Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Perşembe, Aralık 18, 2014

Sawako'nun etekleri tutuşursa!

Sawako Kuronuma Perşembe, Aralık 18, 2014

Selamlar sevgili okuyucularım!

Çok coşkulu bir giriş oldu değil mi?Benden beklenir miydi böyle bir giriş?Evet bence beklenirdi...Yine saçmalamaya başladım, o zaman hemen asıl konumuza geliyorum!

Hiçbir yetenek gerektiren iş girişiminde bulunmayıp kendisine her türlü yetenek gerektiren işte güvenen bir tanıdığınız var mı?Varsa anlarsınız; Nasıl bir ukalalıktır o!Hiçbir şey yapmaz, göz ucuyla bakar ve "Bu da ne?Ben bunu yaparım ya!" der sevimsiz!Boğazlanıp, kaynar sulara atılasıca hemen ardından buz dolu küvete sokulasıca şey!Ama yok, biz yine de boğazlayıp kaynar sulara atıp oradan buz dolu küvete taşımayalım.O kadar acımasız olmayalım..Yazık...Neden mi?

Bu kişi benim!Allah'ım bir insan böyle şeylerde nasıl kendine bu kadar güvenebilir?!Nasıl böyle ukala olup ya bunu da yaparım ben deyip atılır?! İllet oluyorum kendime..


Dikiş kursuna başladığımı Bayan Uykucu Dudak'a Merhaba Deyin! adlı yazımda bahsetmiştim.O yazımı okuduysanız ne kadar zorlandığımı anlatmıştım hatta kurstaki teyzelerin "Kızımm koskocaman kız olmuşsun, evlenecek yaşa gelmişsin hala bebeklerle mi uğraşıyorsun!Şimdiye etek diksen oooo bir kamyon eteğin olurdu!" diye tiye almalarına bile maruz kalmıştım.


Ben de bu tiye alınmalardan sonra bir dahakine etek yapayım o zaman, daha kolaymış dedim, utanmadan plan yaptım bir de "Bunu 2 güne bitiririm, sonra da kendime kimono hırkalardan yaparım!" diye...


Sonra ne mi oldu?


Bir model beğenip kalıbını çıkarttım.Bir güzel biçtim 40 kere ütüledim 30 kere diktiysem 15 kere söktüm sonra yine diktim.En sonunda teyzeler halime acıyıp


"Kızımm biz sana düz  dar etek demiştik sen korsajlı pilikare etek seçmişsin!Tabiki zorlanırsın"dediler



Nereden bileyimm bennn! Daha önce etek mi dikmişliğim var diye isyan etmek istedim ama edemedim.Oturdum oflaya puflaya 2 haftada bu eteği meydana çıkardım!Ama çok beğendim :)
Nasıl olmuş?


Not:Ben bir etek meydana çıkarırken, komşumuz 2 pantolon, 1 büyük ayna dizaynı, kağıt havlu tutucusu gibi şeyler ortaya çıkardı.Utandım kendi yavaşlığımdan! :( Ama olsun dimi, ben daha yeni yeni şeyler öğreniyorum dimi dimiii :(

Not 2 : Standart ütümüz bozulmuş ütüleyemedim, kazanlı ütüyü de kurmaya üşendim, kırışık oldu resimler kusura bakmayın :)
Not 3: Başlık konuya uygun değil farkındayım aklıma yazacak başka bir başlık gelmedi:))

29 yorum:

  1. Bence çok güzel olmuş emeğine deymiş ^^ Ben de çok severim dikiş nakış işlerini :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, uzaktan çok seviliyor işin içine girince kesinlikle sabır gerektiren bir iş:)

      Sil
  2. woowww kıza bak sen ciddi ciddi dikiyor yaaa :D yeni etegini güle güle kullan ben ba-yıl-dım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, ciddi ciddi demeyelim bu işe çünkü 40 defa hocanın yanına gidip soru sordum, yardım aldım :)

