Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Çarşamba, Kasım 12, 2014

Aradığım Blog Sen Misin?

Sawako Kuronuma Çarşamba, Kasım 12, 2014

Merhaba sayın okucuyularım, yepyeni bir etkinlikle karşınızdayım!Biliyorsunuz bir süredir blog tasarlıyorum ama bu konuda kendimi yeterince duyuramamış hissediyorum.Daha önce birkaç çekiliş yapmış olsam da farklı kitlelere ulaşmak amacıyla, bu sefer farklı bir şey yapıp kazanan blogları kendim belirlemek istiyorum.Nasıl mı?




Bu küçük etkinliğim için 5-10 blog seçeceğim ve bu blogları tasarlayacağım.Tasarımı yaparken blog sahibesinin de fikrini dikkate alıp, sonunda her ikimizinde içine sinen şablonu yapmaya çalışacağım :) Şablon benim tarafımdan blogunuza uygulanacak ve size teslim edilecek.

Önceki tasarımlarıma göz atmak için tıktık.


Şartlarım;

Öncelikle blog izleyici sayısı; 100 ve üzeri olan blogları değerlendirmeye alacağım..Takdir edersiniz ki bu konuda kendimi duyurmak istiyorsam izleyici sayısı yüksek olan blogları dikkate almalıyım.

Çekiliş blogları, copy paste mantığı ile çalışan blogları dikkate almayacağım, özgün olan bloglar kazansın istiyorum.


Bir de şablonu kazanan kişinin, blogunda tasarıma dair yazı yazmasını isteyeceğim.Sonradan sürpriz olsun istemem :)

Katılım;


Eğer şartlara uyuyorsanız  blog isminizi, ne tarzda yazdığınızdan bahseden birkaç cümle ve tabi ki bir de e-mail adresiniz yorum olarak bırakmanız yeterli...KESİNLİKLE LİNK BIRAKMAYINIZ.Hiç hoşlanmıyorum.Link bırakan yorumları yayınlamam, dolasıyla etkinlikten faydalanamazlar. 


Hak eden kazansın o zaman!  :)


Seçilen bloglar;

1.Eskaymak
2.AynaGöz
3.Pelin Pembesi
4.Supercel
5.Renkli tirtil
6.Bir Garip Şeyma
7.Makyaj Kelebeği
8.Şulem Cafe


Not: Etkinlik için zaman kıstası koymak istemedim, bu aralar birçok şeyle uğraşıyorum..Vakit buldukça seçip tasarlamaya çalışacağım.

Not 2: Daha önce tasarım yaptığım bloglar bu etkinlikten faydalanamayacak ( En çok da Düda ve Gönülçelen siz sormadan söyleyeyim dedim:D )


Not 3 :Etkinlik dışında şablon siparişi vermek için bogurtlenrecelimiz@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz :) 

45 yorum:

  1. Selamlar :)
    Blog ismim Part of the Book
    Blogumda okuduğum kitapların kendime göre yorumlarını yapıyorum. Aynı zamanda izlediğim filmlerin, dizilerinde hakkında yazılar yazıyorum. Umarım beni seçersin :)
    Mail adresim: partofthebook@gmail.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ben çok isterim :) Tasarımlarını incelemiştim zaten daha önce. Sayende güzel bloglarla da tanıştım.
    Şartlarına kendimce uyduğumu düşünüyorum. Bloğumda daha çok yemek paylaşsam da kendinyap ve gezi yazıları yazmayı da seviyorum. Tam bir yemek bloğu diyemem, demem de yani. Benim fikirlerimi, hobilerimi, fotoğraflarımı paylaştığım alanım diyelim.
    Mail adresim mavikaplumbaga@gmail.com, bloğumun adı da Aynagöz.
    Görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
  3. Katilimin bol olsun kiz :) çirkeflik çabalarimizi engellenmen hic iyi olmadi honelcelenle burda geyik yapacaktik yaaaa ㅜ.ㅜ

    YanıtlaSil
  4. Blogumun ismi "Sulem Cafe "

    Saglikli beslenme ve spor günlügü tarzinda,sevdigim ilgilendigim herseyi paylastigim ve nerdeyse hergün Post yazdigim bir blogum var.

