Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cuma, Kasım 28, 2014

Sawako Evi Yakmaya Kalkışırsa !

Sawako Kuronuma Cuma, Kasım 28, 2014

Son zamanlardaki yazılarımı okuduysanız biliyorsunuz depresyonla Pollyannacılık arasında gidip geliyordum. Baktım hiçbir şeyin düzeleceği yok tutuşturayım evi benle birlikte yansın gitsin ardımda parlak anılar bırakmayayım dedim! Ben ölecektim de ardımda güzel anılar mı bırakacaktım, ben yoksam yansın dünya kimin umurunda! 


Tabi ki böyle olmadı atın hemen üstünüzdeki şok belirtilerini ! Ne kadar depresyon belirtileri gösterdiğim söylense de tam bir pollyannayım ve tüm aksiliklere rağmen mutluyum şükür! Daha o kadar delirmedim Allah kimseyi delirtmesin!Hemen asıl konuya dönelim:

Sizin bu aklı beş karış havada bloggerınız Sawako, dün dalgınlıkta sınır tanımadı!Kızartma yapmaktan hoşlanmamasına rağmen pek sevgili aklı en az Sawako kadar havada şaşkın erkek kardeşine kızartma yapayım dedi.Çünkü kardeşi severdi...Dedi demesine ama yağı ocağa koyduktan sonra unuttu!Boşuna aklı beş karış havada demiyorum!



Sonra tabi aklına geldi, paçaları tutuşarak mutfağa koştu tencerenin kapağını açtı ve yağ tutuştu.Hemen kardeşceğizine seslendi kardeşceğizi koşarak gelip altın fikrini ortaya atıp "havlu atalım söner" dedi.Sawako "Ben bunu nasıl düşünemedim ki" demesine fırsat kalmadan şaşkın kardeş mutfak önlüğünü ıslatıp yanan yağ tenceresine attı.Sawako şaşkınlıkla "Naptın?!" dese de alev tavana kadar ulaştı ve Sawako ıslak önlüğü kardeşinin bir kez daha atmasına fırsat vermeden tencereyi, kapıyı kardeşine açtırıp bina girişine attı.Hemen yangın söndürücü tüpünü aldı!Ama kocaman tüpü taşıyamadı ve çalıştıramadı...Neyse ki ateş söndü geriye temizlenmesi gereken bir mutfak ve yağa bulanmış kapı önü kaldı.Ah bir de ufak tefek hasarlar;

1 fırın eldiveni 
1 tencere 
1 polar pijama altı
1 mutfak önlüğü 
2 el bezi 
1 havlu
Hafif yanmış sol avuç içi sağ el parmakları

İşte dünün özeti buydu.Neyse ki bu olay sırasında doğal gazı kapatmayı akıl ettim de bina havaya uçmadı.O kadar kızdım ki kendime kendi sorumsuzluğuma...Bir yandan mutfağı temizlerken bir yandan annem delirecek diye düşünüyordum; en kötüsü de bu sefer sonuna kadar haklı olmasıydı!En azından bunu benim de kabul etmemdi...Annem geldi ve ne oldu biliyor musunuz? 

Hiçbir şey demedi. "Kızmayacak mısın?" dediğimde,  "Kızmayacağım bu sana iyi bir ders olmuştur dua et bir yerinize bir şey olmamış" dedi ve güldü anne kalbi işte :)  Sonuç olarak artık; 

1.Bir daha kızartma ve yağ işleri yok gençler, zaten üstüm başım kokuyor diye hoşlanmazdım. 
2. Böyle bir durumda erkek kardeş kesinlikle olaydan uzak tutulacak; çünkü hala ıslak mutfak önlüğüyle ateşi söndürdüğüne inanıyor :))
3.Sorumsuzluk diye bir şey olmayacak,  akıllandım yani :/


Not: Ellerim hafif yanmıştı; fırın eldiveni ateşten delinmiş o kısımda parmaklarımı ve nasıl olduğunu anlamadığım şekilde diğer avuç içimi yakmıştı ama komşumuz E. teyze hemen yanık kremi verdi ve birkaç saatlik sızlamadan sonra geçti fakat pijamam nasıl tutuştu bilmiyorum :D


25 yorum:

  1. İşte bu yüzden ben seni ev arkadaşım yapmadım biliyorum başıma gelecekleri aklın beş karış havada. Şaka bir yana çok geçmiş olsun Sawakocuk cana geleceğine mala gelsin size bir şey olmamış ya kurtarmışınız paçayı. Paça derken pijamanın paçası yanmadı umarım kendimle çelişmek istemem :D
    Dipnot: Dalga geçer gibi durmadım değil mi moralini yerine getirmeye çalışıyoruz şurda *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım ben de o an kendimi bir ev arkadaşı olarak kabullenemezdim :)) Pijama polardı, üst kısmı tutuşup sönmüş yoksa tamamen tutuşurdum :(
      Dipnota cevap: O an yanımda olup bunları söyleseydin, eline bir bez tutuşturur temizliği sana yaptırırdım:))

      Sil
    2. Temizlik miii? Tabi moralini duzeltmwye calisanda hata hih -.-

      Sil
  2. aman Allah korumuş ya geçmiş olsun birdaha olmaz inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah ve Allah gerçekten korudu yoksa kendimle beraber binayı da havaya uçurabilirdim :)

      Sil
  3. Ay canım çok geçmiş olsun okurken şok oldum *-* Bende bi keresinde yanlışlıkla fırın eldivenini tutuşturup halıya fırlatmıştım ama sonra aklım başıma gelip yerden yanan eldivfeni alıp musluğa sokmuştum *-* Çok korkunçtu hatta olaydan sonra sinirden gülme krizi geçiridm...Ahh başıma gelenler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok korktum, kendime de kızdım oturup ağlayacaktım o anın şokuyla... Ama artık akıllandım :)

      Sil
  4. Ayyyyy çoook geçmiş olsun neyse ki bir yerinize birşey olmamış verilmiş sadakanız varmış. Bende hiç beceremiyorum kızartma işlerini bu yazıyı okuduktan sonra artık mutfağa falan yaklaşmam:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, benimki beceriksizlik değil tamamen sorumsuzluktu :( Ama ben de artık kızartma işlerine yaklaşacağımı sanmıyorum :)

      Sil
  5. Çok geçmiş olsun. Hafi atlatmışsınız neyse ki. Dalgınlıkla çok tencere yakmışlığım vardır benim de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de ilk ve umarım son tencere yakışım olur, kalbimin bir daha bu durumu kaldırabileceğini sanmıyorum :)

      Sil
  6. Aksiyon romanı mı okuyorum blog yazısı mı diye düşündüm bir an... Güldürdün Sawako. :D Sınav stresim bile uçup gitti şu an. :)

    YanıtlaSil
  7. Dondurulmuş paket alsaydın. Fırında hallediveriyorsun. :D Geçmiş olsun, Allah'tan bir şey olmamış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annem doğranmış patatesleri bırakıp gidince boşa gitmesin diye şey ettim ama etmeseydim daha iyiymiş :))

      Sil
  8. vay, büyük geçmiş olsun.
    aklıma daha beteri geldi o yağı ya üstünüze dökseydiniz, allah korumuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah korusun...Yağ yanığı da iyileşmez tamamen, iz kalır...Ben de beyaz eşyaların tutuşup patlamasından korkmuştum :(

      Sil
  9. Benim başıma da aynısı geldi. Ben de ıslak havlu ile söndürdüm ateşi :D ALLAH korumuş sizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız biz ıslak mutfak önlüğüyle yağı söndüremedik daha çok kızıştırdık :) Kesinlikle...

      Sil
  10. geçmiş olsun tatlım. bende o aklı beş karış havada sınıfındanım. bi gün bende yağı unuttum senin gibi ama benimki tutuşmadı. tüm mahalle dumana boğuldu sadece:) annemler de yok evde herkes yangın var diye koşmuştu baca gibi tüttü mutfak balkonu. genelde bilgisayar başında oluyor bu tarz kazalar ucuz atlattık. ocağa bişey koydum mu alarm kuruyorum ben sen de öyle yap:))) ayşecik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bilgisayar başında mail çekiyordum o ara... Bundan sonra alarmı boşver ocağın dibinden ayrılmam, iyi ders oldu bana :)

      Sil
  11. Ahahahaha :D kusura bakma çok güldüm ama komikti :D gerçi az kalsın yanacak olan adamla da böyle konuşulmaz ama :D Herneyse gerçekten çok geçmiş olsun :) yine Allah korumuş da bir şey olmamış boşver yanan önlük olsun :) tekrardan geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an ben de gülüyorum ama o an hiç komik değildi :)) Teşekkkürler...

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!