      Sil
  3. Vaov Sawako hamarat bi insanmışsın ya sen :) Bende istiyordum dikiş kursuna gitmek ama şartlar müsait olmadı ama eteğin çok güzel olmuş güle güle giy :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hamarat değil de inatçıyım :) Aslında biraz sabır biraz da teknik bilince iş zor değil..Benim sorunum yeni öğrenmek :)
      Umarım sen de kursa gidecek bir fırsat bulursun :)

      Sil
  4. Cidden zor gözüküyor ama çok da güzel olmuş. O kadar zaman, emek harcamışsın, kıymetli olur :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim!! Çok kıymetli kendileri, model bakmak için isteyen olduğunda istemeye istemeye veriyorum :))

      Sil
  5. Yerinde olsam cosplay girişiminde bulunurdum direk. Hem bir yerden satın almak yerine fırsatın varken kendi emeğinle yapman çok daha hoş olur. "Bunu ben yaptım" demekten daha zevkli ne olabilir ki? ^^

    Başarılar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cosplay kıyafetler bana hitap etmiyor, yapsam bile giyemem ki:) Ama itiraf etmeliyim Sawako Kuronuma'nın okul üniformasını yapmak istemiştim, giymesem bile bakardım :))
      Teşekkürler!

      Sil
  6. Ahahahaa :D Allahım çok güldüm :D Ama bence kendin üretip kendin kullanman çok güzel bir şey bak şimdi beni de heveslendirdin :D Etek aynı animelerin etekleri gibi çok şirinmiş güle güle kullan. daha başka dikersen onları da görelim ^^ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim! Sırada bitmek üzere olan kimono ceketim var, bitince bloga tabi ki koyarım:)

      Sil
  7. Canım ben moda tasarımı mezunuyum gerçekten ilk deneme için zor bir model seçmişsin ama yine de çok hoş görünüyor ellerine sağlık.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim! Alanı dikiş olan birisinden bunu duymak şımarttı beni :))

      Sil
  8. Senin eteğin baya alengirli duruyor bence kendine haksızlık etme.bir pantolan daha çabuk hazırlanır zannımca :)
    Çok beğendim eteğini.eline sağlık,güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) 1 düz pantolon daha kolay oluyor evet ama 2 pantolon ve ev dekorasyonuna ait birkaç ürün çıkarınca utandım yavaşlığımdan:)

      Sil
  9. Etek süper olmuş satın almaya kalkışsam böyle güzel bir etek bulabileceğimi sanmıyorum.Yeni olduğun için zorlanman çok normal değil mi? Bence ümidini kesme ve devam et çünkü zorlanacağın şeyleri yapmakta başarılısın öyleyse kolayları yapmak senin için çocuk oyuncağı olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulsam bile 50 TL veya üzeri olurdu , bu eteğin kumaşına tam tamına 2 TL ödedim! :) Teşekkür ederim özgüven aşılayan sözlerin için :)

      Sil
  10. Link içeren yorumları yayınlamıyorum demişsin kusura bakma şimdi gördüm onu silebilirsin,ya da bilmiyorum silebiliyor musun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yayınlamadığım için direk silmiş oluyorum:) O yorumunun cevabını bu yorumuna yazayım; Etek korsajsız olsa kesinlikle daha kolay oldu, teyzelerden biri korsajsız şeklini yaptı ve daha kolay oldu işi :) Gömlek hiç dikmedim ama aklımda, beğendiğim kumaşı bulur bulmaz ona da el atacağım :)

      Sil
  11. Merhaba,bence çok başarılı ve de çok sevimli bir etek olmuş :)

    YanıtlaSil
  12. Ellerine sağlık mis gibi olmuş. Bu arada yukarıda tarif ettiğin kişi tam olarak benim sanırım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim!! Demek ki benziyormuşuz :))

      Sil
  13. gayet düzgün bir iş çıkarmışın gibi görünüyor yanlız üstün dikiş bilgilerimden yola çıkarak :D
    ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devamlı söküp dike söküp dike sonunda düzgün oldu :)) Eğer üstün dikiş bilgileri konusunda ciddiysen el emeklerini görmek isterim :) Ayrıca teşekkürler!

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!