    sule0607@gmail.com

    Sevgilerle

    YanıtlaSil
  5. selam gûzel bir etkinlik olmuş. bende katılmak isterim. blogum örgü ve kitap üzerine ismi tıfıl tığtıl mail adresim
    tifiltigtil@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. Blog ismim ; Bir fanboyun Günlüğü
    Yazdığım tarz ; Çoğu zaman Güney Kore bazende diğer Asya ülkeleri ile ilgili film,dizi,müzik vs...
    Email ; tikit.35@gmail.com ^_^

    YanıtlaSil
  7. hemen hemen her şeyden bahsediyorum blogumda(izlediğim filmler, okuduğum kitaplar, kozmetik ürünleri vs. )
    esraustunoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. Çok heyecanlandım şimdi! Son zamanlarda blogumdan soğudum, yazamıyorum bir türlü. Sanırım kökten değişiklik gerekecek çünkü her şey çok dağınık... :/ Umarım bir gün 100 takipçim olur. ^^

    YanıtlaSil
  9. Takipçi sayım sağlamıyor :D
    Ellerine sağlık şimdiden ,
    ama e-posta adresini bu şekilde bırakınca çok fazla spam mail geliyor, o yüzden takip ettiğim pek çok yabancı blogger de link vermeyi daha makbul sayıyor, sevmeme sebebin tabii olabilir . Ben sadece spam maillerden yakamı silkip, sorunun bu olduğunu öğrenince uyarayım dedim :)

    YanıtlaSil
  10. Merhaba :) Patlayan Balonlar blogumun adı. Sanırım biraz kişisel bir blog. Kendime dair şeyler var içerisinde ama en çok da kitap yorumları. Şu hayatta en zevk aldığım şey bir kahve eşliğinde kitap okumak olunca en çok da kitapla ilgili yazılar oluyor. :) Geri kalan kısımda da dizi/film yorumları, kullandığım ürünler, kendime dair notlarım oluyor. İşte böyle :)
    tune_22_9@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. bloğumun adı laf arası . bizler genelde en çok şeyi laf arasında söylediğimiz için laf arasında konuşulan ve söylenen her şeyi bloğumda paylaşmak istiyorum . 100 takipçim yok . ama blog tasarımına ihtiyacım var . e mail. egzocan.y@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. Merhabalar ! ByAyse blogumun adı.
    Genelde Moda ve Sinema üzerine yazıyorum,umarım ben kazanırım çünkü yeni bir ortama ihtiyacım var blogumda sanırım :)
    mail : fashionbyaysie@hotmail.com
    Sevgilerle x

    YanıtlaSil
  13. Merhaba ^^
    Blogumun ismi linkte kahvemin kokusu olarak geçse de ben Supercel demeyi tercih ediyorum.
    Dizi, film, kitap yorumu ağırlıklı yazıyorum. Arada ufak tefek kaçamak postlarım olmuyor da değil :)
    Mail adresim : mi-_-sa@hotmail.com
    Şimdiden seçilecek arkadaşların bloglarının yeni tasarımını görmeye can atıyorum. ^^

    YanıtlaSil
  14. Hey girl :D
    Benim blogum çok karmaşık. Ruh halime göre değişiyor. Filmler, diziler, kitaplar, kişisel yazılar, el emeklerim. Yani bir nevi günlük gibi :D
    eskaymak_oncee@hotmail.com
    ^^
    Hadi hayırlısı :D

    YanıtlaSil
  15. merhaba
    ben ve arkadaşım yaptığımız pasta kurabiye börek tariflerini paylaşıyoruz blogta ne zamandır bi çeki düzen vermek istiyorum umarım şans bana çıkar :) blogumun adı Çikolata tarçın kahve
    mail: habibekvk@gmail.com şimdiden teşekkurler

    YanıtlaSil
  16. merhaba!
    Blogumun adı pelinpembesi. Daha çok seyahat, edebiyat, kekler, çörekler, hayatın içinden yaşadıklarımı,
    düşündüklerimi paylaşıyorum.
    Görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  17. Merhaba. Melodie'nin pembe dünyası isimli blogda gördüm tasarımınızı ve tek kelime ile ba-yıl-dım :)

    Blogumun adı Pembe Makyaj Çantam. Makyaj, kişisel bakım, ürün incelemeleri paylaşıyorum. henüz yeni bir blogger'ım blog tasarımı konusunda yardımcı olursanız çok sevinirim.

