Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cuma, Ekim 17, 2014

Cennetten gelen postalar #2

Sawako Kuronuma Cuma, Ekim 17, 2014

Daha önce şuradaki yazımda, yani aylar önce, farklı ülkelere, tanımadığımız insanlara posta kartı attığımızdan, bu durumdan fazlaca hoşlandığımdan ve posta kartı koleksiyonu yapmak istediğimden bahsetmiştim.Bu memnuniyetin sonunda büyük bir umutla yurtdışına 7 kart atmış, karşılığında sadece 3 kart alarak hüsrana uğramıştım.


Aslında kartları temmuz ayında atmama rağmen ha bugün ha yarın yeni kart gelir diye bekledim ama olmadı..Gelen kartların birisinde de sadece adresim yazılı olunca Justin Bieber hayranlarına döndüm "Bir hi bile dememiş!" 

Sen git taaa nerelerden Türkiye'ye tanımadığın bir insana kart at bir "Hi!" bile deme!Üstüne üstlük posta pulu olarak da örümcek resmi yapıştır.



Durum böyle olunca soğudum posta kartı göndermekten...Bana gelecek olan kartlarım kayıp mı oldu yoksa başka bir şey mi bilemeyeceğim...Gönderdiğim kartlardan da ikisi aylardır onaylanmayı bekliyor, en son bugün mesaj gönderdim; ellerine ulaştıysa onaylasınlar diye :) 

Evde de gönderilmeyi bekleyen boş kartpostallar var, tozlanıyorlar orada, burada dururken...Sanırım onları da bir ara göndermeliyim..Tabi hayal kırıklığım biraz hafifleyince :)

Peki siz hiç postcrossing'i denediniz mi?

Not:Kartların nasıl ve nereden gönderildiğini merak ediyorsanız eski yazıma tıktık.

15 yorum:

  1. Merhaba Sawakocuğum.Sayende poscrossingi keşfettim harika bir site ama sana sormam gereken bir şey var.Ben köyde yaşıyorum,kayıt olurken adresimi türkçe olarak yazdım.Göndereceğim kartpostallarada adresimi yazmak istiyorum.O yüzden adresimi Türkçe mi yazmalıyım yoksa ingilizce mi? Ve birde ben bu işe yeni başladım kartpostalı zarfa koymalı mıyım yoksa koymadan mı göndereceğim.Pulu neresine yapıştıracağım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Gülnaz :) Adresini Türkçe yaz son kısma Türkiye yerine Turkey yaz çünkü Türkiye'ye geldiğinde zaten onu Türk postacılar adrese ulaştıracak :) Kart postalı zarfa koymana gerek yok, koymadan göndereceksin :) Pulu, zaten ptt memuru yapıştırıyor sağ üst köşesine..Senin tek yapman gereken karta yazacaklarını yazdıktan sonra pttye götürmen :)

      Sil
    2. Peki Sawako bu site güvenli mi? adres yanlış kişilerin eline geçer dedi annemler bulaşma,uğraşma falan dediler :/ güvenli mi sence?

      Sil
    3. Güvenli :) Zaten adres yurtdışından birisine çıkıyor, Türkiye'ye gelip neden seni bulmak istesin ki :)
      Kart atanların, çoğunun amacı kart koleksiyonu yapmak...Yani adreslerle uğraşmazlar :)

      Sil
  2. Çok güzel bir site ev çok hoş bir uygulama ingilizcem biraz daha iyi olsaydı bende girişirdim bu kartpostal işine :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok bir şey yazmana gerek yok, hi bile yazsan olur.Mesela bana gelen kartların birinde hiçbir şey yazmıyordu diğerinde de şarkı sözü yazıyordu :))

      Sil
    2. Hımm anladım ^_^ Kaydoldum bu hafta içi kartpostal alıp göndermeye başlayacağım ^_^ Site ile tanışmama vesile olduğun için teşekkürler ^_^

      Sil
  3. Eğlenceli :)

    Sawako, bu arada ben bloga müzik çalar ekliyorum en tepeye ama sadece görünüyor. Çalmıyor. Bazen oluyor bazen olmuyor. ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu birkaç blogda ben de fark ettim ama neden kaynaklandığı konusunda fikrim yok :)

      Sil
  4. Ben de postcrossing düşündüm ama emin olamadığımdan ve ailemin ne diyeceğini pek bilmediğimden, mektup işlerimden pek haberleri yok da. :D, henüz bulaşamadım. Ancak ileri de denemeyi düşünmüyor değilim. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buna bir şey diyeceklerini sanmam çünkü sürekli aynı kişiye kart atmıyorsun hep farklı kişiler oluyor ve gönderim ücreti de 2,5 gibi bir şey:)

      Sil
  5. bende üye oldum çinden bir adres çıktı adresi yazıcıdan çıkardım ama hem çince hem İngilizce adres yazıyor zarfın üzerine hangi adresi yapıştırmalıyım çince olanımı İngilizce olanımı bide kartpostalı zarfa koymam sorun olur mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki türlü yazdığına göre ikisi de gider herhalde.. Kartpostalı zarfa koyman sorun olmaz :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!