Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Çarşamba, Aralık 24, 2014

Bloguma gelen aramalar / Google aramaları

Sawako Kuronuma Çarşamba, Aralık 24, 2014
Bloggerlar bilir, bazen bloglarımıza o kadar tuhaf google yönlendirmeleri gelir ki şaşar kalırız :) Ben de uzun zamandır bu aramalar üzerine bir yazı yazmak istiyordum ama işte hep tembellik!Kısmet bu güneymiş :)


Bloguma en çok gelen google yönlendirmelerinden biri beyaz ten!Devlet meselesi haline dönüşmüş durumda...



Yüz nasıl beyazlar, ne yapmak gerekir?

Güneşten koruyan ürünler kullanırsanız, cildinizi temiz tutarsanız beyazlar ama sadece birkaç ton!Bu konuda beyazlatıcı kremler var piyasada ama mükemmel etki beklememek lazım.



Allah aşkına!Sarı saç vücudu nasıl beyazlatsın!O zaman saçlarını sarıya boyayan zencilerin ay parçası gibi olması lazımdı :)




Böyle bir şeyin mümkün olduğunu sanmıyorum :)





Sanırım saçlarını simsiyaha boyarsan daha beyaz görünür cildin, hani koyu diye :) Birkaç ton açık pudra ve fondötenle de beyaz görünebilirsin.Ama bence beyaz tenli olmak çok harika bir şey değil..Mesela ben Pretty Little Liars daki Emily'nin ten rengine bayılıyorum.Hem herkes kendine yakıştığı gibi yaratılmıştır. :)






Kar beyazı yüz?Yalnız o bir hastalık...Hiç kar beyazı ten rengi olabilir mi?!



Öğretmenini tanımıyorum ama ya harika bir cilde sahip ya da fondöten, pudra karışımıyla pürüzsüz doğal makyaj görünümü veriyor :)) Ama bence bu kadar merak ediyorsan öğretmenine sorman daha doğru olur :)




Bildiğim kadarıyla estetikle beyaz tenli olunamaz,  ciltteki lekelerin rengi açılıp cilt eski rengine getirilebilir ve cilt birkaç tona kadar açılır :)



Bunun cevabını da yukarıda vermiş bulunmaktayım :)



Eğer Kore dizilerindeki bembeyaz dişlerden bahsediyorsanız, onlar  dişlerini yaptırıyorlar..Yoksa kar beyazı dişlerin de pek mümkün olduğunu düşünmüyorum.. :)


Bence ksdflkjweksjwlesoll :p Google bu aramayı nasıl bana yönlendirmiş anlamış değilim :)





Hahahah! Yarım saattir bu aramaya gülüyorum :)) Kız, bıyıklı da olsa aşık ve mektup yazmış ama google bunu bana nasıl yönlendirmiş bilemiyorum :p





Baktım hiçbir şeyin düzeleceği yok, akışına bıraktım ve hayırlısı olsun dedim :)



İzliyordum ama artık izleyemiyorum, yeterince vaktim yok :/



Enes Kaya'nın, eşi Koreli ve adı Jang Mi Yoon... Kendisi İstanbullu (üşenmedim araştırdım :D )







Estetikli bir sürü Koreli ünlü var estetiksizleri saymak daha kolay olur sanırım..Yalnız yaptıranların birçoğu da estetiksiz olduğunu savunuyor orası ayrı :)




Herkesi toplayıp parti verelim o zaman! :D




Göz akının sarıya dönük renkte olması hastalık belirtisi olabilir, doktora gitmelisin..Onun dışında nasıl beyazlatılır fikrim yok :/



Cinayet işlenen silah nasıl...
Seçilir
Saklanır
Neler düşünüyorsunuz bloguma girerken :D



Kusursuz cinayet nasıl işlenir diye şuracıkta bir yazı yazmıştım ama bunu gerçek anlamda yazmamıştım.Zaten kan tutar beni :(





Epilasyon... Yoksa doğuştan tüysüz değillerdir :)



Pirinç suyuyla tüy mü azaltılıyormuş, hiçbir fikrim yok :)



Saç dökülüp dökülmemesi genlerle alakalıdır yoksa Korelilere has bir şey diye düşünmüyorum.Belki de saç ektiriyorlardır :)



Böyle bir dizi mi vardı?Hem de odunculu falan :D İzlediysem bile hatırlamıyorum, eğer bilen varsa söylemekten çekinmesin :)



Au Haru Ride! Güzel animedir :) Konusu için tıktık.