    kizsalseyler33@gmail.com

    YanıtlaSil
  18. Merhabalar..Bloğumun adı MODA 'Z'.Adı üstünde güncel moda üstüne araştırmalarım ve kendi fikirlerimi bir araya getirerek özgün bir blog yazarıyım. Adresim zozmen45@gmail.com iyi geceler diliyorum :)

    YanıtlaSil
  19. Merhaba, tasarım ipuçlarından baya bir faydalandım. Ben daha çok olarak günlük yazıyorum. İleride ne olur bilmiyorum ama.
    Blog : Cekilmezbirkiz
    Mail : cekilmezbirkiz@gmail.com

    YanıtlaSil
  20. Merhaba, blogum resimli günlük. Adı üstünde günlük :) Oğlumdan, hayattan, kitaplardan, seyahatlerimizden bahsediyorum çokça. Mailim, ozlemdemirci@ymail.com Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  21. Merhaba, blogumun adı Kitananin Güncesi. Adı gibi bir günce, yaptığım 'kendin yap projeleri', beğendiklerimden notlar, etkinlikler, birilerine faydası dokunabileceğini düşünerek hazırladığım ve küçük oğlumdan bahseden yazılar var.
    Mail adresim: Kitananinguncesi@gmail.com
    Teşekkür ederim, size de kolaylıklar dilerim.

    YanıtlaSil
  22. Merhaba, her ne kadar yeni olsamda blogları tekip etmeye çalışıyorum. İlk dikkatimi çeken sizsiniz :) Olabildiğince yazıları okumak ve yorumlamak istiyorum. bu çok eğlenceli :)
    Blog ismime gelecek olursak adı seyr-ü müphem... Adından da anlaşıla(maya)cağı gibi fazlaca edebiyat severim. Kendi çapımda yazmaya devam edeceğim ama şablona ihtiyacım var lütfen yardım edin :)
    Mail adresim: minee.b7@gmail.com

    YanıtlaSil
  23. kayıtsız kalamadım :)
    blogumun ismi oytunla hayat.
    Oğlumla geçen anılarımı yazarken baktım herşeyden yazıyorrum. Ne ararsan var anlayacağın aynı hayatım gibi :)
    mail adresim oytunla.hayat@gmail.com

    YanıtlaSil
  24. Blogumun Adı: Hayal Perest'in Zaman Yolculugu
    Kitaplar hakkında paylaşım yapıyorum.
    Kısaca ben; Kitap Delisi, Mavi Aşığı, Tardis Manyağı bir kitap kurduyum. :D
    İLETİŞİM: hayalperestinzamanyolculugu@gmail.com

    YanıtlaSil
  25. Bende şansımı denemek istedim :) Blogumun adı ''Berika'nın Günlüğü'' kendi yazdığım yazıları ve şiirleri paylaşıyorum.
    mail adresim: brkmnts2612@gmail.com

    dipnot:Dün blogumu sizin paylaştığınız blog tasarımlarından birisini kullanarak değiştirdim lakin daha düzenli bir şekile girse hiç fena olmaz ;)

    SEVGİLER :)

    YanıtlaSil
  26. Tekrar Merhaba benimnyorumumu göremedim ya :( çokuüzüldüm benim 100 takipçisi olmayan yeni bir blog um var aman ne çocuk bloğu bende kendimce birseyler yapmaya çalıştım ama kodlardan anlamadigim için yapamıyorum teşekkür ederim fatmaelif88@hotmail.com :)

    YanıtlaSil
  27. merhaba;
    Bloğumun adı :kendini burda unuttun.Bir şeyler yazıyorum. Giderken bende kalan şeyler. Ona vermek istediğim şeyler...
    Mail adresim :ganibey1126@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. Yanıtlar
    1. Hayır, devam ediyor ama ben fırsat buldukça, beğendiğim blogları seçip tasarlayabiliyorum :)

      Sil
  29. ben de varım o vakiit :)
    Ay heyecanlandım benim blog her telden kitap, kore , öyküler vesaire :))
    mailim de : birgaripseyma@gmail.com

