Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cuma, Şubat 06, 2015

Cupcake ve Dondurmalı Runner

Sawako Kuronuma Cuma, Şubat 06, 2015

Merhabalar !:)  

Dikiş konusunda bir deha sayılmasam da yavaş yavaş kendimi ilerletmeye başladım.Mesela makinenin iğnesine iplik nasıl takılıyor artık biliyorum! Şaka bir yana öğrendim birkaç şey hakkımı yemeyeyim :)) 

Kursumuz, aslında ev tekstili üzerine olunca runner yapmak farz oldu.Teyzeler, dantelli, güllü dallı runner yaparken ben bir farklılık yapayım dedim ve cupcakeli runner yapmaya karar verdim.Artık ne kadar farklılık denilirse :))


Biliyorsunuz ki birkaç senedir millette bir cupcake aşkı aldı başını gitti.Tabi ben de eksik kalır mıyım bundan?! Kalamam :) 

İlk önce internette araştırdım ve gözüme çarpan modelin birebir olmasa da aynısını yapmaya çalıştım.Gerçi o daha süslüydü ama benimki de acemi işi oldu :))

Runnerın dikimi 2 hafta önce bitti fakat kaymasın diye kenarına attığım milimlik dikiş yeni aldığım makinede olunca ayarlayamayıp kaydırma yaptım.Elimde de kırmızı dikiş ipi bittiği için düzeltemedim.Artık ip aldığımda düzelteceğim onu :) 

Peki runnerım nasıl olmuş?


21 yorum:

  1. [İTİRAFLAR] Ne runnerın ne olduğunu bilirim, ne de diğer şeyler. >.< Ama cici bir şey olmuş bu bayan. Dikiş çalışmalarının devamını da görmek istiyoruz!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, ben de öğreneli çok zaman olmadı aslında :)

      Sil
  2. oyyy pek tatlı bu,sizin kursunuz mefruşat kursu mu,ben de kadın giysileri dikimi kursuna gidiyorum,Seneye de mefruşat düşünüyorum.Ponponlar ,su taşı çok yakışmış,güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, mefruşat bir yerden sonra sıkıyor gibi ama sanki kıyafet olsa daha iyi olurdu:)

      Sil
  3. Çok çok çok şeker olmuş, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Çok beğendiğim eline emeğine sağlık ;) Bu tarz çalışmaları seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ben de sevimli ne görürsem yapmak istiyorum :)

      Sil
  5. Ellerine sağlık bence güzel olmuş (^∇^)

    YanıtlaSil
  6. runner ın ne olduğunu bi koşu google amcaya sorup geldim (cahilliğin gözü kör olsun :D) çok güzel olmuş ellerine sağlık bende özendim bak şimdi ygs de bişey tutturamazsam ben de mi bunlara yönelsem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, hayır önce tuttur sonra hobi olarak yap, daha iyi olur :)

      Sil
    2. dimi sonra malzeme parasını nerden bulcam :) inşAllah kazanırım

      Sil
  7. Çok güzel olmuş,başlangıç için böyle çalışmalar çok iyi aslında,yanına dört tane de servis,sonra masa örtüsü,mutfak önlüğü derken bir de bakmışsın utalaşmışsın :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalışmalar eğlenceli oldukça sonu gelmiyor, insanın diktikçe dikesi geliyor ama şu sökme işleri olmasa.. :)

      Sil
  8. çok güzel olmuş runner buzdolabı üzerine örtülen örtü mü ( cahilligimin kusuruna bakma ) :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benzer şekilde ama masa üzerine örtülüyor daha doğrusu ortaya konuluyor pek örtmüyor :D

      Sil
  9. Benim runnerimi calismissiniz. Tesadufen gordum. Ellerinize saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizinki gibi süslü ve güzel olmadı ama teşekkür ederim :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!