Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazar, Eylül 28, 2014

Gekkan Shoujo Nozaki-kun

Sawako Kuronuma Pazar, Eylül 28, 2014

Bu aralar içimde anime canavarı türemeye başladı, anime görünce kendimden geçiyorum...Yine dizi ve film izlemekten sıkıldım sanırım :) Ama bu şekilde ara verip tekrar animelere dönmek de hoşuma gitti...Tabi bu durum sizin hoşunuza gitti mi bilemem:))



Animenin konusu;
Sakura Chiyo, okula geç kaldığı bir gün kendisine yardımcı olan Nozaki-ku'dan hoşlanır ve ona olan aşkını ilan etmeye karar verir.Cesaretini toplayıp Nozaki-ku'nun karşısına geçer ve ona hayran olduğunu söyler.Sonra ne mi olur?Nozaki-ku, kağıdı kalemi çıkartıp asıl kızımıza imza verir.


Asıl kızımız şok olur ve onunla birlikte olmak istediğini söyler.Nozaki-ku, onu evine davet eder.Asıl kızımız önce utanır ama evine gittiğinde 2.kez şok olur.Çünkü Nozaki-ku, popüler bir mangayı yazan mangakadır ve asıl kızımızı mangadaki arka planları boyaması için evine davet etmiştir.Yani asıl kızımızın duygularından bir haberdir.Asıl kızımız manga, bahanesiyle sürekli Nozaki-ku'nun evine girip çıkmaya başlar ve bu sürede onun çevresindeki insanlarla tanışır.Aşkını her ilan etmeye çalıştığında bir aksilik yaşanır.Peki aşkını ilan edebilecek midir?


Anime, abzürt komedi türünde, izlerken bol bol güldüğüm ama çoğu yerde asıl erkek kahramanın odunluğuna deli olduğum bir türde...Genel olarak romantik komedi türündeki animelerle, dizilerle dalga geçilmekte...İçerisindeki bütün karakterler dikkatinizi çekiyor, yani sadece asıl kahramanlara odaklanmıyorsunuz.Yalnız asıl kızımıza çok acıdım.Kız aşkını her ilan ettiğinde  karşısındaki odun(!) hiçbir şey anlamadı...Sonunda anlayacak mı öğrenmek istiyorsanız, izleyin!İyi seyirler! :))



17 yorum:

  1. Yazıyı okurken bile sahneleri hayal edip güldüm, hemen izlemek istiyorum. Birkaç gün önce izleyecek şey bulamazken şimdi ne izleyip ne okuyacağımı şaşırmış durumdayım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğleneceğini çoğu zaman da asıl erkeğe uyuz olacağını düşünüyorum:))
      Bu arada sana iletişim kutusundan mail atmıştım göz atmalısın ona:))

      Sil
  2. şu anlamamazlık kısmını lovely complexe benzettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlamamazlıkta lovely complex buna rakip olamaz, bu çok daha fena :D

      Sil
  3. bu aralar bende animecanlardayım iyi oldu bu post :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım dönem dönem farklılaşmaya gitmek iyi oluyor :)

      Sil
  4. Merhaba :) Ben de bu animenin ilk birkaç bölümünü izledim ve belirttiğiniz gibi esas oğlanin anlamamazligi bana ekran basinda tirnaklarimi kemirtti resmen. O yüzden ara verdim ama bu yazıyı gördükten sonra tekrar baslamaya karar verdim. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl erkeğimiz hep odun tek odun!Spoiler vermeyim de izle, keyfini çıkar! :))

      Sil
  5. Komedi yönü fazlaysa kesinlikle izleyeceğim bir anime. Bu tür animelerde romantizm pek olmuyor ama insan gülmekten ölüyor. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Komedi yönü gerçekten ağır basıyor ama aşk yönü biraz hayal kırıklığına neden oluyor:)

      Sil
  6. Bence animelere geri dönüp animeyle ilgili yazı hazırlaman çok güzel olmuş ^_^ Ben çok severim de :D

    YanıtlaSil
  7. Ben de seviyormuşum, izlerken bir kez daha anladım :D

    YanıtlaSil
  8. asıl erkek karakterin odunluğu bi yana bir de seo karakteri var onunla odunlukta yarışabilecek :D ama cok gülerek izlediğim bir animeydi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim, anime severler görmek ne hoş :)

      Sil
  9. Sonuna kadar kahkaha attım ama hiçbir zaman nozaki kunun anlayacağı konusunda ümidim olmadığı anime! :D mikoshiba bile anladı ama... anime bi harikaydı inşallah yeni sezonu en yakın zamanda gelir bu aralar biraz gülmeye ihtiyacım var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim sinirlerimi bozmuştu çok anlayışsızdı odun!:)

      Sil
  10. Kemal beziroğlu anime olarak çok komik. yanında barakamon alınız

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!