Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Çarşamba, Şubat 25, 2015

Kitap Yorumu: Gece Nöbeti

Sawako Kuronuma Çarşamba, Şubat 25, 2015

Tess Gerritsen, yazarın adını, çok sık duymama rağmen daha önce hiçbir kitabını okumamıştım.Ailemle gittiğim bir alışveriş sırasında kitaplarının indirimde olması bir de kapak resimleri dikkatimi çektiği için almaya karar verdim.Kanlı, gerilimli resimler görünce almamak olmazdı ve 3 kitabını birden aldım.Gece nöbeti de bu kitaplardan biriydi :) Konusu nasıl mıydı?

Ana karakterimiz; Toby, evlenmemiş, hiçbir sosyal hayatı olmayan, ev-iş arası mekik dokuyan bir de yaşlı alzheimer annesiyle birlikte yaşayan bir doktordur.Hastanede, acil serviste gece nöbeti tutar, işi kolaydır, pek az hasta gelir o saatlerde, ciddi vakalar tek tükdür.


Fakat bir gece nöbeti sırasında yaşlı bir hasta gelir; adam çırılçıplaktır, kim olduğunu hatırlamaz, yapılan testlerde de temiz çıkar.Toby, yaşlı adamı yatağa bağlatır ve son anda gelen başka ciddi hastayla ilgilenmeye başlar.Fakat geri döndüğünde yaşlı adam ortalıktan kaybolmuştur.

Kaybolan yaşlı adamdan, Toby sorumlu olduğu için bu işin peşine düşer.Daha sonra yaşlı adamın, zenginlerin kaldığı bir bakım evinde yaşadığını öğrenir.Tuhaf olansa, bu bakım evinde yaşlılar tuhaf bir şekilde ölmekte ve sebebi örtbas edilmektedir.Toby, aldığı bütün tehditlere ve yaşadığı sıkıntılara rağmen bu işin peşine düşer.Peki ya sonra?

Kitabın yazarı Tess Gerritsen, aslında bir doktor, bundan olacak ki tıbbi bilgileri olayı gölgede bırakmayacak şekilde o kadar iyi vermiş ki, bayıldım!Aslında ne yalan söyleyeyim, kitabı korku romanı diye almıştım her ne kadar korku-gerilim olarak geçse de korkunç öğeler yoktu.Yalnız olayların akımıyla ne olacak acaba diye insanı geren olaylar vardı.Fazlasıyla akıllıcaydı da.. Ben sevdim, tavsiyemdir! :)  

10 yorum:

  1. Okuduğun kitapları çok güzel yorumluyorsun alasım geliyor vallahi! Almayı düşünüyorum tavsiyen için çok sağ ol. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, umarım sen de benim gibi beğenirsin :)

      Sil
  2. ben de ilk defa gecenelerde tanıştım kendisiyle ve ben de sevdim.
    ve benim de korktugum gibi değildi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben 2 kitabını daha aldım, bu kitap akıllıca kurgulanmıştı ama beklediğim korkutucu etki yoktu.Bakalım diğer ikisi nasıl olacak :)

      Sil
  3. bu tarz kitapları severim bende yazarın adını çok duydum ama hiç kitabinı okumadım okumak isterim fakat okuma listem de o kadar çok kitap var ki yenisini eklemeye korkuyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de öyle...Her gün yeni bir kitap ekliyorum, inş. hepsini bitireceğim:)

      Sil
  4. Merhaba Sawako:) Gerritsen iyidir özellikle Çırak kitabını tavsiye ederim. Hatta cnbc-e de dizi uyarlamasi var sanırım Rizzoli and Isles diye.Tabi sasirtmayan bi şekilde kitap daha güzel :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de iki kitabı daha var onları da okuyayım, çırak adlı kitabına da göz atarım:)

      Sil
  5. Tess gerritsen favori yazarlarimdan biri elimde kan golu romani vardi o da cok guzeldi sevdigimbi yazar dolayisiyle cogu kitabini okudum bunu okumamistim konu sıkıcı gibi gelmisti madem sevdin bende okuyayim zevkine guveniyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tess Gerritsen kitapları çok akıcı, sıkmıyor insanı..Oku, oku bu türü seviyorsan bu kitabı da seveceksin :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!