Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazartesi, Şubat 02, 2015

Baykuş Postası

Sawako Kuronuma Pazartesi, Şubat 02, 2015

Bunlar yıllar önce mektuplaşma çağı kapandı hepimiz için..Yerini messenger, facebook, bedava mesajlaşma şekilleri aldı.İçi de boşaldı tabi sohbetlerin; her biri napıyorsun'dan öteye gidemedi...Biz de birkaç blogger arkadaş ile birlikte birbirimize ilk önce sadece yılbaşında kart atmaya sonrasında  da bunu düzenli bir şekilde yapmaya karar verdik.Böylelikle hem birbirimize elle dokunulur hatıralar bırakacaktık hem de eski günlerdeki gibi mektuplaşmış olacaktık :)

Her birimiz mektupları-kartları yılbaşından önce atmamıza rağmen PTT'nin üstün hizmetleri sayesinde yazı yazmak bu aya kaldı! :) 


Mektuplardan biri Eskaymak blogunun sahibesindendi.Kartını kendi elleriyle güzelce süslemişti :)


Kartın içerisindeki hikaye ise çok güzeldi!Blog sahibesinin iznini de alıp okumanız için hikayenin resmini çektim :) 


Mektuplardan diğeri; Düda'nın Feneri blogunun sahibesindendi.Uzunca ingilizce mektup yazmış, kuzenim yazdı esprisinden de geri kalmamıştı.Ah bir de bardak altlığı göndermiş, resim çekene kadar kullanmamıştım, artık bol bol kullanırım :)) Aslından ondan İsmail Yk ya da Cankan kartpostalları bekliyordum.İstemez dedikçe, ısrarla ben onların hayranıyım, senin de öyle bir kartpostala sahip olmanı istiyorum dedi ne yazık ki bulamamış, bir üzüldüm bir üzüldüm sormayın! :P 


Diğer bir mektup ise Hayaliland blogunun sahibesindendi.İçimde son yıllarda ortaya çıkan kedi aşkı adına kendi elleriyle karta resim çizip göndermiş, posta puluyla da süslemişti.Çok sevdim :))


Kartı gördüğümde şaşkınlık yaratan diğer bir kart Supercel blogunun sahibesinden geldi.Nasıl da güzel yılbaşı kartı yapmış değil mi?Arkasındaki notlar da çok ciciydi!


Son kartım Renkli tirtil blogunun sahibesinden geldi :) Aslında bir kereye mahsus sadece bana kart gönderdi, hazır yazmışken onu da bu postta belirteyim dedim.Kartının yanında minik cici bir kart daha vardı.Çok sevdim...



Bu etkinlik böyleydi..Ben mi ne gönderdim?Dümdüz bir manzara kartı!Bilmiyordum ki herkesin bu kadar çok özeneceğini, çok utandım!Bir dahaki sefere görüşürüz gençler! Altta kalmayacağım bu kez ya da kalmamaya çalışacağım :)) 

Kartlarımı ve etkinliğimizi nasıl buldunuz?

10 yorum:

  1. ühü ben sürekliye aranıza katılamıyorum (KISKANDI) yaşantımla ilgili sorunlardan dolayı ,nasılda hoşuma gitti sürekli yapacak olmanız ve faaliyete geçirmeniz bu şekilde köklü dostluklarda kurulur eminim :D Umarım bu kart işi uzun süre devam eder bizlerde postlarınızı görebiliriz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen kalbimizdesin canım :)) İnş. uzun sürer eğlenceli bir etkinlik oluyor :)

      Sil
  2. Bence şahane bir etkinlik olmuş, insanın mektup yazası geliyor yahu! Bende hemen bir tane hazırlasam iyi olucak. Uzaktakilere sürpriz olur :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, gönderdiğin kişi hem şaşırır hem de mutlu olur :)

      Sil
  3. çok orjinal bir fikir olmuş bizimde son senemiz olduğu için birbirimize mektup yazıyoruz mektubumu yazsam da hala vermedim çünkü arkadaşımın doğum gününü bekliyorum :D bir de o hikayenin devamı yok mu çok merakta kaldım şimdi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonu mutlu bitiyor :D Renkler tekrar ortaya çıkıyor :)

      Sil
  4. Çok orjinal olmuş. Tebrik ettim hepinizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ettik o zaman :) Onların yaptıkları orjinaldi benimki düpedüz karttı :/

      Sil
  5. Olsun bunun ikinci turu olacak illaki oma göre gardını alırsın :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!