Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazar, Şubat 22, 2015

Birth of a Beauty Konusu / 2014

Sawako Kuronuma Pazar, Şubat 22, 2015

Sa Geum Ran, kocasının aksine fazlasıyla kilolu ve Kore dolaylarında çirkin denilebilecek evli bir kadındır.Evlendikten bir gün sonra kocası Amerika'ya çalışmaya gider, senelerce görüşmemelerine rağmen Geum Ran her gün onun için süslenip püslenip videolar çeker.Kocasının ailesinin her türlü işini yapar, türlü hakaretleri gülümseyerek karşılar.Ve bir gün çok sevdiği o eşinin kendisini aldattığını ve kendisinden boşanmak istediğini öğrenir.


Geum Ran, yaşadığı şok nedeniyle kızıp arabasına atlar ve kaza geçirir.Herkes onun öldüğünü düşünür, ardından ağlayan sadece annesidir.Pek sevgili kocası ve sevimsiz ailesi için bu ölüm olayı mutlu bir haberdir.


Geum Ran, kocasından ve onun sevimsiz ailesinden intikam almaya karar verir.Bunun için Han Tae-Hee'den estetik operasyonu yardımı ister.İkisinin ortak çıkarları kesiştiği için Han Tae-Hee, Geum Ran'a yardım eder ve Geum Ran, zayıf bir güzellik abidesine dönüşür..Artık adı Sara'dır ve intikam almaya hazırdır.



Sara'nın asıl amacı, kocasını kendisine aşık etmektir.Yalnız yaşadığı kaza anını ve hemen öncesini hatırlamamaktadır.Zamanla Sara her şeyin aslında bir kaza olmadığını öğrenecektir.  


Bundan sonrası hem romantik, hem komedi biraz da dram tadında...

Biliyorsunuz uzun zamandır, Kore dizisi izleyemiyorum hem zamanım olmuyor hem de sürekli benzer konular görmekten sıkıldım.Bu dizi de bilindik şişman kadının zayıflayıp, türlü estetik operasyonlarıyla güzelleştiği klişe bir konuya sahip...Asıl kızımız her zamanki gibi ezik, çirkin,şişman korku filmlerinden öldürülecek kişi sıralamasında 1.liği çekebilecek bir tip, beni delirten bir tip! 

Yalnız dizinin hakkını yemeyeyim; oyuncuların oyunculuklarını çok beğendim;Sara ve Han Tae-Hee karakterlerinede bayıldım, çok tatlılardı ve ilk 10 bölüme kadar çok iyi, eğlenceli gitti.



 Sonrasında bende izleme dürtüsü uyandırmadı, bölümleri atlayıp pek merak etmediğim sonunu izledim.Anlayacağınız dizi benim için hoş değildi.Sebebi zamanında Kore romantik komedi dizilerinin dibine vurduğumdan ve sürekli benzer sahneler görüp artık hiçbir diziyi beğenmememden kaynaklanmakta...



Sonuç olarak; hala romantik komedi izleyen, sıkılmayan ya da bu türe yeni başlamış izleyiciler için kesinlikle harika bir tercih olacaktır.Benim gibi romantik komedilerden sıkılmışsanız şansınızı başka yapımlarda deneyin derim:) 

Peki siz bu diziyi nasıl buldunuz?

21 yorum:

  1. Bende yarım bıraktım bu diziyi...Şişman kız zayıflar,çirkin kız güzelleşir gibi konular severim ama romantik komedinin dibine vurunca artık aynı sahneleri görmekten sıkılmaya başlıyor insan...O yüzden tamamiyle dediklerine katılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle! Sanki bir romantik komedide bu sahneler olmazsa olmaz diye liste çıkarmış gibiler..Hep aynı sahneler :/

      Sil
  2. Çok kore dizisi izleyen biri değilim ama belki bunu izlerim, konusu hoşuma gitti. Ve senin gibi bölümleri atlayacağım gibime geliyor :DDD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore dizilerini çok izlemiyorsan bu diziyi sevebilirsin, bilindik sahneler sıkıyor beni:)

