Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Çarşamba, Şubat 04, 2015

Dedikoduculuk Mesleği

Sawako Kuronuma Çarşamba, Şubat 04, 2015



Yeni bir iş dalından bahsedeceğim size:


 "Dedikoduculuk mesleği" 

Çalışma şartları diğer işlere göre biraz daha ağır! 7/24 işinizle ilgilenmelisiniz; mesela komşunun kızı A, nerede? Kimle? Nasıl görüldü? Naklen yayınlamalısınız ama bire bin katarak! En önemli nokta bu! Sonra herkese gülümsemeli bütün hatalarının çetelesini tutmalısınız ki konu komşuya gittiğimizde malzemeniz olsun. 

Kim kimin için ne dedi, bunu not almalı, benden duymuş olma başlığına sığınıp ortalığı kızıştırmalısınız.Hatayı örten değil, ulu orta yerde bunu açan olmalısınız, neden başkasını koruyacaksınız ki?! Sanki babanızın oğlu ya da kızı...Hiç! 

Söyleyeceğiniz yalanları planlamalı açık vermemeli ve her seferde yalan kalitesinde bir tık yükselmelisiniz; mesleğinizde merdivenleri tırmanmanız için bu gerekmekte...Unutmadan her zaman doğrucu olduğunuzu da savunmalısınız...

Evinizde hanımefendi, sokakta dedektif, komşunuzda yemek yerken gurme kıvamında olmalısınız.En küçük detayı bile atlamalısınız.Bütün bunlara rağmen cennete gideceğinize inanmalı; her zaman arkasına sığındığınız o hikayeyi anlatmalısınız "Kötü yoldaki bir kadın bir köpeğe su verdiği için cennete gitmiş" Sizin ondan ne eksiğiniz var değil mi ?!

En güzeli ise, bu meslekte bunları yapıp utanıp sıkılma duygusuna girmeniz gerekmemekte! Çünkü çevrenizde her zaman sizi dinleyecek dedikoduya aç insan bulabileceksiniz. Onlar bana dokunmayan yılan bin yaşasın derdinde oldukları için başkalarının dedikodularıyla eğlenecekler.Ta ki kuyruklarına basılana kadar! Ama üzülmeyin onlar gibisi her yerde...

İyilerin kaybettiği bir dünyada siz kazanacaksınız ta ki fragman bitip asıl filme geçene kadar...

7 yorum:

  1. o kadar doğru bir noktaya değindin ki anlatamam İnsanlar hiç bir zaman dedikodu yapmaktan vazgeçmeyecek geleceğin mesleği ne diye boşuna arıyoruz misal magazin ünlülerle ilgili her türlü dedikodu orada Allah'tan magazin izlemiyorum gerçi ben tv izlemiyorum ama olsun geleceğin mesleğini arayanlar buyrun size kıyamete dek sürecek meslek "Dedikodu" utanmaz vicdansız iftiracılar bu mesleği çok rahat yapabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anladığım kadarıyla çok yakmışlar canını...Benim kızdığım aslında tek dedikoducular değil, onlara prim veren insanlar...Sonra da etrafta doğrucu olduklarını savunuyorlar ya deli oluyorum..

      Sil
    2. aaa lütfen onlar ne görüyosa onu söylüyor canımı çok yakamasalar da dobra bir insan olduğum için bana çok ikiyüzlü geliyor bu yüzden canım sıkılıyor benim arkamdan söyledikleri umrumda değil başkalarını yüzüne gülüp arkalarından demediklerini bırakmıyorlar bu da beni uyuz ediyor

      Sil
    3. İnsanların taviz vermeleri delirtiyor değil mi? Belki de iki yüzlü olmak gerekiyordur, öyle insanlara...Çünkü biz kızdıkça, üzüldükçe kendimize zarar veriyoruz. Boşverelim en iyisi ;)

      Sil
    4. onun ne yaptığı beni ilgilendirmez diyip susturmaya çalışıyorum yine susmuyorsa ortamı terkediyorum elimden geldiğince

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Teşekkürler! Arada bir kendi kendime kızıyorum da bu sefer blogda dursun istedim :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!