Kore liseleri, sırları olacak iyi mi bilemiyorum :) Belki teknik liseleri iyidir, yalnız liselilerin tuvalet ve sınıf temizliğinden de sorumlu olduklarını hatırlatmak isterim :D





Güney Kore'de nasıl oyuncu olunur hiçbir fikrim yok ama Türkiye'de oyunculukta iyi bir yere gelip ondan sonra herhangi bir Güney Kore yapımında yer alabilirsiniz.Güney Kore'ye gidip orada oyuncu olacağınızı düşünmek çok ütopik olur..Tabi şans, kısmet... :)



Pis olmak, insanla alakalıdır, bir ırkla değil..Elbette onlarda da pis ve temiz insanlar vardır,biz de olduğu gibi...Yalnız bu pislikten kastettiğin domuz, köpek eti yeme ise tüketiyorlarmış.Yaşlı kesim, köpek etinin kendilerine güç sağladığını düşünüyorlarmış...



Yani 40 yıl düşünsem aklıma googleda Korelilerin nasıl yüz yıkattığını aramak gelmez :D




Kore dünyada en çok estetik yapılan ülkelerden biri...Eğer durum hala değişmediyse, dünyada en çok estetik yapılan ülke sıralamasında da 1. :)



Kore'de göz estetiği olarak; göz büyütme ve göz altı torbalarının kesilmesi gibi estetik operasyonlar yapılıyor.



Yukarıda dediğim gibi estetiksizleri saymak daha kolay olur :)



21 yaşında 22 estetik mi?!Yazık o kıza!Psikolojik tedavi olması şart...



Ben de hep bunu kendime soruyorum!Neden bu kadar şanssızım diye.. :( Cevabını hala bulamadım ama bu konuda yazdığım yazı şuracıkta...




Kore'de zibilyon tane özel gün var :) Hepsi de sevgililer için düzenlenmiş, sevgilisi olmayan bir köşeye çekilip, depresyona girsin bir zahmet...Çünkü her ayın 14'ü özel bir gün! Bir tek Nisan 14 yalnızlara ayrılmış o da Siyah Gün olarak anılmakta... :)




Kore erkeklerini Türk kızlarının yıldırdığını duydum; İstanbul'a gelen Koreli erkekleri, kızların taciz ettiğini, internette her gördüğü çekiğe saranı...Böyle giderse hoş şeyler düşüneceklerini sanmıyorum :/
Ayrıca Koreli erkekler de insan :) Yani hepsinin beğeneceği tek bir kadın tipi ya da sevdiği şey yoktur. Kore'de sevimli, bebek yüzlü görünmek bir nimet sayıldığı için Koreli erkekler kız gibi görünüyor :) Hatta kız gibi göründüğünü söylemek övgü gibi bir şey...



Kore'de her yaştan ve boydan kız var, nasıl bir arama bu :D



Evet!Korelilerin zayıflık sırlarını ben keşfettim!Bu soruların hepsinin cevabı tam şuracıkta :D




Neden olmasın? İsteyince olmayacak  şey yok :)



Böyle hiçbir şey yapmadan beden aklıyla zayıflanıyorsa bana da haber verin, zira fazlasıyla tembelim :)


Çok kötü!Yine bu konudan şuradaki yazımda bahsetmiştim.



Resmen bir dizinin konusu ama üzgünüm bilemiyorum:D Çiçekçi kız deyince aklıma şu şarkı geliyor :))



The Heirs :) Konusu için tıktık.





Ilk defa duyuyorum! Korkunç bir haber :( Yalnız google bunu nasıl yönlendirmiş anlamış değilim .. 




Pahalı makyaj malzemelerinin ucuz versiyonları derken çakmalarını mı kastediyorsun? Eğer öyleyse sakın böyle bir şeye kalkışma!Cilt bu, riski göze alamazsın...


6 aylık Brezilya fönü yaptırıyorlardır yalnız ben de düz saçlara sahibim ve hiç memnun değilim. Bu konu hakkındaki yazımı şuradan okuyabilirsiniz :)



Yalnız bu nasıl bir meraktır :D Çantasından Sırma su çıkan Koreli ünlü :)) Demek ki Kore ye ihraç ettiğimiz ürünlerden biriymiş :))



Japonların tükürme gelenekleri mi varmış?Hiç görmedim, tanık da olmadım..Yalnız Çin'de yere tükürmek serbestmiş galiba (Bizde de pek farklı sayılmaz :/ )

Yalnız Hadi inşallah Kore değil Türk filmi ;) Hatta konusundan da şurada bahsetmiştim :)

Ben de 11 Haziran da o yazım da şuracıkta :)



Family'S Honor  ama izlemedim :)


"Babam ve oğlum"un Kore versiyonu çekilecekmiş yeni duydum..Sahi çekildi mi o?