    YanıtlaSil
  30. Çok hoşuma gitti bu etkinlik :) Aradığınız blog olabilir miyim bilmiyorum ama yine de bilgilerimi yazacağım :D
    Blog ismim: Masal Kitabımın Yırtık Sayfaları
    Bloğum da okul yazılarımı, hikayelerimi, denediğim tarifleri, ilginç bulduğum bilgileri v.s. pekçok şeyi paylaşıyorum. Belli bir konu hakkında yazmıyorum çünkü hayatın da belli bir konusu yoktur; bloğumda da kendimi, hayatımı anlatıyorum daha çok :)
    Mail adresim: zennnblogspot@gmail.com

    YanıtlaSil
  31. Ne zamandır blog tasarımımı değiştirmek niyetindeyim.Güzellik ve Bakım üzerine yazıyorum :)
    makyajkelebegi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  32. Merhaba..Olaki bir ihtimal o şanslı kişilerden biri de ben olurum ümidi ile yazmaya başlıyor ve ekliyorum; 'Beyaz Kümülüs' bloğumun adı. Kendi kalemimden dökülenler ve hayata dair diğer herşeyden yazmak niyetinde olduğum bloğumda Kore fanlığım da mevcudiyetini idame ettirme çabasında. Zaten çok köklü bir bloğum yok esasen, yani daha emekleme aşamasında sayılır. Şu an itibariyle de 895 kişi ziyaret etmiş görünüyor kendilerini.:) Mail adresi konusuna gelirsek de haticepinarr@gmail.com iletişim adresim. Kazananlardan olabilmek ya da elimizdekiyle yetinerek varlığımızı koruyabilmek..Hakkımızda herşeyin hayırlısı olsun der ve yine eklemelerime bir yenisini daha ekleyerek giderim..Bloğunuz gibi 'güzel' kalmanız- temennisi ile iyi akşamlar..

    YanıtlaSil
  33. Yanıtlar
    1. O zaman sanırım ben de katılmak isterim (:
      Kişisel blog benimkisi. Hemen hemen her şey var...
      Geziler, yabancılar, fotoğraflar, kitaplar, filmler, diziler.. Ben ve bana dair her bişeycik mevcut (:

      Sil
  34. Mail attıktan sonra bunu görmek buna katılmamı engeller mi? Başta ücretli yaptırmaya razıydım ama o 10 blogtan biri olabilmeyi çok isterim açıkçası. :| Katılabilir miyim :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer izleyici yani üye sayın 100 ve üzeriyse şansın var demektir :)

      Sil
    2. googledaki izleyici sayım bloğum henüz ikinci ayını doldurmadığından 34 sanırım, facebook sayfası ve grubu 100ün üstünde ama sanırım o blog ben değilim :| ahh şu yeni blog olmanın kötü yönleri...

      Sil
  35. Bu post ile her karşılaştığımda kendi kendime soruyorum, acab aradığı blog ben miyim? :D Sonra diyorum ki; 'Yok kızım, senin daha büyümen lazım. 100 izleyicin olsun sonra sor.' Hehehç :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim sana ne sözüm vardı; üniversiteye, istanbula gidince tasarımın bendendi:) Üniversiteli ol öyle gel! :)

      Sil
  36. Blog adım Elif Ünal
    e-mail : unalelif5@gmail.com
    Henüz yeni sayılırım blog dünyasında 3332 kez görüntülendi sayfam. Düşüncelerimi,hislerimi ve duygularımı yazmayı seviyorum. Bunun yanı sıra gazetecilik öğrencisi olduğum için röportaj ve haberlerimi yayınlıyorum. Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  37. Bu etkinliğe girip, bakıp kaçtığım epey oldu neden şansımı denemekten korktuysam bilemedim. Bugün bir cesaret geldi yazayım dedim belki o 10 kişiden biri de ben olabilirim dedim. Ve evet yazdım. Blogum kendimce sevdiğim, beğendiğim beğeneceğimi düşündüğüm herşeyi paylaştığım bir yuva benim için. :)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  38. Eğer bu etkinlikte olmazsa sipariş verecem sana. Sen tamam diyene kadar gün mail atıp kafanı şişirecem. :D
    Blog İsmim: Aforizmik Kalıntılar
    e-mail:esmabdk@gmail.com
    Evet, blogumun izleyicisi bugün itibari ile 101 oldu :D
    Konu olarak her şeyden yazıyorum. Ama özel kıstaslarım var tabi ki. Eğer şanslı bloglardansamözel olarak söylemek isterim :D Bugün yaptığın şakayı hala unutmadım. Çok korktum çok :(

    YanıtlaSil