ürünü  W2beauty'den aldım; Kore menşeli ürünleri rahatlıkla bulabileceğiniz ve sipariş ettiğiniz ürünler gümrükte hiçbir sorun yaşamadan rahatlıkla geçerek ve evinize teslim eden bir site...
Ayrıca kaydolurken 07565312 koduyla kaydolduğunuzda  30$ ve üzeri alışverişlerde 5$lık indirim kazanabiliyorsunuz :)

Nasıl kayıt olurum, nasıl alışveriş yaparım, W2beauty'nin avantajları nelerdir? sorularının cevabı için tıktık.

İyi alışverişler! :)


6 yorum:

  1. Bana bu ürünler hiç gelmiyor. Özellikle BB krem hangi markayı denediysem. Yüzümde ergenlik sivilcesi vb. bile çıkmamıştır. Anlımda 2 haftada zor geçirdiğimiz sivilce desen sivilce değil küçük iki tane şişlik oluştu. Ve bunu BB kremler yapıyor eminim artık. Yüzünüzde çok fazla kusur yoksa. Benden tavsiye böyle şeylere yüzünüzü alıştırmayın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de cildim çok hassas bir de yağlanma sorunu var.Hiçbir şey kullanmadığımda yüzümde hafif kızarıklar görünüyor hoşlanmıyorum bu yüzden bb cream kullanıyorum; tonu eşitlesin diye :) Bende de tek kötü etki yaratmayan ürün missha bb cream :)

      Sil
  2. bunlar popüler yaa :F boynerde de var lancome nin :)) alcam ordan -*-

    YanıtlaSil
  3. bunlar burdada var :D Boyner de lancome nin )):

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boynerde missha da mı satılıyor?Öyleyse çok iyi :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!