Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cuma, Eylül 12, 2014

Horror Stories / 2012

Sawako Kuronuma Cuma, Eylül 12, 2014

Artık yavaş yavaş beni tanımaya başladığınızı düşünmekteyim.Yok ben hala tanıyamadım derseniz; romantik komediden daha çok psikolojik ve korku türünde film ve dizilere büyük ilgim vardır.Önceleri oturup bir günde 5-6 korku filmi izlerdim ama şimdi hem korkamadığımdan hem de ilgimi çeken film bulamadığımdan ancak ayda yılda bir tane izleyebiliyorum.Eğer sevdiğiniz Asya yapımı korkunç bir film varsa bana önermekten çekinmeyin :)

Neyse konuyu dağıtmayıp filmimize dönelim...



Filmimizin konusu; 

Bir katil var ortalıkta, bir de kaçırılmış genç bir kız...Katil genç kızı öldürmek üzereyken, genç kız öldürmemesi karşılığında her şeyi yapacağını söyler.Katil de eğer onu korkutacak ve böylelikle uyumasını sağlayacak hikayeler anlatırsa genç kızı öldürmeyeceğini söyler ve genç kız korku hikayeleri anlatmaya başlar..


Yani film genç kızımızın, katili uyutmak için anlattığı kısa kısa hikayelerden oluşmakta...

Film hakkındaki düşüncelerime gelecek olursak; hiç beğenmedim.Amacı olmayan filmleri sevemiyorum...Evet aralarında değişik, ürpertici hikayeler de var ama ben neden sonuççu bir insanım...
Katil niye kaçırdı bu kızı?Neden onu seçti?Takıldı kaldı bu cevaplanamayan sorular aklımda...

Bir de konu bütünlüğü olmayan filmleri de sevmiyorum; o olaydan başka bir olaya atlıyor, onu öbürüne başka bir şekilde bağlıyor arada alaka kuramıyorsun...Hiç bana göre değil :/

Eğer benim gibi takıntılarınız yoksa, hemencecik korkuyorsanız korku filmlerinde, izleyebilirsiniz..Yoksa abartılacak bir film değil...Tercih sizin :)


9 yorum:

  1. sen beğenmediysen şeker izlemeyeceğim :))

    YanıtlaSil
  2. Ay çok merak ediyorum nasıl izliyorsun böyle filmleri?Ben çok korkarım herşeyden de...^^ Bir de bir günde 5-6 tane ha?Vay be geceleri nasıl uyuyorsun :D Vallahi hayran kaldım yani...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında izledikçe alışıyorsun ve korkmamaya başlıyorsun..Yalnız hayal gücün de izlediğin korku filmleri oranında artıyor ve kabusların kat kat korkunç oluyor :))

      Sil
  3. ben de korku filmlerinden eskisi gibi korkmuyorum nedense ama böyle beğenilmeyen filmleri de daha çok merak ediyorum :) uymazsam bir bakarım neymiş ne değilmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsin, benim gibi hayal kırıklığı yaşamazsın :)

      Sil
  4. Bende senin gibi korku izlemeyi severim fakat korkunç bulamıyorum çoğundan korkmuyorum yani önerebileceğin korktuğun film var mı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence korku filmini tam olarak beceremiyorlar.Onun yerine psikolojik filmlerini izlemeni tavsiye ederim, o konuda çok iyiler ; A tale of two sisters gibi :)

      Sil
  5. Bence de Koreliler korku türünde filmler yapmamalı.Romantik ve aksiyon türünde daha iyi filmler yapıyorlar.Açıkçası komik geliyor Korelilerin korku türünde çektiği filmler.Yani bu benim düşüncem,korkanlara ve izledikleri filmleri sevenlere bir diyeceğim yok tabi :D :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!