Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cumartesi, Eylül 20, 2014

Itazura na Kiss / Love in Tokyo / 2013

Sawako Kuronuma Cumartesi, Eylül 20, 2014

Itazura na Kiss, Playful Kiss izlemeyeniniz konusunu bilmeyeniniz kalmamıştır sanırım artık :) Ama ben yine de konudan kısaca bahsedeyim...

Okulun en kötü sınıfı olan F sınıfında yer alan Kotoko, okulun dahisi, A sınıfındaki Naoki Irie'ye, onu ilk gördüğü andan itibaren aşık olur.İlk başta duygularını söylemekte çekinse de mektup yazarak aşkını ilan etmeye karar verir.Fakat bu girişimi başarısızlıkla sonuçlanır, Naoki Irie mektubu okumak bile istemez, kaale almaz asıl kızımızı...



Asıl kızımızın reddedildiği  yetmiyormuş gibi bir de yeni aldıkları evlerine gök taşı düşer.Mecburen babasının arkadaşının evine taşınmak zorunda kalırlar...Bilin bakalım bu ev kimin evidir; tabi ki, bizim dahimiz, Naoki Irie'nin evi...

Peki bu, asıl kızımız için şans mıdır yoksa şanssızlığın ta kendisi mi?


Ben bu seriden ilk önce, Kore versiyonu olan, Playful Kiss'i izlemiştim ve çok beğenmiştim.Herkesin dizideki Ha Ni karakterini itici bulmasına rağmen benim için dizinin en sevimlisi oydu hatta KHJ'nin değil onun oyunculuğunu beğenmiştim.

Daha sonra animesini, Itazura na Kiss'i izledim  genel olarak aynıydı  onun dışında bir iki değişiklik vardı, mesela sonunda çocukları oluyordu :))

Şimdi de Itazura na Kiss / Love in Tokyo'yu izledim.Genel olarak hatlar hem animesiyle hem Kore versiyonuyla aynı ama bu sefer bölümlerle farklılaşmaya gitmişler.Animede ve Kore versiyonunda görmediğim çok farklı sahneler vardı.Çok güldüğüm oldu ama açıkçası bazı sahnelerde 3.ye gördüğüm için de sıkıldım.Yalnız buradaki asıl erkek karakteri Naoki Irie'yi, Khj'den daha çok sevdim çok asildi hele bir kahve içerken duruşu vardı görmelisiniz :) 

Ama asıl kızımızı yani Kotoko'yu hiç sevemedim aşırı hareketleri sinir etti beni, güzel mi yoksa çirkin mi bir türlü karar veremedim,onun yerine Ha Ni'yi tercih ederdim :) 


2.erkek rolüne bayıldım bence Playful Kiss'tekine göre daha
sempatikti..Kılık değiştirmeleri falan muhteşemdi.


Bir de bu dondurma, dondurmanın konuyla alakası yok ama gecenin bir körü diziyi uyuklayarak izlerken birden gözlerim kocaman açıldı...Ben de istiyorum bu dondurmadan!


Sonuç olarak benden geçer not aldı, tavsiyemdir.İzleyin! :) 

Son olarak; dürüst olun!Hanginiz katlanabilirsiniz bu asıl erkek kahramanlara...Üçü de birbirinden sinir bozucuydu, seviyor mu sevmiyor mu belli değildi hah bir de üçü de donukluk abidesiydi :)) 

29 yorum:

  1. Odundan olma.. kalastan bozma orjinal Irie... Onun yüzünden oluyor bunlar :D Sen önce animeyi izleyip dizileri sonra izleyeceğine son olarak animeyi izlemiştin :D Love In Tokyo bana animesine en yakın gelen diziydi. Sen bunun diğer Japon versiyonunu izlemelisin. Daha önce söyledim mi bilmiyorum ama... Irie'nin kardeşinin başında beklerken Kotoko ile konuşan "Iriee" diye anlık kendinden geçen kepçe kulaklı hemşire.. ilk Kotoko'dur... ve maalesef o dizi çok vasattır :S Tayvan versiyonu da bulunmaktadır. İki sezon yapılmış ama maalesef ikinci sezonu türkçeye çevrilmemiş. Anlayacağın hepsini izledim ben. Anime gönlüme tahtın kralını kurdu dizileri sevsem de ilkler özeldir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben animesini çok sevdim...Dizilerden Kore versiyonundaki asıl kızımızı, japon versiyonundaki oğlumuzu sevdim :D Khj fena değildi ama buradaki çocuk daha asil geldi bana..Yalnız bu versiyonundaki asıl kızımızı hiç sevemedim, aşırı sinir bozucu buldum hareketlerini :)

      Sil
    2. Ayyyyyyyyy o ilk Japon dizi versiyonu harbiden çok uyuzdu . Bikere İriee Kun hiç İrie Kun gibi değildi .Sümsüğün tekiydi :))) Valla ara arada Kore versiyonunda hoşuma giden sahneleri açar açar izlerim. Ahhh ahh:))))

      Sil
    3. İlk versiyonunu izlemedim ama hepsi ayrı bir odun:))

