Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cumartesi, Şubat 21, 2015

Blood / 2015

Sawako Kuronuma Cumartesi, Şubat 21, 2015

Ahn Jae Hyun, annesi ve babası vampir olduğu için saf kan bir vampirdir.Ebebeynleri enjekte yoluyla bir virüs yüzünden vampir olmuşlardır.Ailesi, birlikte çalıştıkları diğer enjekte vampirlerin kötü planlarına karşı çıkarlar ve bu yüzden ilk önce babası öldürür; öldürme emrini de veren babasının en yakın arkadaşıdır.


Ahn Jae Hyun ve annesi, bu olay sırasında kaçarak canlarını kurtarırlar.Annesi, deyim yerindeyse 4 duvar arasında büyütür Ahn Jae Hyun'u; eğitimini evde alır, doğru düzgün dışarı çıkmasına izin verilmez ve babası hakkında bilgisi yoktur.Bir de sürekli içmesi gereken ilaçları vardır.

Annesi pek istemese de Ahn Jae Hyun, kitap alma bahanesiyle evden ayrılır ama annesinin defalarca uyarmasına rağmen ilacını içmez, okyanusa atar.Kitap almaya gittiğinde bir kızın kendini yaralaması sonucu ne olduğunun farkına varır; daha isyankar bir hale gelir.Kavgaya karışır ve  kendinden yaşça büyük birkaç adamı yaralar.Tabi bu davranışları diğer enjekte vampirlerin dikkatini çekmiştir.Diğer enjekte vampirler Ahn Jae Hyun ve annesinin yaşadığı evi bulurlar ve annesini öldürürler.


 Ahn Jae Hyun, annesinin son anda açtığı ışık sayesinde kurtulmuştur.Yıllar geçmiştir ve  Ahn Jae Hyun, artık bir doktordur; bir vampir doktor....


Dizi 2015 yılının yeni çevrilen dizilerinden biri...Sosyal medyada çokça adını gördüğümden biraz da konusunu merak ettiğimden izlemeye karar verdim.Şunu söylemeliyim ki; ilk bölüm felaketti! Bölümü kapatmamak için kendimi zor tuttum. Ahn Jae Hyun'a saldırmaya gelen kurtlar çok yapaydı; estetikte bu kadar ilerlemiş bir ülkenin yapay kurt görsellerini (ne diyeceğimi bulamadım) kullanması çok komik geldi.Sonra bizim  Ahn Jae Hyun, vampire dönüştü.Bildiğin tırnakları manikürlü bir vampirdi, hiç bu kadar bakımlısını görmemiştim!Ama ikinci bölümü sevdim, eğlenceliydi; özellikle Kore dizilerinde sıkça kullanılan gözlüklü havalı bakış sahnesinde gözlüğün düşüp parçalanması çok iyiydi!Sanki diğer sahnelere gönderme yapıyor gibi olmuş...İlk iki bölümden aktaracaklarım bunlar, bakalım devamı nasıl olacak :)


19 yorum:

  1. Bende merak edip basladim ilk bolumu bencede cok basitti ama ikinci bolumde azcikda olsa toparlandi en azindan iyi yerde bitti bakalim nasil ilerleyecek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim çok beklentim yok bu dizi konusunda ama yine de bekleyelim, görelim :)

      Sil
  2. Konusu hiç ilgimi çekmedi zaten Kore dizilerini rastgele izliyorum rast gelmedikçe izlemem :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu aralar öyleyim, afişi değişik geleni izliyorum...Tabi zaman buldukça :)

      Sil
  3. netizenler diziyi yerden yere vurmuşlar ve bir video paylaşmışlar go hye sun'un oyunculuğuyla ilgili cidden kötüydü.Vampir konuları artık ilmi çekmediğinden diziye başlamayı düşünmüyorum ama o videodan sonra imkansız gibi görünüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunculuk konusunda bir şey söyleyemem ama ilk bölüm berbattı, ikinci bölümde bir sıçrama oldu :) Devamını bekleyip göreceğiz :)

      Sil
  4. Bende diziyi sevdim. Aslında bitince izlemek daha güzel böyle beklemek zor oluyor.
    Vampir dizisi olunca endişelenmiştim nasıl olur diye ama güzel olmuş.Robota bayıldım. Sapık robot :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vampir dizilerinde baskın bir kötülük olmasını bekliyorum ana karakterde, artık içimi baydı iyi karakterler :) Robotu ben de sevdim :))

      Sil
  5. Ben de çok merak ediyordum bu diziyi, ama bölüm beklemek beni sinir etmeye başladığı için biraz bekleyip, sonra izleyeceğim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle yapmalısın, zira şu an insanda izleme isteği uyandırmıyor:)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. İzlemeyi bıraktım, sonunu izlemedim bu yüzden :/

      Sil
  7. izlemeliydin çok güzeldi hatta mükemmmel keşke 2. sezonuda çıksaydı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ben sonunu tam anlamadım ... Park Ji Sang ölüyo mu ölmüyo mu :(

      Sil
  8. oooooooooooffffffffffffffff 2. ezonu neden çıkmıyo yaa

    YanıtlaSil
  9. Ben bu dize ye bişey soyleyemiyorum koreliler resmen film yapiyorlar hem sonunda park ji sang ölmüyor yine ri ta nin hayatini kurtariyor bu diziye bayildim bi kere daha izleyede bilirim cunku BAYILDIM...

    YanıtlaSil
  10. allah evinize ataşlar salsın son 2 bölümde ağlamaktan vicudumda sıvı kalmadı artık izlemez olaydım etkisinden nasıl çıkcam şimdi ben bunun

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!