Her Legend, konusu için tıktık.   :)
Yaşa göre değişir :) Ama Kore ile ilgili bir hediye almak istiyorsan ; chopstick, makyaj malzemesi ( aldığım site hakkında bilgi için tıktık ) kpop hayranıysa kpop ürünleri olabilir falan :)



Okulda havalı olmak için standart kısa saç modeli yoktur herhalde :) Yüzüne yakışan model seni havalı gösterecektir zaten :)


Korebünlüklerim nedir ya :') Kore günlüklerim o ama ben Kuronuma'nın Fikir Baloncuğu'nu tercih ederim :))



Ben mi? Ben olamam o :)) Benden düşlerinin oppası falan olmaz olsa olsa düşlerinin unnisi olur biraz daha zorlarsak düşlerinin nunası olur :)) Yok ben diziden bahsediyorum diyorsan Düşlerimin Prensi dizisi konusu için tıktık.

26 yorum:

  1. Okurken bu aramalara çok güldüklerim var içlerin de:D Sahiden bunları arıyorlar mı dediklerim de tabi hele o yüz beyazlatma nedir yahu :D sanki çamasır beyazlatıcak :D İyi ki paylaşmışsın bunları canım, ve yorumların çok güzel olmuş :D Sabah sabah güldürdü beni de :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu kadar kendini beyazlatmak isteyen insan olacağını düşünmemiştim, özellikle kar beyazı cilt aramasına şok oldum *-*

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Benim favorim; Bıyıklı kız..Açık ara önde :))

      Sil
  3. çantasından sırma su çıkan koreli ünlüye çok güldüm ya (*-*)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlayamadığım çıksa ne olacak?Hani Türk bayrağı falan olsa anlayacağım ama altı üstü bir su :)

      Sil
  4. bu yazıyı nasıl üşenmeyip yazdın hayretler içerisindeyim :D Gerçi benim de "Japonya'da yapılacak 10 şey" yazım biraz uzun ama seninki aşmış :D Hepsini tam okuyamadım atladım bir de bu yönlendirmeler nereye geliyor ? neden geliyor ? bana da geliyo mudur ? geldiyse nerden bakabilirim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok aslında çok üşendim, yazmayı düşünmek aylarımı, yazmak günlerimi aldı :) Trafik kaynaklarından bakabilirsin yönlendirmelerine :)

      Sil
  5. hahaha😆 çok güldüm ya. Bende bu kadar ayrıntılı çıkmadığı için yazamıyorum bu yazıdan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem gülünecek hem ağlanacak aslında halimiz.. :)

      Sil
  6. Merhaba, bunu nasıl bloga ekliyoruz acaba bilgi verebilir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Trafik kaynaklarından gelen aramalara bakabilirsin :)

      Sil
  7. hahahah ne komik şeyler çıkmış ablacım 'korebünlüklerim' e bayılldım :D

    YanıtlaSil
  8. Gece gece iyi güldüm ne çeşit aramalarla sana yönlendirmişler :D Bende bir bakayım bu olaya baya eğlenceliymiş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cinayet, beyaz ten, bıyıklı kız...Hepsi bende ! :))

      Sil
  9. Hahahaha... aramalara bak. Kızlar, diyorum. Çünkü genelinin kız olduğunu düşünüyorum. Yüz beyazlatmak için çabalamayın. Beyaz tenli biri olarak söylüyorum. Azıcık güneşe değdiğinde ıstakoz gibi dolaşıyorum ortalıkta.
    Bir de çoğu sanki Kore de yaşıyor, yaşayacakmış gibi hayallerde sanırım. Kiloya bu kadar takmayın. Yiyip, için bir daha Dünya da gelmeyeceğiz. Ha kiloya takmayın derken obez şekilde de dolaşmayın tabi.
    Ve kaburga aldırma şok eti beni. Bu nasıl düşünce yapısıdır ya sizin estetiğinize. Estetikli insanları iğrenç buluyorum. Kötü paketi çıakrılmış, iyi bir paket takılmış çikolata gibi hepsi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şahsen ben estetiğe karşı değilim, rahatsızlarsa yapsınlar, kendi tercihleri :) Ama bu sorunların bu kadar büyütülmesini anlayamıyorum...Beyaz tenli olmak istersin ama kar beyaz tenli olmak da ne demek?! Neyse..Benim merak ettiğim Bıyıklı Kız ve onun sevdiği çocuğa yazdığı aşk mektubu! :D Bir de bu olayın nasıl bloguma yönlendirildiği :))

      Sil
    2. Ona bir gün boyunca güldüm :D Çok yaşa sen! Moralimde çok bozuktu o gün. Nasıl atlamışım ben onu demeyi. :D :D

      Sil
    3. Bıyıklı kızın iyi şeylere vesile olmasına sevindim o zaman :D

      Sil
  10. Bıyıklı kız benim favori çok guldum canım ya ; ))(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de canım! Kızı merak ve aşk mektubunu merak ettim bir de nasıl böyle bıyıklı namını etrafa saldığını... :))

      Sil
  11. Merhaba sizinle nasil görüşebiliriz bi kac sorum olacak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İletişim kısmında mail adresim yazıyordu aslında ama ben yine de yazayım; bogurtlenrecelimiz@gmail.com :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!