Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazartesi, Kasım 17, 2014

Kawaii Box Çekilişi ♥

Sawako Kuronuma Pazartesi, Kasım 17, 2014

Merhabalar sevgili okuyucularım :)) Kısa bir süre önce sizi Kawai♥Box ile tanıştırmıştım.Detaylı bilgi için şuraya, aldığım kasım kutusu için şuraya tıklayabilirsiniz :) Bilmeyenler için yine kısaca bir açıklama yapayım;
Kawaii ♥ Box sitesi, Japonya'dan ve Kore'den sevimli,lisanslı 10 -12 ürünü bir araya getirip aylık kutu olarak gönderen bir site...Siteye, aylık 18,90$ ödeyerek Kawaii Box'a üye olabiliyorsunuz ve site her ay size Kawaii ♥ Box kutusu gönderiyor.Ayrıca üyelikten çıkmak istediğiniz zaman üyeliğinizi iptal etme şansınız da oluyor.
Kawai♥Box sitesi, bir sürpriz yaparak blogum aracılığıyla bir izleyecime Kawai♥Box paketi hediye etmek istedi ve ben de hemencecik kabul ettim.Nazik teklifleri için Kawai♥Box sitesine teşekkürlerimi iletir ve sizi çekilişle başbaşa bırakırım :)Çekilişe katılmak için yapmanız gereken adımlar aşağıdaki kutucukta..Bol şanslar! Kawai♥Box sitesine göz atmak için; www.kawaiibox.com
a Rafflecopter giveaway





Kawaii box kazananı  Rabia, kutusuna ulaşmış bile :)

38 yorum:

  1. Ben çekilişlere katılmıyorum pek. Kitap dışında. Bu çekilişe de katılmasam da sahip olmak isteyenler ve belki de böyle sevimli şeyleri arayıp ülkemizde bulamayanların haberi olması açısından. Blogunun linkini vererek blogumda paylaşırım. Şanslı kişiye şimdiden güle güle kullanması dileğiyle. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah gerçekten isteyen birine çıkar, teşekkürler canım:)

      Sil
  2. süper bir çekiliş işte bu instagram harici hepsi tamamdır umarım bol katılımlı bir çekiliş olur :D Katıldım :D

    YanıtlaSil
  3. harikaaaaa, bu çekilişi beklemiyordum, bayıla bayıla katıldım, cok sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında yayınlarımın altında sinyalini vermiştim yine de sevindim hediyeleri isteyen birileri olduğu için :D

      Sil
  4. Sawako salam, men de logine basanlardanam ^_^ amma bilmirem biz de pul/para odeyirik bunun ucun? birde kawai box da neler olur. Sawako yazibsa yaxsi olar deyib tamamile sene inanib enter e basdim :D Sonunu dusunmedim duzu, bas vurduqdan sonra aglima geldi O.o ^_^ :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çekiliş firma aracılığıyla yapılıyor ve herkese, her ülkeye açık o yüzden sorun olmaz, eğer kazanırsan da hiçbir ücret ödemeden hediyeyi alırsın:) Kawaii box hakkında yazı yazmıştım detaylı, yukarıda şuradan yazan yerlere tıklayıp ulaşabilirsin :)

      Sil
  5. Ay biraz karışıktı sanki bu çekiliş. Yaptım bir şeyler ama hadi hayırlısı. :)

    YanıtlaSil
  6. Ehhh katıldık bakalım ^^ Herkese bol bol şans :) Çekiliş kutusunda da yazdığı gibi Kawaaiii kalın hehe

    YanıtlaSil
  7. ayy ben bu çekilişe kayıtsız kalamadım :D umarım eksiksiz yapmışımdır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz hiç büyümeyeceğiz Nabrut:)) İyi şanslar ;)

      Sil
  8. Çok tatlı görünüyorlar :) Çekilişe katıldım ama pek şanslı olduğum söylemez~~
    Teşekkürler bizimle paylaştığın için, çok seviyorum böyle çekilişleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de şanssızım deyip 3 çekiliş kazandım, hiç belli olmaz bu işler:)
      İyi şanslar canım :)

      Sil
  9. Çekilişe de katıldım. Hadi bakalım! \(^_^)/

    YanıtlaSil
  10. Katıldım. Umarım bu güzel hediyeler bana çıkar. :)
    Sevgiler! :)

    YanıtlaSil
  11. Ayyyy ben de katıldım - ben de bu şans varken biraz zorda- bir şansımı deneyeyim bakalım.

    YanıtlaSil
  12. Almamış olsaydım kesinlikle katılırdım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sendeki güzelliklerin de postunu bekliyorum o zaman :)

      Sil
  13. çok güzeller, bayıldım :) umarım katılabilmeyi becermişimdir :)

    YanıtlaSil
  14. Bende katıldım :) Tüm şartlar gerçekleştirildi. Bol şans bana :d çok merak ettim bu kutucukları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ayın kutusu gönderilecek ben de merak ediyorum:)

      Sil
  15. Önce katılmayı düşünmedim ama sonra kızlar öyle bi heveslendirdi ki dayanamadım katıldım. :D Katılıp bu heyecanı yaşamak bile güzel, eğlenceli bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi şanslar o zaman blogum aracılığıyla yapılmasa ben de katılacağım ama kısmet:D Ayrıca bu kutu Aralık ayının kutusu olacak bir nevi yılbaşı kutusu yani bol sürprizli olabilir *-*

      Sil
  16. Yanıtlar
    1. Eğer şartları gerçekleştirdiysen katılımın gerçekleşmiştir :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!