Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cuma, Aralık 05, 2014

Bayan Uykucu Dudak'a merhaba deyin!

Sawako Kuronuma Cuma, Aralık 05, 2014


Şuradaki beklentiler ve hedefler miminde dikiş kursuna gitmek istediğimi belirtmiştim.Ve bütün kurs tarihlerini kaçırıp,yedeklerde kalakalmıştım.Ama sonra iki bina ötemizde bodrum katında ev tekstili üzerine bir kurs olduğunu duydum ve kayıtsız öğrenci olarak gitmeye başladım :D

Kurs ev tekstili üzerineydi ama hocamızın bölümü daha çok kıyafetle ilgili olduğu için, biz de ısrar edince haftanın iki gününü kıyafete ayırmaya karar verdi.Ben de ne şanslıyım diye düşünüp dikeceğim şeylerin listesini yapmaya başladım, hem de daha hiç dikiş makinesinin başına geçmeden, doğru düzgün düğme dikemezken! :D 

İlk önce bir bez üzerinde teğel almayı öğrendim.Diğer öğrencilere yetişeceğim diye hızlı hızlı yaptım, kolaydı.Sonra annem ve kendim için mutfak önlüğü yaptım makineye ipin nasıl geçirileceğini öğrenmek bir haftamı aldı, hala alt ipliğini takarken ters taktığım oluyor..Neyse önlükler de ilk yaparken kolaydı..Ufak tefek zorlanmaların dışında...


Sonra 2 mutfak önlüğü diktim diye dikişte level atladığımı düşündüm ve bez bebek dikmeye karar verdim; tam bir felaketti!Şöyle ki; şablonu evimde çıkartıp ertesi gün parçaları kestim ve dikmenin max 3 gün alacağını düşünmüştüm ama düşünmediğim bir nokta vardı; hiç oyuntulu dikiş yapmamıştım, dümdüz dikip geçmiştim önlükleri...Tam 2 haftada diktim Bayan Uykucu Dudak'ı!Bir de kumaş seçiminden hiç anlamıyormuşum onu fark ettim; ten rengi sürekli sökülüyordu, sarı pijama sürekli esniyordu, o kadar minik parçalar vardı ki sinir krizi geçirmemek için kendimi zor tuttum...Ama sonunda bu güzelliği diktim, bol hatalı olsa da :D


 Nasıl olmuş? Eleştirmekten çekinmeyin :D 

Not: Bu tür paylaşımlarımı daha önce görmek için instagram hesabıma ışınlanın; @koregunluklerim

19 yorum:

  1. Hepsi çok güzel olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Çok şeker olmuş. İlk diktiklerin arasında olduğu için çok kıymetlidir. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bakıp bakıp seviyorum, evde makinem olsa seri yapacağım bunlardan :)) Teşekkür ederim ;)

      Sil
  3. uykucu dudak gerçekten çok güzel olmuş ama suratının ortasından dikiş geçmeseymiş daha iyi olurmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şablonu o şekilde aldığım için böyle bir sorun oluştu ve dikerken dikişlerin önde olması gerçekten işimi daha da zorlaştırdı, bir dahaki sefere artık :)

      Sil
  4. vay be! şahanesin. ev tekstili dikiş kursundan daha eğlenceli sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında kıyafet dikmek daha zorlu iş, onları dikmeyi öğrenince ev tekstili daha kolay geliyor (şu anlık ) Ben dikmek istediğim her şeyden zevk alıyorum tek kötü taraf evde dikiş makinesi olmaması :)

      Sil
  5. Bence oldukça hoş olmuş.
    ^^

    YanıtlaSil
  6. Aslında gözleri hariç pek sorun var gibi durmuyo :D gerçi adında da dudağı ön plana çıkarmışsın yani gözler olmasa da olur :D Maşallah kızımız pek de güzelmiş :D ben okurken baya kötü hayal etmiştim :) kendini de kötü moda sokma daha acemilik safhasındasın :) tatlı ya kızın Bizimlesin 👍👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikiş yüzünde olduğu için gözlerini geride yaptım; şaşı olmasın diye ama baya geride yapmışım her gören nerede bunun gözleri diyor, isyan edesim geliyor :)) Dudağı hiç olmayacaktı, hatayı kapamak için yaptım :D Ayrıca teşekkür ederim efenim bir dahaki sefere daha iyi bir çalışmayla karşınızda olmaya çalışacağım :))

      Sil
    2. İtiraf etmeliyim sen diyene kadar gözleri yok zannediyordum :D

      Sil
  7. Yeni başlayan biri için bir numara gerçekten ellerine sağlık ben olsam yapamazdım =D Bu arada çekiliş bitmedi mi sonuçlar ne zaman açıklanacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Sonuç belli oldu kazanan kişiye mail attım bu gün :)

      Sil
  8. İlk adım için hiç fena değil kendini küçükseme:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, demek ki bir ışık görünüyor bende :))

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!