Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cumartesi, Kasım 01, 2014

Misaeng / 2014

Sawako Kuronuma Cumartesi, Kasım 01, 2014

Jang Geu Rae, lisede go oyununa benzeyen (adını hatırlamıyorum, hani şu dama gibi oynananlardan) oyun üzerine eğitim almıştır.Çok zeki olmasına rağmen, babasının hastalığı ve annesi için ek işlerde çalışmak zorunda kalır ve eğitimini yarıda bırakır.Her türlü ek işte çalışıp dışarıdan diploma alır.



Annesinin cvsini bir tanıdığı vasıtasıyla "Wonin International" şirketine vermesi sonucu orada işe kabul edilir, tabi torpilli sıfatıyla...Bu yüzden çalışma yerinde saygı görmez ve diğer stajerler tarafından dışlanır.Bu da yetmezmiş gibi bölüm patronu Oh Sang da onun orada torpilli sıfatıyla durmasından hoşlanmaz ve ona iş öğretmekten kaçınır.


Fakat  Jang Geu Rae, çalışmasıyla bölüm patronu  Oh Sang'ı etkilemeyi başarır.Peki diğer çalışanlar ve asıl patronu da etkileyebilecek midir?


Romantik komedilerden sıkıldığım şu sıralarda farklı türlere göz atmaya başladım.Misaeng de bunlardan birisi...Yalnız bu sefer isabetli bir atış yapamadığımı düşünüyorum.Dizinin ilk bölümü daral geldi içime, ezildikçe ezildi çocukcağız!2.bölüme bakayım belki güzelleşir dedim ama yok yok sevemedim bu diziyi..

Biliyorum ilerideki bölümlerde bu gördüklerin ne ki Sawakocuğum, fragmanı niteliğinde deyip daha çok ezecekler çocuğu ve benim kalbim bunu şu an kaldıramaz...Size izleyin ya da izlemeyin diyemem çünkü sadece 2 bölüm izleyebildim belki sonradan arap atı gibi açılacaktı ama imkan vermedim, veremedim...

Ama olur da izlerseniz ilk başta neden koşuşturuyordu bu çocukcağız?

14 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Ben de :)) Bir bilen vardır diye düşünmüştüm ama benden başka izleyen yokmuş sanırım :))

      Sil
  2. Daha dün bu dizinin konusuna bakıyordum nasılmış diye, konusu ilgi çekici ama Kang So Ra'nın oyunculuğunu pek sevmediğim için erteledimdi. Madem sende sevmedin daha da bakmam bu diziye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunculukları hakkında bir şey diyemem ama özellikle bu havalarda,buram buram depresyon kokan dizileri hiç kaldıramam, dolayısıyla bırakmaya karar verdim :)
      Tercih senin, sorumluluk almam :))

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Hazır izlemişken, an başta şu çocukcağızın neden koşuşturduğu hakkında da bilgi vereydin iyiydi:)) İzlemeyeceğim ama merak ediyorum :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Merak yüzünden çekemem bu diziyi, o kadar sıkıntı... Boğuluyorum izlerken :/

      Sil
  4. Bahsettiğin ilk bölümdeki ilk sahne final bölümünde. Ama diziyi izlerken o sahneyi merak etmiyorsun hatta unutuyorsun o sahneyi :)) Dizi final bölümünde reyting rekoru kırdı neredeyse. Aşk konulu romantik komedilerlerden çok farklı bir dizi, beni her izlediğimde duygulandırdı. İzlemeni tavsiye ederim :) İstersen bir şans daha ver :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben o duygu yoğunluğuna dayanamıyorum işte :)) Peki neden koşuşturuyormuş :p

      Sil
    2. Spoiler- Önceki çalıştığı yerde mevki sahibi olan bir adam para için dosyalar çalıp ülke dışına kaçmıştı. Bu yüzden Siwan ın karakteri de onu yakalamak için Ürdün'e gitmişti. Orada onun peşinden koşuyordu.

      Sil
    3. Yok yine heyecanlandırmadı bu dizi beni :) Sağol söylediğin için yoksa meraktan ölürdüm:p

      Sil
  5. Dizi 'gerçek iş hayatını' ve 'gerçek hayatı' anlattığı için sıkıcı olduğu düşünülebilir :D Ben ilk 10 bölümünde aşırı sıkıldım ama sonradan alıştım galiba o sıkıcılığa :D Dizide herşey iş üzerine ve insan ilişkilerine kurulu
    Başta aşk var mı yok mu , yoksa olacak mı diye merak ettiğim için başladım . Normal kdramalardan baya baya farklı.
    İnsan ilişkileri , iş hayatını anlatıyor zaten .

    Kişisel gelişim kitapları gibi bir dizi. Ki ben kişisel gelişim kitaplarını asla okumam ki diziyi nasıl izledim bilemiyorum :D Etkilenmediğimi düşünsemde finalini yaptıktan sonra ' vay be ' dedim . Düşünce yapısını etkileyen bir dizi.Sıkıcı ama etkileyici .Aşk , ekşın olmasın diyen ve iş dizisi seven insanlar için ideal bir dizi :D Reytingler tavan yapmış zaten demekki koreliler böyle dizileri baya seviyor .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben böyle çok dramatik olan dizileri sevemiyorum, etkileniyorum bana gelmiyor :) Zevk meselesi işte...

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!