Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Perşembe, Şubat 19, 2015

Mantar Kurabiyesi Tarifi

Sawako Kuronuma Perşembe, Şubat 19, 2015

Bir kurabiye canavarı olarak, un kurabiyelerine bayılıyorum ama kesinlikle hazırlarına değil!El yapımı kurabiyeler daha lezzetli daha yenilesi geliyor bana :)

Bu tarif de ben küçükken annemin sık sık yaptığı ağızda dağılan oldukça kolay bir tarif :) Adının "Mantar kurabiyesi" olmasına aldırmayın, isim tamamen benim kapak dolayısıyla beceremediğim şeklinden kaynaklanmakta :)

O halde malzemelerimize geçelim!


Malzemeler;

1 paket nişasta
7 yemek kaşığı şeker
1 paket sana yağı
4 kaşık un
Yarım çay kaşığı karbonat ya da bir paket kabartma tozu
1 yumurta
Kakao
Şişe kapağı :)


Yapılışı;

Oda sıcaklığındaki margarini ve diğer malzemelerin hepsi karıştırıp yoğurun.Yoğurulmuş hamurdan ceviz büyüklüğünde küçük parçalar alıp yuvarlayın.

Şişe kapağını kakaoya batırıp yuvarlanmış hamurcuklara bastırıp mantar şeklini almasını sağlayın ve fırına yollayın.Afiyet olsun!

Not:Benim kullandığım kapak derin olmadığı için pek mantar şeklini alamadı yoksa güzel olabilirlerdi :))

4 yorum:

  1. Hiç sevmem bu kurabiyeyi,ablam sürekli yapar.Hatta geçenlerde yaptığında bitanceik yedim oda alerji yaptı,2-3 gün kaşınıp durdum geceleri uyuyamadım.Meğersem nişastaya alerjim varmış,iyice soğudum :D Ellerine sağlık Sawakoo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevmem yorumunu görünce ilk önce çok şaşırdım, ben çok severim de :)) yazdıklarının devamını görünce neden sevmediğini anladım daha iyi anladım.Alerjin varsa tabi ki uzak durmalısın, sevmemelisin:))

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!