Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cuma, Ekim 31, 2014

Kitap Yorumu: Pamuk İpliğinden Hayaller

Sawako Kuronuma Cuma, Ekim 31, 2014

En fazla hasar görmüş parçalanmış bir kalpte bile 
yeşermeyi bekleyen bir umut vardır daima... 

Pamuk İpliğinden Hayaller kitabı, dört farklı kadının hayatlarını, yaşadıkları zorlukları,yaptıkları karşılıksız iyiliklerin onları nasıl bir araya getirdiğini anlatıyor.Daha çok iki karakter üzerinde duruluyor.Bunlardan biri kocası tarafından aldatılan  Evelyn, diğeri kimseyle sıkı ilişki kurmayan Abigail...


Konu olarak; 

Evelyn'in kocası, aldattıktan sonra Evelyn'den boşanıp genç birisiyle evlenir.Zor günler geçiren, yaşadığı evden çıkmak zorunda kalan Evelyn, hiç hesapta yokken arabasına atlayıp kilometlerce ötedeki bir kasabaya gider.Düşündüğü ilk şey orada sadece birkaç gün geçireceğidir ama bu küçük yer onu fazlasıyla etkiler ve gençlik hayali olan kırkyama dükkanını burada açmaya karar verir.Ama hiçbir şey planladığı gibi gitmez ve işler kötüye gider.Dükkanın daha çok müşteri çekebilmesi için, meme kanseri yararına bir kırkyama etkinliği başlatır ve burada bu dört kadının yolu kesişir; Evelyn, Abigail , Liza, Margot


Her ne kadar çok betimleme okumayı sevmesem de kitabı oldukça beğendim.Genel olarak umudunu kaybetmeme ve güçlü durma duygusu aşılıyor insana...Aslında bu kitabı o depresif zamanlarımda almıştım.Kitabı almama sebep olan cümle ise şuydu;

Hayat senin onu yaşadığın gibidir.
Kendin için üzülmekten vazgeç...


16 yorum:

  1. Güzel bir kitaba benziyor :) Yorumundan sonra alınabilecekler listeme ekledim :) Sevgilerimle ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tür kitaplardan hoşlanıyorsan oldukça seveceğinden eminim :)

      Sil
  2. her zaman mükemmel yazmak zorunda mısın?Kitap okumayı sevmeyen ben bile senin yüzünden kitap okumaya başlıcam :D Birde süslü süslü atıyor resimleri insan imreniyor :D ehehehe şaka bi yana çok güzel konusu varmış kitabın :) Daha fazla kitap yorumu bekliyorum senden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Bence sen de başlamalısın, insanın haline şükretmesini ve daha çok hayata tutunmasını sağlıyor bu tür kitaplar :) Okudukça yazıyorum canım ama biliyorsun üşengecim yazılar geç geliyor:D

      Sil
  3. hmm güzele benziyor ama alınacak kitap listem o kadar kabarık ki ona sıra geleceğini sanmıyorum :) bu arada kemal sayar'ın beni sessiz de sevebilir misin? adlı kitabını okuyorum ve bayıldım kitabın içi de harika görsellerle dolu bence senin seveceğin türde bir kitap :)kitabın kendi ayracında ise şu harika söz yazıyor "Beni sessiz de sevebilir misin? Araya dünya sözleri karışmadan Duyabilirim seni hiç konuşmadan"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an elimde Kürşat Başar'ın Başucumda Müzik adlı kitabı var onu okuyorum.O bittiğinde okunacak 3 kitap ve dolusuna klasik var :) Yine de aklımda bulunsun, yeni bir şeyler almayı düşündüğümde göz atabilirim :) Teşekkürler ;)

      Sil
  4. Bana annemi hatirlatti. "Kendine acimaktan vazgec" derdi hep. Boyle seylerin degerini kitaplarda gorunce anlamam da uzucu tabii.

    Tatli bir kitaba benziyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsana pozitiflik aşılıyor, çok zor durumların üstesinden bile gelinebileceğini belirtiyor...Havaların böyle depresif gittiği günlerde bu tür kitaplara ihtiyacımız var :)

      Sil
  5. çok güzel bir kitap ben okuyorum çok etkileyici ve sürükleyici

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevdim ama umut aşılayan vazgeçme diyen bir kitap :)

      Sil
  6. bu kitabı okuduktan sonra gerçekten hiç umudumu kaybetmeden o işin peşinden koşuyorum

    YanıtlaSil
  7. gerçekten çok güzel bir kitap arkadaşlığın ve dostluğun önemini belirtiyor awesome

    YanıtlaSil
  8. çok güzel bir kitap bu kitabı okuduktan sonra kitaptan çok etkilendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umut aşılıyor, bir şekilde insanı hayata daha çok bağlıyor :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!