Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Salı, Aralık 30, 2014

Kimono ceket yaptım!

Sawako Kuronuma Salı, Aralık 30, 2014

İnstagram adresim: @koregunluklerim

Selamlar ! Kimono ceket dikiş çalışmamı bitirmiş bulunmaktayım. Aslında geçen hafta bitirmiştim ama yazmak bugüne kısmet oldu.



Yaz aylarında hava ne kadar sıcak olursa olsun üzerime bir hırka ya da bir ceket alma gereksinimi duyuyorum.Tshirtlerin kollarının çok kısa olması rahatsız ediyor beni.Sanki çocuk gibi görünüyormuşum gibi hissediyorum!Nedenini bilmiyorum ama öyle :(

Neyse..Geçen yaz kolları ve bedeni bol, rahat bir şeyler aradım ama bulamadım.İnternet üzerinden de bu modellerden sipariş etmekten çekindim, bedenime uymaz ya da beğenmem diye..Tabi dikiş kursuna başlayınca ve tam kimonoluk kumaş bulunca yapmaya karar verdim... :D


Fakat gün geçmiyor ki aksilikler yakamı bıraksın.Bu kimononun kumaşını 2 Parça halinde bulup çok ucuza mal ettim.Öyle ki püsküllerinin fiyatı kumaşın fiyatını katladı.Fakat desen karışık olduğu için keçeli kalem yazısını kestikten sonra fark ettim.Yazı, tam kimononun koluna denk geldi! Meğer aldığım parçalardan biri, kumaş sonuymuş :( 

Mecburen kolu kısalttık.Normalde el bileklerime gelecek olan kol, püsküllerin sayesinde fakir kol kıvamında kaldı ama sevdim bu kol boyunu... Bir işin içinde ben olurum da aksilikler biter mi bitmez!Kolu kurtardık ama benim şapşallığım bitmedi.Kimononun beden boyunu kısaltırken normalde keseceğimin iki katını kestim!Kaldı mı düdük gibi!Kime hediye edeyim diye düşünürken etek uçlarına da püskül koydum ve tam istediğim gibi oldu bütün aksiliklere rağmen sonucu beğendim :)) Sizce nasıl olmuş ?


Not: Mevsim kış olduğu için ilkbahara ve kışa yatırım yapıyorum :D Şimdi de runner ve mevsimlik uzun ceket tarzı bir şey dikiyorum :))


29 yorum:

  1. ene ne güzel olmuş ( kıskançlıktan geberiyor) güle güle kullan canım bence bu konuda çok yetenegin var senin eger ki kendi tasarımınsa dantel bölümüne ba-yıl-dım :D ellerine sağlık güzel günlerde giy :) bu arada benim gibisin bende çok kısa olursa tuhaf hissediyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım bu kimono ceketlerde hep dantel kullanıyorlardı ben de eksik kalmayayım dedim :) Ayrıca teşekkür ederim :D

      Sil
  2. Sawako zibilyon yıldır dikiyooor başlıklı bir yazı olmalıydı bu :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sawako'nun zibilonuncu hatasını kurtarışı da olabilirdi :D

      Sil
    2. hahaha evet senden böyle yaratıcı ve realistik başlıklar bekliyorum :D

      Sil
  3. Çok güzel olmuş, güle güle giy. Kumaşın deseni de çok güzelmiş. Püsküller de ayrı yakışmış. Valla artık kimse durduramaz seni, gardırobunu kendin yaparsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ama o kadar iddialı değilim :))

      Sil
  4. Ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor,diktiklerini gördükçe bende dikiş dikmek istiyorum nasıl böyle bir salaklık yaparak makinemi sattım bende bilmiyorum..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Büşra sen makineni satmışsın ben de makine alma hayali kuruyorum!İnsana çok iyi stres attırıyor :)

      Sil
  5. Tek kelimeyle ba-yıl-dım. Çok yaratıcı olmuş, kumaşı da tam uydurmuşsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, kumaşı alır almaz aklıma kimono ceket yapmak gelmişti zaten :)

      Sil
  6. ya o kumaşın güzelliği ne öyle,harika! ben de böyle bi kimono anneme yaptırmaya çalışıyorum ikna edersem :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok severek aldım kumaşı, umarım ikna edersin anneni :)

      Sil
  7. çok güzel bir çalışma olmuş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, güzel havaları iple çekiyorum kullanmak için :)

      Sil
  8. Kumaş çok güzel, gerçekten tam kimonuluk, ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  9. Bayıldım! Bu tarz ceketleri çok severim zaten. İyi iş sawako :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, özellikle yaz aylarında çok rahat oluyor :)

      Sil
  10. abla harikasın cekete bayıldım gerçekten çok beceriklisin ve sabırlısın ben bir iki gün raştıktan sonra büyük ihtimalle vazgeçerdim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer bir şeyi istersem inatçılığım tutuyor :)) Teşekkür ederim ayrıca ;)

      Sil
  11. bloğunuza herşeyiyle bayılıyorum :)) bende dikiş konusuna meraklı olduğum için beni burdanda vurdunuz :)) bu arada ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, beğenmene de çok sevindim! :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!