      Sil
  2. syaəndə mən də dondurma istədim :D maraqlı ən əsası müaqayisəli yazı idi. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy evet ben bir de gece yarısı gördüm, bütün marketler, bakkallar kapanmışken...Alma şansım da yoktu, uyku uçup gitti :))

      Sil
  3. Animesini izlemiştim, kore dizisi de mi var?!? Hemen izlemeliyim!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Playful kiss Kore versiyonu ama bunu da izlemelisin :)

      Sil
  4. merhaba! tam da izlemeyi düşünüyordum yeni sezon geleceği için, yazı da üzerine tuz biber oldu vallahi. :) Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Bir de o vardı değil mi :)) Sana hoşlandığın çocuk öyle bir şey desin, bir daha o çocuğun yüzüne bakar mısın? :)) Ahh bizim aptal aşık asıl kızlarımız :))

      Sil
  6. playfulldaki şekerlerinin capon versiyonu mu bu dizi ^^
    çok şekerdi ordaki kız yaa..
    tamam ben de kızıyodum ama sevmiştim :)
    bi daha o kaba saba erkek karakteri çekemem ama. yooo dostumm yooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biri bana aptal kızlardan hoşlanmıyorum dese hiçbir şey demeden oradan uzaklaşır bir köşeye geçip ağlardım:)) Bir de o çocukla bir daha göz göze gelmemeye çalışırdım..Gerçekten çekilmezler :))

      Sil
  7. Yazının en can alıcı noktası: DONDURMAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

    Of o güzelim resmi görünce çok canım çekti. :(

    Diziyi de izleyeyim diyorum ama animede Kotoko'yu pek sevemediğim için kararsızım... Esas oğlan kıza bildiğin "aptal" dedi, yüzüne bile bakmaması lazım bir daha. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizideki asıl kız gerçekten sinir bozucu ama izlemelisin!Animesinden farklı sahneleri var :)

      Sil
    2. Bıyıkları da var sanki kızın :D

      Sil
    3. Allah'ım nelere dikkat ettin öyle! :))

      Sil
    4. Devil Beside you nun elinə su belə tökə bilməz o mənada bu serial GönülÇələn :D :D :D Baş rol qıza diqqət :D

      Sil
  8. bu diziye tayvan çekimiyle başlamıştım kız bana çok komik gelmişti sonra tabii kore versiyonu ve animesini de izlemeden duramamıştım bu versiyonu izlersek de cila mı olur:) tayvan versiyonunu da izle derim tabii :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bütün versiyonlarını izlemiş olursun bunu da izlersen!Tayvan yapımları bana konuşma olarak itici geliyor, kulağımı tırmalıyor konuşmaları :)

      Sil
  9. Mrb. Gercekten cok guzel bir diziydi. Hem kore versiyonu hemde japon versiyonu. Animesini izlemedim henuz ama izlicem. Kore versiyonunu izlerken cok sinirlenmistim. Hatta ole ki son 3 bolumde diziye isindim. Ayy allahim beak sung jo yanlis yaziyorum biliyorum :) cok uyuz olmustum. Allahim bir insan bu kadar mi odun olur. Kiz o kadar pesinden kostu banamisin demedi. Neyse ki son 3 bolum istedigim ggibi oldu. Yoksa onlari sikayet ederdim. :) ama japon versiyonunda hic o kadasr sinirlenmedim. Hatta daha cok sevdim. Kotokoya gore oh hani daha sevimli. Ama kotokoda sekerdi.. Bi de japon versiyonunun 2.serisinin 14.bolume kadar cevirisi var. Acaba devami var mi? Varsa ne zaman cikar???
    Bi de japon versiyonunda cocuklari oluyor mu?? Simdiden tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2. sezonu izleyemedim maalesef :/ Animesinde kız çocukları oluyordu :)

      Sil
  10. teşekkür ederim fikir baloncuğum :) bi de ben bu dizileri izledikçe evde kaldığımı hissediyorum ya. aşkları bu kadar mı güzel işlenir ya. özellikle kore dizilerindeki aşklar çok güzel. bende istiyorum yaa :( :p
    playfull kisste ve itazurana kisste bişi çok dikkatimi çekti. gerçekten böle bi aşk var mı? düşünsene yıllar boyunca birini seviyon hem karşılıksız hemde karşındaki kaba. ben olsam yapar mıydım acaba diye düşünmeden edemiyorum. ben biraz mantıkçı olduğum için hayatta işim olmaz diyorum ama duygusal olarak baktığımda da ne olursa olsun mücadele edrdim. olursa olur yoksa kısmet der bırakırım. ama kotokoda oh hani de çok dirayetli çıktılar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yapamazdım, baktım benle ilgilenmiyor; çekilirdim bir köşeye, yoluma bakardım :) Hadi savaştım onun için diyelim, beni öyle herkesin içinde rezil edecek; burnundan getirirdim onun çıkmaya başladığımızda, sürekli söylenip söylenip dururdum :))

      Sil
  11. hahahaha aynı kafanız. :D aynen bende öle yapardım. hemde anasından emdiği süte varana kadar burnndan fitir fitir getirirdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O yüzden hikaye mutlu sonla bitmezdi işte:))

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!