Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cuma, Ocak 30, 2015

Yeni Tilda Bebeğim; Adını Sawako Koydum :)

Sawako Kuronuma Cuma, Ocak 30, 2015

Merhabalar!  :) 

Daha önce şurada Bayan Uykucu Dudak'ı kuzenimin kızına kaptırdığımdan bahsetmiştim.Bebeksiz kalınca farklı bir model yapmaya karar verdim ve yüzsüz bebek tilda bebeklerden dikmeyi seçtim

Kuzenlerimin gelmesi, temizlik işleri falan derken bebeğin dikimi gecikti.. Bebeğin ana hatları tamamlanınca ve içi doldurulunca, daha önce  diktiğim kimono ceketten artan kumaşla da bebeğe kimono diktim.Kimonun kenarlarını biye geçtim, etek kısmına da su taşı diktim.İlk defa biye uyguladım, dönüşleri beni zorladı.Bir de kimononun kalıbını kendim çıkarınca işler zorlaştı, biraz potluk oldu.Bebeğin de ayrıntılı dikişi zordu ama buna değdi. Sonucu çok sevdim ve adını da Sawako koydum :))  


Haberim yokmuş gibi çek panpa pozu :)
Ya da gözlerim ufuklara dalarken de olabilir :))

Uzun çırpı bacaklı, pırasa saçlı, Sawako bebeğim nasıl olmuş ?

Not: Bebeği daha bitirmeden aşağıdaki haldeyken yine kuzenimin kızına kaptırıyordum.O halde bile onu sevdi, hemen tık tık diye eline alıp yürütmeye başladı. Allah'tan başka bebek alındı da vazgeçti ama isteseydi el mahkum yine verecektim.Teyzecik deyince insan kıyamıyor :) 


Not 2: Malzemeden kısmamışısım bu kez!Tam tamına 54 santimlik bebek yapmışım :))



Not 3: Bugünkü temizlik fragman niteliğindeymiş sanırım bir hafta boyunca temizlik sürecek :(( 


13 yorum:

  1. Ellerine sağlık harika görünüyor :) ayrıca kimonosuda çok yakışmış uğraştığına değmiş.. ^_^
    Teyzecik deyince akan sular duruyor değil mi ? En can alıcı noktamız halacım yada teyzecim bunu kullanmayı çok iyi biliyorlar ufaklıklar :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim!Evet ya kıyamıyorum şapşala, öyle sevimli hareketleri var ki hemen tamam al senin olsun diyorum:)

      Sil
  2. Harika olmuş bu da. Ne güzel, iyi öğrendin dikişi. Hayalimdir benim de, inşallah ben de öğrenip böyle ciciler yapacağım.
    Kimonosuna bayıldım ama :) Zaten kimono giymesine de şaşırmadım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) Bebek dikmeyi sevdiğim için sök dik işleri sıkmıyor beni, o yüzden biraz daha pratikleşmeye başladım bu konuda...Kesinlikle gitmelisin çok iyi stres atma yöntemi...Kimonosuz Sawako olur mu hiç :))

      Sil
  3. Ayy çok güzel olmuş özellikle de elbisesi :D Eline sağlık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de elbisesini çok sevdim, zaten bebekleri güzelleştiren elbiseleri :)

      Sil
  4. yine süper olmuş kıl payı kurtarmışsın sawako'yu aman bir daha ki gelişlerinde ortalıkta bırakma yoksa kesin kaptırırsın :D kimonosuna da bayıldım :D ellerine sağlık abla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu kaptırmayacağım, eskisini kaptırdım resimleriyle avundum resmen:D Ama isterse yine kıyamam ya :)

      Sil
    2. İşte bende kıymayacağını bildiğim için ortalıkta bırakma diyorum ya görmezse alamaz :)

      Sil
  5. Paylaşım için teşekkürler . Çok başarılı bir siteniz var

    YanıtlaSil
  6. kolay gelsin!
    amma becerikli çıktın sen he ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi inatçılıktan Seyhan! :D Teşekkür ederim ayrıca :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!