Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazar, Kasım 30, 2014

Hadi inşallah / 2014

Sawako Kuronuma Pazar, Kasım 30, 2014

Pucca'yı tanımayanınız, duymayanınız yoktur herhalde...Blogger dünyasından çıkıp kitap çıkaran, ünlenen bir kişilik..Bu film de onun aşk hayatının bir kısmını kapsıyor..

Pucca, son aşkından ayrılıp  babasının evine, İzmir'e, geri döner.Onun için gündemde artık iş bulmak ve evlenmek vardır.Babasının tanıdığı aracılığıyla bir iş görüşmesine gider, fakat iş imkanlarında ne yemek, ne yol ne de insani çalışma koşulları vardır.Pucca tam ağzını açıp isyan etmek üzereyken onu görür, Pekmez'i...Tabi hemencecik işi almayı kabul eder.Fakat önünde büyük bir engel vardır; Pekmez'in çalışma arkadaşı Bayan K...


Sonrası ise tamamen komedi...Pucca, elini neye atsa eline yüzüne bulaştırır.Ama Pekmez'i elde etmeyi aklına koymuştur.Peki ya sonra?


Aylardır bu filmi bekliyordum ve vizyona girer girmez 28 Kasımda arkadaşımla beraber gittik.Öncelikle şunu söylemek istiyorum; kesinlikle Pucca hayranı değilim! İlk kitabını okuduktan sona ona karşı antipatim oluştu, o yüzden diğer kitaplarını okumadım.Sebebi ise yaşam tarzı değil de (beni ilgilendirmez) hani Pucca benim için aynı binada aynı mahallede hatta aynı semtte yaşamak istemeyeceğim biri..Tehlikeli, arkadaşlık dostluk kavramı yok..Ay neyse sevemedim işte...

Ama "Hadi inşallah" da Murat Boz ve Büşra Pekin'in oynadığını duyunca üstüne üstlük fragmanları da görünce filmi seveceğimi hissettim ve sevdim de bol bol kahkaha attım ama biraz eksik gibiydi film...Sanki olaylar bir ay gibi kısa bir zamanı kapsıyor gibiydi.Bir de yanlış hatırlamıyorsam Pekmez'den sonra Erik geliyordu  ya da gelmiyor muydu?Sıralamayı da karıştırmış olabilirim :) Eğlenceli bir yapımdı, izlenebilir, bol kahkaha atılabilir :)

12 yorum:

  1. Pucca'nın son kitabını beğenmedim ben ilk kitaplarındaki kendinden emin kız gitmiş yerine kendini savunan birisi gelmişti.Ama filmin onun hakkında olduğunu bilmeden gitmeyi planlıyordum.Sen eğlendiğine güldüğüne göre gerçekten iyi bir film bizi bekliyor umarım bende yakın zamanda giderim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son kitabını okumadım ama gerçekçiliği yansıtmıyor bu film bence, yani Pucca'nın hayatını..Ama komedi filmi olarak bayıldım! :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Murat Boz'u görmedin mi reklamlarda! :D

      Sil
    2. Bu filmi sinemada bir afişte gördüm ilgimi çekmemişti. Ama senden duyup araştırdım. Zaten pek ilgimi çekebilecek tarzda bir blog ya da insan değilmiş. Ne yaşam tarzımız ne de kişiliğimiz uyuşuyor. Yine de bilgilenmiş oldum sayende teşekkürler :D

      Sil
    3. Filmi gerçekteki halini pek yansıtmıyordu yani açık sahneler yoktu sadece espriler bel altıydı :)

      Sil
  3. İste merakla bu film hakkindaki yorumlari merak ediyordum.gala da her unlu cok iyi cok gulsuk dedi ama inandirici gelmemisti.Bizden birinin yorum yapiyor olmasina sevindim :-). Tesekku ederim yorum icin.Gitmek lazim o zaman bu filme :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğlenceli bir filmdi, en azından ben çok eğlendim:)

      Sil
  4. pucca ya danışılmadan yapılan haksız bir filmmiş, hatta galaya bile çağırmamışlar.. bende izleyecektim ama bunu duyunca emeğe saygı olarak gitmemeye karar verdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KanalTürk'e canlı bağlantısını dinledim; ilk başta yaşadıklarının sinema filmi olmasına karşı çıkmış, duygusal olarak ve yapımcılara küsmüş gala o kısmı da o arada kaçmış, sonra filmi izlemiş ailesiyle çok beğenmiş :)

      Sil
  5. vayy bu film Pucca'nın kitabındanmıymış? Hayretler içinde kaldım ve birazda kıskandım açıkçası :) inşallah bize de nasip olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ama kitapla birebir değil, kitaptan yola çıkarak yapılmış :)
      İsteyen herkese nasip olur inşallah :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!