Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Çarşamba, Ekim 29, 2014

Kawaii Box : Sevimli her şey bu kutunun içinde ♥

Sawako Kuronuma Çarşamba, Ekim 29, 2014

Sevimli şeylere zaafım olduğunu hep söylerim ve büyümem bu zaafıma engel değil! Ne zaman bir yerde sevimli kalemler, not defterleri, anahtarlıklar görsem almak gelir içimden ama bu sitedekiler gördüklerimin en sevimlisi!Kawaii ♥ Box, sevimlilik abidesi bir site...

Japon ve Kore dizilerinde fark etmişsinizdir, sevimlilik her yere yansır; takılara, tokalara,not defterlerine, cep telefonlarına yani hayatlarına... :) 


Kawaii ♥ Box sitesi de, Japonya'dan ve Kore'den sevimli,lisanslı 10 -12 ürünü bir araya getirip aylık kutu olarak  gönderen bir site...Siteye, aylık 18,90$ ödeyerek Kawaii Box'a üye olabiliyorsunuz ve site her ay size Kawaii ♥ Box kutusu gönderiliyor.Ayrıca üyelikten çıkmak istediğiniz zaman üyeliğinizi iptal etme şansınız da oluyor.




Ben bu kutulardan birine sahip olmak istiyorum ama sürekli üyelik bana göre değil diyorsanız 3 aylık da üye olabiliyorsunuz.3 ay boyunca size ayın Kawaii ♥ Box kutusu gönderiliyor ve siz de 3 Kawaii ♥ Box sahibi oluyorsunuz.3 ayın bitiminde üyeliğiniz kendiliğinden sonlanıyor.Eğer devam etmek isterseniz tekrar üyeliğinizi aktif edip Kawaii ♥ Box almaya devam ediyorsunuz. ( Aylık 18,90$, 3 ay boyunca) 



Sitede;

♥Freeship özelliği var yani kargo ücreti ödemiyorsunuz.
♥ Tüm ürünler % 100 orijinal ve lisanslı  
♥ Paypal ile güvenli ödeme yapabiliyorsunuz.


Sizce de çok sevimli değiller mi?

Siteye göz atmak için tıktık.



Not: Takipte kalın, Kawaii ♥ Box ile sizin için sürprizimiz var :)

35 yorum:

  1. e harikaymış, bayılırım böyle boxlara, hemen göz atıyorum, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. yaa çok tatlıymış :) ♥ eğer alırsan içindekileri gösterir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tanıtım için bir kutu gönderecekler, elime ulaştığı zaman yazacağım:)

      Sil
  3. Cok tatlııı. Bu arada sana bir ödül yolladim! Son postlarima bir baj istersen. :)

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. valla öyle ya :D kredi kartım olsa hemen alırdım çok hoşmuş özellikle 3 ay sonra bitmesi daha güzelmiş :D

      Sil
  5. ayyy bayıldım içim gitti bilgisayarın başında :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de öyle güzel renklerde ki insanın baktıkça bakası geliyor :D

      Sil
  6. çok güzeeel :') her ay üyeliği yenilememiz mi lazım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım kayıt olunca sürekli üye olarak sayıyor seni ve sen üyeliğini sonlandırana kadar ödemeye ve kutu almaya devam ediyorsun :)

      Sil
  7. Ay sawakocuğum kawaii eşyalarına faln bayılırım ben ucuzmuş :D sen alacaksan bende alırım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana bir kereye mahsus tanıtım amaçlı hediye gönderecekler :) Ben de çok seviyorum kawaii şeyleri keşke Türkiye'de de böyle şeyler satılsa :/

      Sil
  8. Çok güzelmiş ya... Hem kendine süpriz yapmış oluyorsun, hem de bir sürü cici şeyin sahibi oluyorsun. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım :) Böyle şeylerden hoşlanıyorsan çekilişi kaçırmamalısın!

      Sil
  9. Ay çok tatlılar.
    Sen de soylemesen bilmeyecektik çok sağol(´。• ω •。`)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlgilendiysen çekilişi var blogumda katılabilirsin :)

      Sil
  10. aman allahım cidden aşırı sevimli ve de 10-12 şey için çooook ucuz..galiba 1 senelik abone olacağım,teşekkürler yazı için ^^

    YanıtlaSil
  11. kasım kutusunu spariş ettim ancak gelmedi ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  12. Tanıtım kutusunu nasıl gonderıyorlar ne yapmak gerekiyor?

    YanıtlaSil
  13. MERHABA!^^ Bu sevimli kutuyu almak istiyorum fakat ailem üye iptali işinin nasıl olduğunu öğrendikten sonra alabileceklerini söylediler.Ben tam emin olamıyorum yabancı bi site yada üyelik sonlandırmayı acaba bana biraz bilgi verirmisin diyecektim şimdiden teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
  14. Tukce olarak nereden siparis edebiliriz ben normal siteden hiçbir şey anlamadım ayrıca illa dolar olarak mı ödeyeceğiz yoksa Türk lirasi olarak ödeyeniliyormuyuz

    YanıtlaSil
  15. kredi kartı şifresi,numarası vermek bakımından güvenli mi?

    YanıtlaSil
  16. Yanıtlar
    1. Ya bu türk lirası olarak ne kadar bi söyleseniz rica etsem.

      Sil
  17. Acaba size ne kadar süreyle ulaştı ??cevaplarsanız çok sevinirim bende sipariş ettim de çok şeker şeyler..çok sabırsızım bir an önce kutu gelsin istiyorum daha iki gün önce sipariş etmeme ramen..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen kawai kutusunu dolar olarak mı yoksa Türk lirası olarak mı aldın bende o kutudan alacaģım ama hangi para birimine alacağım bilemiyorümmet lütfen cevaplaaaa

      Sil
    2. kawaibox 'in parasını abd doları üzerinden karttan parası alınıyor(örneğin Kawaii Box yaklaşık 20 dolar ise sen karta yaklaşık 60 lira yükleyeceksin ) ben sipariş VERDİĞİM İÇİN BİLİYORUM

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!