Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cumartesi, Eylül 13, 2014

Reset / 2014

Sawako Kuronuma Cumartesi, Eylül 13, 2014

Woo Jin, alanında başarılı bir müfettiştir.Bu başarısı, suçluları kolayca hipnotize edip onlara gerçekleri söyletme yeteneğinden gelmektedir.Yalnız geçmiş hayatının bir kısmını hatırlayamaz ve bunun için psikolojik yardım alır.Psikiyatristi, anılarının üstüne bu kadar çok gitmesini sağlıklı bulmasa da Woo Jin, her gece gözlerinin önüne gelen o kanlı hatıralarını hatırlamak ister. 

Bir gün Woo Jin'in çalıştığı polis merkezine sevgilisini vahşice öldüren genç bir adam gelir.Diğer polis memurları ve dedektifler ne kadar uğraşsa da genci konuşturmayı beceremezler.Genç sürekli avukatı gelince konuşacağını söyleyip durur ve avukatı da polis merkezinin eski amiridir.Görevli polisler, binbir numarayla avukatı geciktirip Woo Jin'in soruşturma odasına girmesini sağlarlar ve Woo Jin kısa sürede suçluya suçunu itiraf ettirir.Yalnız polis merkezinin eski amiri Woo Jin'in kullandığı yöntemin yasalara uymadığı ve zorla yalan ifade verildiği gerekçesiyle genç adamı tutuklanmaktan kurtarır.


Genç adam, Woo Jin'in yeteneğinden etkilenir ve onunla bir görüşme ayarlar.Woo Jin ile dost olmak daha doğrusu ilerleyen zamanlarda ondan yararlanmayı düşünüyordur fakat Woo Jin bunu kabul etmez ve oradan ayrılır.O sırada sokağın kenarında, liseli genç kızlar içinde Eun Bi adlı bir kız, ona geçmişteki anılarından bir kısmını hatırlatır.Aradan bir gün geçtiğinde ise Eun Bi soruşturma odasında suçlu olarak oturuyordur.Suçu ise Woo Jin'in bir gün önce konuştuğu genç adamı öldürmektir..



Eun Bi, cinayet gecesinde uyuşturucu kullandığı için hiçbir şey hatırlamamaktadır.Polis merkezi çalışanları Eun Bi'ye zorla suçunu kabul ettirmeye çalışırlar çünkü ölen gencin babası herkesin korkacağı türden bir adamdır.Ama Woo Jin, Eun Bi'nin cinayeti işlemediğini düşünür ve onu hipnotize ederek cinayeti işlemediğini öğrenir.



Çok geçmeden asıl suçlu polis merkezini arayarak teslim olacağını söyler ve geldiğinde Woo Jin'in kayıp anılarını hatırlatacak o şarkıyı ona hatırlatana kadar, tekrar tekrar söyleyip intihar eder...








Woo Jin artık anılarını hatırlıyordur, 15 yıl önce ilk aşkı bir cinayete kurban gitmiştir.Peki onun bu olayı hatırlamasını kim, neden istemiştir?
Polisiye türündeki dizileri sevdiğim için bu dizinin konusunu beğendim..Merak duygusu uyandırdı ben de...Bölümlerini biriktirip bir anda bitirmeyi düşünüyorum, yoksa her hafta acaba ne olacak diye etrafta kıvranırım :)) Eğer polisiye dizilerini seviyorsanız, romantik komedilerden de sıkılmışsanız bu diziye göz atabilirsiniz :)

16 yorum:

  1. çok güzel bir dizi başrol de ki adama hayran kaldım hikaye çok akıcı merak uyandırıcı

    YanıtlaSil
  2. romantiklerin arasına sıkıştırmalı. kesinlikle arada sırada izlemek çok iyi geliyor!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum, romantiklerdeki sahneler son zamanlarda kısır döngü halini aldı :)

      Sil
  3. böyle dizileri çok seviyoruuum olamaaaz :( bu sene dizilerden uzak durmam lazım çünkü "YGS". Bunu söylemem yeterli olacaktır sanırım neyse artık üniversteye geçince -inşallah kazanırım- acısını çıkarırım bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabretmelisin o zaman, Ygs daha önemli senin için :) İnş. kazanırsın...

      Sil
  4. başrolde ki oyuncu running man e katılmıştı çok komikti kaplana karşı koyan ender konuklardandı running man de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Running man, bir iki defa izlemiştim sanırım, o yüzden çok bilgim yok ama duyduğum kadarıyla eğlenceli bir programmış :)

      Sil
  5. son yazımda sen varsııın :))) bi de şimdi kimine todoke izliyom bakalım. sona bloguma da yazarım ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimini todoke çok güzeldir, nickim de oradaki Sawako'dan gelir :)
      Bloguna ışınlanıyorum :))

      Sil
  6. sawakoya mı benzetiyon kendini yaniii :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir zamanlar kaküllü siyaha boyanmış uzun saçlarım vardı..Huy olarak ancak küçüklüğüme benziyor olabilir onun kadar iyi niyetli olduğum söylenemez :)

      Sil
  7. ya ben bu sayfayı çok seviyorum ama artık çok sinirim bozulmaya başladı sırf bu yüzden takip edesim gelmiyor lütfen bana kızmayın ama bu sayfada ne birşeyi kopyalayabiliyorum ne sağ klik yapıp yeni bir sekmede açabiliyorum bi film beğeniyorum mesela ismi kopyalayıp başka sayfada açıp izleyemiyorum of biliorum küçük bir sorun ama sinirim bozulmaya başladı sorun bendemi sizdemi çözemedim ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayfada hem sağ tuş hem de sol tuş engeli var...Emin ol ben de kaldırmak isterim ama kaldırdığım gibi hem içerik hem de resimler kopyalanıp çalınıyor...Yasaklı halde bile çalanlar var maalesef...Bloggerlar olarak başka bir yolla bunun önüne geçemiyoruz :/

      Sil
    2. sizde haklısınız emeğiniz sonuçta ama bunları kopyalamanın başka birçok yolu var yapan yine yapar zaten bi takipçiniz olarak söylek istiyorum bu durum çok sinir bozucu sırf bu yüzden 1 ay takibi bıraktım ben belki sadece beni rahatsız ediyodur bu durum bilemiyorum ama söylemek istedim sadece

      Sil
    3. Beni de rahatsız ediyor bu durum ama kaldırırsam hiç baş edemem bu insanlarla... Üzgünüm.. :(

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!