Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Çarşamba, Eylül 10, 2014

Tavuklu Makarna ( 닭고기 파스타 )

Sawako Kuronuma Çarşamba, Eylül 10, 2014

Merhabalar, yine kolay yine evde bulunabilen malzemelerle yapabileceğimiz lezzetli bir Kore yemeğiyle daha karşınızdayım!Kendimi yemek programında gibi hissettim, bozmayın :))

Lafı uzatmadan direk malzemelere geçiyorum

Malzemeler


1 paket makarna
Tavuk (ben 2 parça tavuğun göğüs kısmını kullandım)
Biber (2 adet kullandım)
Sarımsak( 2 diş sarımsak kullandım)


Soğan ( 1 adet kullandım)
Domates (2 adet kullandım)
Biber salçası
Tuz
Ve istediğiniz baharatlar

Yapılışı

Makarnayı her zaman yaptığımız gibi suda haşlıyoruz.Haşlanma işlemi bittikten sonra soğuk suya, yapışmasın birbirine diye tutuyoruz.

Sonra tenceremizin içinde, önce ince doğranmış sarımsaklarımızı soteliyoruz sonra küp şeklinde kestiğimiz tavuğumuzu ekleyip tekrar soteliyoruz.
(Orijinalinde, tavuk zencefil ve karabiber karışımında 30 dk kadar bekletildikten sonra soteleniyor ama ben bu iki baharattan da haz etmediğim için kullanmadım.)

Daha sonra  içerisinde doğradığımız biber ve soğan karışımını ekleyip tekrar soteliyoruz.Sotelenme işlemi bittikten sonra domates ve salça ekleyip karıştırıyoruz ve sos kıvamına gelene kadar pişiriyoruz. 

Bu işlemi tamamladıktan sonra makarnamızı içerisine ekleyip karıştırıyoruz, tuz ve baharatlarımızı ekliyoruz..Afiyet olsun :) 

18 yorum:

  1. harika bir yiyecek makarna çok severim yaaa.. ama şuan farkettimki ben hiç tavuklu yapmamışım sanki :(

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle deneyeceğim, makarna hastası biri olduğum için her şekilde hasta kalacağımı biliyorum :D Gamsahabnida ^-^ ( Nasıl yazıldığını bilmediği için çeviriden yazılışına baktı, doğru olmasını umuyor...)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsin:) Nasıl yazıldığını bilmiyorum sadece dizilerden kulak dolgunluğu var :))

      Sil
  3. Yorumlarım geliyor mu bilmiyorum ama yeni şablonun daha güzel,daha iç açıcı...Bu arada yemek çok güzel olmuş karnım acıktı ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu şablonu ben de daha çok sevdim :) Ayrıca teşekkür ederim güzel yorumun için..

      Sil
  4. ay heeeey yapıcam en kısa zamanda valla. seviyom ben ya kore yemeklerini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu gerçekten bizim damak zevkimize uygun, her ne kadar zencefili denemesem de :))

      Sil
  5. Bende makarnaseverlerdenim!!:)) Çok hoşuma gitti en yakın zamanda denerim..Seninde ellerine sağlık sawako.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım denediğinde beğenirsin, şimdiden afiyet olsun :)

      Sil
  6. Bloğunu çok seviorum ve ilgiyle takip ediorym fayting (:: KURONUMA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda seni daha yakindan tanimak istiorum

      Sil
    2. Aslinda tanismak isterim seninle

      Sil
    3. Yazılarımdan kişiliğimi çıkartabilirsin, bir de "ben olmak" diye bir yayınım var onu da okuyabilirsin :)

      Sil
  7. Sawako Unni Blog'un çok güzel.Özellikle de benim gibi Güney Kore fanı için.Ben de bir blog açtım.Daha yeni olduğu için pek uğramıyorlar.Rica etsem Blog'unda K-POP tarzı yorumlarını paylaşabilir misin?Şu ana kadar K-POP ile ilgili birşey paylaşmadın.Belki Blog'un daha da iyileşir bu sayede.Fan'lar güzel yorumlara bayılırlar.Fakat kötü birşey dediğin zaman üzerine çullanır yakanı bırakmazlar.Sana kalmış birşey orasına karışamam.Bu arada makarna çok güzel gözüküyor.Fighting ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kpop dinlerim ama öyle çok yorum yapacak kadar değil:) İyi ya da kötü yorum yapmam düşüncelerime bağlıdır, sırf beğensinler diye beğenmediğim bir şeyi savunamam..En iyisi hiç karışmayayım kpop işine :)

      Sil
    2. Sen bilirsin.Ben saten senin beğendiğin K-POP hakkında yorumlarını kast etmiştim.Neyse.Bu arada benim blog'uma da bir göz atarsan çok sevinirim ^-^

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!