      Sil
  3. Benim bu diziyi izlerken resmen içim şişti.. 21 bölüm olduğunu öğrenince 12-13'lerde bıraktım galiba ..
    Resmen vakit kaybıydı..
    Gereksiz yere uzatmalar , izleyici tutmak için yapılan ama bir türlü bitmek bilmeyen sayısız entrika ve Sara & Tae Hee ikilisinin insanı bayan mıçmıçlıkları benim bünyeye ağır geldi ve bıraktım..
    O kadar izledim en azından devam edip tamamlayayım diyorum ama içimdeki küçük ses ''yürü git başka bişi izle'' diyo..
    Sanırım onu dinlemek en iyisi.. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ana karakterleri uyumlu ve sevimli buldum ama evet dediğin gibi aşırı mıçmıçlardı :)) Bence de başka bir dizi izle, ben direk sonuna baktım :)

      Sil
  4. romantik komedilerden sıkılıdığın için değil inan. size demiştim hatırlıyor musun facebook'ta. 12. bölümden sonrası berbat. entrikalar yumağı. bence şu sora o kadar güzel dizi varki eğer joo sang wook hayranı değilse izlenilmesine gerek yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben romantik komedi izlemek istemiyorum artık :( Psikolojik olsun gerilim olsun kan gövdeyi götürsün istiyorum:p Aşksal diziler baydı beni :))

      Sil
  5. ben bir türlü bitiremedim bu diziyi ya ne yaptıysam olmadı elim gitmiyor ki ben dizi canavarıyımdır. Sanırım kadının o yaşta olmasına rağmen takıldığı salak durumdan falan sıkıldım. hayır bitiremeyince de içime oturuyor doğru düzgün başka bir şey izleyemiyorum.

    YanıtlaSil
  6. Uzun zaman sonra izleyince güzel oluyor.açıkçası bilim kurgu fantastik derken 1yıl sonunda beni baymadı.15.bölüme kadar geldim,ama pekde hareketli değil yinede baymıyor insanı.oyuncuların eski dizilerinide biliyorum bu dizided sempatikler bence...(yasmin)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ard arda yıllarca romantik komedi izledim, o yüzden benzer sahneler görmekten sıkılıyorum.Ben daha çok gerilimli, psikolojik türlerine göz atıyorum şu sıralar :) Onlar da çok az çıkıyor :/

      Sil
  7. Aynen ben de 10. bölüme kadar geldim herhalde. Çok hızlı geldim zaten bende öyle olur hep hızlı başlarım sıkılırım hemen. 5 günde falan 10 bölüm izledim sonra kabak tadı verdi. Ama ben sonunu getirme zahmetine girmedim bile! Ama o plastik cerrah (!) çok tatlıydı. Çok komikti onun sahneleri. Güzel bir yazı olmuş. Kendimi gördüm resmen!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk bölümler iyiydi de sonradan entrikalar kabak tadı verdi, bence biz romantik komedilerden sıkılmışız :))

      Sil
  8. Peki çirkin kizin guzellesmesiyle ilgili dizi - film onerirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an aklıma gelmiyor ama İzlediklerim>Kore Dizi bölümünden konulara bakarak bulabilirsin :)

      Sil
  9. genellikle romantik komedi türünde izleyen dizikolik biri olarak aslında diziyi genelde beğendim. gerçi joo sang wook hayranı olmam ve han tee hee karakterinin aşırı tatlı olması diziyi götürmemi sağladı diyebilirim. 21 bölüme kadar uzatmak için gereksiz birçok şey eklemişler ama zorla sonuna kadar izledim, romantik komedi sevenlerin yine de izleyebileceği bir dizi -bazı sahneleri atlayarak :D_

    YanıtlaSil
  10. Kore dizilerine yeni başladığım için hemen listeme ekledim.Aynı sahneleri görmekten sıkılmadan izlemem lazım :) Animeden zaman bulursam :D

    YanıtlaSil
  11. Kötü yorumlar kafanızı karıştırmasın dizi gayet güzel oyuncu kadrosu belli zaten bi bakın derim 😄✌

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!