Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cuma, Şubat 13, 2015

Gideceğim diyorum, gidemiyorum!

Sawako Kuronuma Cuma, Şubat 13, 2015
Bir tane sırt çantası alıp hiç bilmediğim, gitmeyi planlamadığım bir yere gitmek istiyorum.Böyle söyleyince çok sıradan bir fikir olarak geldiğinin farkındayım ama bunu yapmayı gerçekten istiyorum!

Giderken yanımda tanıdığım hiç kimse olmasın, kimse beni uğurlamaya gelmesin...Yolculuğumu tek başıma yapayım, hiç tanımadığım insanlara soru sormak zorunda kalayım, kendi başıma kendi hayatımı, tüm zorluklara rağmen yönetebileyim...Ayaklarımın yere bastığını hissedeyim!



"Hem benim elin Amerikalısından ne eksiğim var!" diyorum, demesine ama o zaman şlak diye yapışıyor cevap yüzüme:

"Cesaret"..

Cesur değilim işte!

Issız bir adaya gitmeyi hayalleyip, yanına alacağı üç şeyden birisi sandal olacak kadar garantici bir insanım.

El bebek, gül bebek büyütüldüğü için cesaretsizliğini ailesine mal etmekten çekinmeyen bir tipim! Bir şeyi yapmaya kalkıştığında ilk elalem ne der diye düşünen korkak biriyim; elalemin hiçbir zaman hoşnut olmayacağını unutarak!

Ama artık her şey değişecek, değişmek zorunda!Zoraki cesur olacağım; yükseklik korkuma rağmen gondola bineceğim mesela, sonra olmayacak şeyleri oldurmak için zorlayacağım!En önemlisi ise elalem için değil kendim için yaşayacağım!Gerçek ben olacağım...


Sonunda korkak olduğunu kabul eden
ama her şeyi değiştirebileceğine inanan
Sawako'nun özeleştirisinden sevgilerle!


8 yorum:

  1. ablacım sen yine kendini değiştirecek cesareti bulmuşsun ben de o da yok ben garantici bir insanım bilmediğim bir yere tek başıma gitmek en son istediğim şey :/ gitmek istediğim yerlere bile yanımda biri olsun da beni yönlendirsin zorluk çekmeyeyim diyecek kadar hazırcı bir tipim e ben öleyim o zaman :D şaka bir yana cesur değilim garantici mantık manyağı bir tipim bir de bunların yanında özgürlükçü biriyim düşün sen bendeki karakter karışıklığını :D nasıl bir şey olduğumu ben de çözemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de senin gibiyim..Fazlasıyla şımarık, her istediği anında olan bir çocuk olarak büyütüldüm..Büyüyünce farkına varıyor insan, her zaman ailesinin yanında olamayacağını ve kendi başına bir şeyler yapmaya başlaması gerektiğini.. Yeni atılımlar yapmaya başladım hayatımda biraz geç olsa da...Umarım bu cesaret hiç gitmez:)

      Sil
  2. bir hocam "elalem ne der diye düşünürsen, kafanda hiç sorun bitmez" demişti. yıllar geçtikçe doğruluğu daha da kanıtlanıyor sanki. inşallah hayallerini gerçekleştirebilirsin sawako :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklı! Ama işte insan büyüyüp olgunlaştıkça anlıyor bir şeyleri :) Umarım olur, çokça cesur olduğum bir dönemdeyim :))

      Sil
  3. Geç olsun güç olmasın, hem çoğu erken büyüyen insan acı sebepleri olduğu için erken büyüyen insanlar bence, acı çekmektense biraz daha yavaş büyümekte bir zarar yok gibime geliyor, ama evet dediğiniz o cesaretten bende de yok, yalnızlığı seviyorum ama tamamen yalnız olmak dedikleri anda derin bir korkuyla paniğe kapılıyorum, Allah hiç birimizi sevdiklerimizden ayırmasın ama zaman ihtiyacımız olduğunda da biraz cesaret nasip etsin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cesareti yakalamaya başladım bir de duygusallığımı biraz daha hafifletirsem kimse durduramaz beni :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!