Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cumartesi, Aralık 27, 2014

Zaman hiçbir şeyin ilacı değildir!

Sawako Kuronuma Cumartesi, Aralık 27, 2014

"Zaman hiçbir şeyin ilacı değildir..."

Bu sözü ben değil, İskoç bilim adamları söylemiş hem de öylesine değil!


Yememiş içmemişler,bu konuyu araştırmışlar  ve vardıkları sonuç zaman kavramının insanların acılarını,kırgınlıklarını iyileştirmediği olmuş. Bu duruma da " Kırık kalp sendromu" demişler.. 

Tvde bu araştırmayı duyduğumda, bir İskoç bilim kadını edasıyla ben de oturdum, düşündüm konu üzerine...Kırgınlıklarımı, kızgınlıklarımı,eskileri, yenileri hepsini koydum önüme ve şu sonuca vardım;

Evet, zaman bir şeylerin ilacı değil!Acıları tamamen unutturmuyor ama acıyla,kırgınlıkla bir şekilde yaşamasını öğretiyor.Buna alıştırıyor. 

Peki siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?Zaman ilaç mı yoksa bambaşka bir şey mi?

Not: Bu durumda insanları kırarken iki kez düşünmek gerekir..

Not 2: Bu bilim adamlarının gerçekten canları sıkılıyor! İskoç bilim kadını edası nasıl oluyor diye sormayın açıklayamam :)

Not 3: Depresyon için de bir virüs olduğu söyleniyor.. Bana, kimden bulaştıysa bu negatiflik hemen çıksın ortaya! :p

18 yorum:

  1. Ne diyeyim... Çok haklısın.

    Son zamanlarda kişisel yazılarından çok belli oluyor mutsuz olduğun. Canını sıkan belli bir şey olmadığından emin misin? :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece negatifim bu sıralar ama canımı sıkan belli başlı bir olay yok.. Hayat ve adaletsizlikler canımı sıkıyor :)

      Sil
  2. bence sawako zaman her şeyin olmasada bazı şeylerin ilacıdır çünkü zamanla acıların eskiyor tamam belki tamamen unutamıyoruz ama bazı insanlara karşı bakış açıların değişiyor kırgınlıklarda eskiyor bazen zaman öyle şeyler getiriyor ki karşına hayatın değişiyor... anonimden sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Anonim :) Evet haklısın ama zaman bu şekilde bizi değiştiriyor, daha mutsuz, daha korkak, daha temkinli yapıyor bu yönüyle tam bir ilaç sayılmaz değil mi :)

      Sil
  3. Bence de öyle...Zaman hiç bir şeyin ilacı olmadığı gibi bir de körükleyici bence! Neyse sabırsız bir insan olduğum için bu konu bana göre değil :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman ve sabırsızlık! Ben de sabırsızımdır aslında ama bu aralar eskiye oranla daha sabırlıyım:)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Hiçbir zaman negatif olduğunu düşünmedim, o yüzden senden bulaşmış olamaz :)

      Sil
  5. ben de katılıyorum bu bilimadamlarına hatta üstüne zamana bırak olayı yüzünden bir çok fırsatı da kaçırıyoruz hayatımızda :( Depresyon virüs müdür bilemem ama https://twitter.com/idiogenic/status/546557148252364800 tam olarak depresyonu anlatan resim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok iyi anlatan bir resim olmuş..Depresyon bir yük hayatımızda ve giderek bizi ele geçiriyor
      Not:Blogumda link yayınlamıyorum ama bunu sevdim :D

      Sil
  6. :) Kesilikle hemen çoksın ortaya :))
    Güzel bir post olmuş. Sevgilerimle ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim! Negatiflik bulaştıranı hala arama aşamasındayım :))

      Sil
  7. Evet gerçekten zaman hiçbirşeyin ilacı değil.Hiçkimse geçmişindeki acıları,hüzünleri silemiyor.Sadece alışıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alışmasak durum daha kötü de olabilirdi...Buna da şükür:)

      Sil
  8. zaman ilaç mı bilmiyorum fakat bir süre sonra yaşadıklarımın acısını daha az hisetmeye başlıyorum sonra da tamamen hissizleşiyorum ruhum çekilmiş gibi dolaşıyorum sora da kendime gelmeye çalışıyorum gerçekten insanların iki yüzlülüklerinden ve bencilliklerinden o kadar bıktım ki... eskiden asabi bir kişiliğim vardı o yüzden herkesle arkadaş olmazdım şimdi ise herkese elimden geldiğince iyi davranıyorum bana çok büyük kazık atan en yakın arkadaşıma tartıştıktan sonra ki gün hiç bişey olmamış gibi davranıyorum ve sadece kullanılmış gibi hissetmekle kalıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hayatta orta yol yok maalesef...Ya iki yüzlü olup onlarla yaşamayı öğreneceksin ya mesafe koyacaksın..Nabza göre şerbet deyimi var ya ona göre hareket edersen hem huzurlu oluyorsun hem de her şey daha yolunda gidiyor...Aldırmamaya çalışmak en iyisi bu yüzden..Ben de bu aralar aldırmamayı öğrenme üzerinde çalışıyorum :)

      Sil
  9. beni dışarıdan görenler hiç birşeyi umursamadığım sanıyolar bide içeriden baksalar tüm gerçeği görecekler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de böylesi daha iyidir..İnsanlar zayıflıklarını gördükçe bunu sana karşı kullanırlar..Güçlü ol!

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!