Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cumartesi, Şubat 14, 2015

Born Pretty'den gelen güzellikler #4

Sawako Kuronuma Cumartesi, Şubat 14, 2015
Merhabalar!Bu aralar o kadar yoğunum ki uyumaya bile vakit bulamıyorum desem yeridir :) İnstagramdan takip edenler bilir, bol bol kargo alıyorum.Biri de Born Pretty'den gelen bu kargoydu.Aslında 1 hafta önce bana ulaşmıştı fakat zaman bulamadığımdan yazının yayınlaması bu günü buldu.



Siteden bir adet bu renkli saçlardan aldım, tabi ki tercihim maviden yana oldu :D İçimde kalmıştı, saçlarımı maviye boyamak...En azından çıtçıtlı saçlardan birkez takayım da hevesimi alayım dedim.Aldığım renkli saç oldukça uzun, uç kısımları çıtçıtlı yapıdaydı.


Tabi benim saçlarım daha uzun kaldı, inat ettim belime kadar uzatacağım :) Saçı bir kez taktıktan sonra komşumuzun küçük kızına hediye ettim; ona daha çok yakıştı çünkü :)

Ürün linki için tıktık.


 Siteden 3lü set halindeki nail art fırçalarından aldım.Aslında onları nail artta değil, hobi işlerimde kullanmayı düşünüyorum, tabi vakit bulabilirsem :)

Ürün linki için tıktık.



Saçlarım uzun olmasına rağmen, az olduğundan topuz yaptığımda küçücük kalıyor ve ne kadar uğraşırsam uğraşayım maksimum 5 dakika o şeklini koruyor.Siteden bu bulaşık teline benzeyen topuz tokasından aldım.Saçımı önce lastikli bir tokayla topluyorum, sonra topuz tokasını  geçirip saçımı topuz tokasına gelecek şekilde açıyorum ve onun hemen üstünden bebek lastiklerinden geçiriyorum.Kalan uçları da topuzun etrafına dolayıp tel tokayla tutturuyorum ve sonuç bu! :) 

Topuz tokası için tıktık.




Siteden son olarak  iki bileklik aldım.Kalpli ve roma rakamlı :) İkisini de çok sevdim!

Kalpli olan için tıktık. Roma rakamlı olan için tıktık.


Siz alışverişimi nasıl buldunuz?

Not:
Born pretty'den alışverişlerinizde %10 indirim kazanmak için SBET10 kodunu kullanmayı unutmayın :)



8 yorum:

  1. Ne çok kargo alıyorsun... Bu konuda şanslısın. Eminim her kargoda heyecanlanıyorsundur.

    Resimdeki topuz tokasından bende de var ama saçımı uzun süre tutamıyor ve yaparken biraz zorlanıyorum. Daha günün yarısındayken pat diye düşüveriyor topuz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alışveriş çılgınlığım tutuyor arada:) Kesinlikle heyecanlanıyorum bazen ne aldığımı bile unutuyorum:)) Babam biraz isan ediyor bu konuda ama neyse:))
      Tel tokayla sıkıca tutturursan sorun olmayacaktır çünkü ben yaptığım bu topuzla uyudum ve sabah kalktığımda sadece tel tokalardan birkaçı çıktığı için saçlarımın ucu açılmıştı :)

      Sil
  2. topuz tokasını keşfettiğimde koreli kızların sırrını çözmüştüm :))
    gerçi başka başka bir sürü böyle mucizevi saç aparatı var da...
    güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de o muntazam topuzları nasıl yaptıklarını merak ediyordum ama o kadar çok saç aparatı kullanıyorlar ki bazılarının ne işe yaradığını bilemiyorum:) Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Bazen sadece kredi kartın olsun istersin :D güle güle kullan canım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda hala babamdan geçiniyorum:) Ama sanal kart çıkarabilirsin kontör gibi içine yükleme yapılıp kullanılabiliyormuş, bir araştır istersen :)

      Sil
  4. aldıklarımızı türk lirası olarak ödeyebiliyomuyuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doların Türk lirası karşılığı çekiliyor hesabından :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!