Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Çarşamba, Ekim 22, 2014

Ookami Shoujo to Kuro Ouji

Sawako Kuronuma Çarşamba, Ekim 22, 2014

Bir anime çılgınlığıdır ki gitmiyor bir türlü benden!Biliyorsunuz işte seviyorum, kocaman gözlü, şapşik suratlı şeyleri!İşte bu da bu sezonun yeni animelerinden, oldukça hoş bir konuya sahip, izlerken kıkırdamaktan alamıyorsunuz kendinizi..Haa bir de mangası var bunun; izlemeyi değil de okumayı sevenler için..Animesinin Türkçesi yeni çevrilmeye başladı ama mangasının Türkçesi var mı bilmiyorum..İngilizceden takip ediyorum..


Neyse animemizin konusuna geçelim o zaman;

Erika Shinohara, liseye yeni başlamış kızımızdır ve her zamanki gibi arkadaş edinmekte zorluk yaşayan tiplerdendir ama bu sefer kararlıdır, kesinlikle arkadaş edinecektir!Sınıfa girdiğinde Erika, herkesin gruplaştığını fark eder ve yeni tanıştığı iki kızın grubuna dahil olmak ister..Yalnız bu onun için hiç kolay olmayacaktır, dahil olmak istediği gruptaki kızların ikisinin de sevgilisi vardır yani konuşacak ortak konuları vardır ve bizim asıl kızımız hep konuların dışarısında kalmaktadır.O an dahi asıl kızımızın aklına bir fikir gelir ve sevgilisi olduğu yalanını söyler.İlk başlarla arkadaşlarını, bu yalana inandırsa da ilerleyen zamanlarda arkadaşları asıl kızımızın yalan söylediğini fark ederler ve sevgilisinin resmini görmek isterler.


Asıl kızımız ne yapacağını düşünürken, sokakta gördüğü yakışıklı bir çocuğun gizlice fotoğrafını çekip erkek arkadaşı olduğunu iddia eder ama o çocuğun aslında okulunun prensi Kyouya Sata olduğundan haberi yoktur.Bu durum ortaya çıktığında ve asıl kızımız Kyouya Sata'ya derdini anlattığında Kyouya Sata, nazikçe sevgili rolü oynamayı kabul eder.Asıl kızımız onun çok nazik olduğunu düşünmek üzereyken, Kyouya Sata'nın gerçek yüzü ortaya çıkar.Aslında o  siyah kalpli bir sadisttir.  


Sata Erika'nın zayıflığından faydalanıp ona köpeği gibi davranır.


Romantik komedi türünde animelerden hoşlananlar için kesinlikle önerebileceğim bir yapım!İzlemelisiniz :)

26 yorum:

  1. Oğlanın sevgili oyununu qebul etdiyini oxuyanda mütləq burda nəsə var dedim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldukça eğlenceli bir anime Nana'cım izlemelisin! :)

      Sil
  2. ben animenin ilk iki bölümünü izledim ve dayanamayıp mangasını da okudum benim takip ettiğim sitede en son 24.bölüm çevrilmişti hala devam ediyorlarmı bilmiyorum :D benim gibi meraktan çatlayanlar mangaya bakabilirler :D gerçekten çok eğlenceli bir yapım olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mangareader da 31 de dahil bölümler var ama bitmemiş hala :(

      Sil
  3. Mangasını tumitut scanlation çeviriyor. http://tumitutscanlation.tumblr.com/OokamiShoujo Bu linkten bulabilirsin. Bayağı yaklaştılar güncele zaten. Ben normalde İng. de okuyorum mangaları ama kaliteli çeviri olursa çevrilmişi de okuyorum bu yüzden bir göz atmanı öneririm. Bu arada Ao Haru Ride'ı da onlar çeviriyor ve şu an manga çok heyecanlı bir yerde mangasını okumuyorsan hemen başla derim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mangareaderda 31. bölüm bile var ama bitmemiş hala mangası :(
      Ao Haru Ride okuyorum, favorim :))

      Sil
  4. Sawako'cum Ookami Japonya'da devam ediyor hala ama en son 38 çıktı ingilizce yavaş yani raw'ları RaffManga'da var :( Tumitut Scanlation çok hızlı gidiyor iki günde bir bir bölüm veriyor güncele çok yaklaştılar :) Ben de bir zamanlar ing okuyarak devam etmiştim çok keyifli ya :3
    Anime versiyonu da çok hoş olmuş Sata-kun <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim o zaman o siteden bakarım :)

      Sil
  5. Ben blog için böyle bir çizgi film-dizi yapmaya karar verdim gibi, ama nasıl olacak pek bilmiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onun için çizim yapman gerekir ki çizim yapma yeteneğimiz olsa her şey daha kolay olur; betimlemeleri yapmaya hiç gerek kalmaz :)

      Sil
  6. Cok tesekkurler bu güzel yazı için Sawako! :) Dizisiz animesiz kaldigim bir anda boşluktan çıktım resmen :) Bu başlıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsin canım..Aslında beğeneceğinden eminim! :)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Animesi güncel yani hala yayınlanmaya devam ediyor :)

      Sil
  8. merhaba ben elif öncelikle sitene bayılıyorum senden ufak bir ricam olucaktı geçen gün okulda arkadaşlarla birlikte animelerden konuşuyorduk ve bir erkadaşım bana adventure time in da animesinin olduğunu söyled aramış ama bulamadı bende ardaım fakat bende bulamadım eğer biliyorsan veya bulursan koyarmısın şimdiden çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Elif, teşekkürler öncelikle :) Anime hakkında hiçbir fikrim yok, tek bildiğim o adla aynı bir çizgi film olduğu :) Eğer bulursam ve ilgimi çekerse tabi paylaşırım :)

      Sil
  9. Merhaba Bu Anime Romantik mi? yani kız ve erkek karekter gerçek sevgili oluyolar mı ona gre izlicem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Romantik komedi oldukça da eğlenceli izlemelisin :)

      Sil
  10. çok merak ediyorum animesi tam 1 günde bitirdim ama 12 bölüm olması üzücü merak ediyorum da animesinin yeni bölümleri çıkacakmı mangasını da bitirdim :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum belki ikinci sezon yaparlar ama pek sanmıyorum onu da :(

      Sil
  11. merak ediyorum da animesini gördüğüm ilk gün bitirdim 12 bölüm olması çok üzcü merak ediyorum animesinin yeni bölümleri yayınlanacak mı mangasını da bitrdim :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız özel bölüm gelebilir :) Belki de gelmiştir de bir göz at istersen ;)

      Sil
  12. Savakocum lütfen bana anime öner ama böyle sihirli güçler, kurt adamlar, vampirler olmasın. Romantik komedi olsun. Mesela Kaichou wa maid sama gibi olabilir. Ya da Itazura na kiss gibii... Şimdiden thank you.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Special A olabilir mesela :) Pek anime izleyemiyorum artık, yukarıdaki izlediklerimden anime bölümüne bakıp bulabilirsin ;)

      Sil
  13. Ben 12. Bölüme kadar izleyebildim ve mobilden giriyorum diğer bölümleri izleyebileceğim bir site biliyormusun acaba ?

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!