Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cuma, Eylül 26, 2014

Dizi Alarmı: Love Cell / Dating Dna / 2014

Sawako Kuronuma Cuma, Eylül 26, 2014

Woo Bin, hayranı olduğumu bilirsiniz..Geçenlerde Woo Bin'in yeni bir dizide rol alacağı haberini alınca çok mutlu oldum!Konusunu okumadan, kesin bu kez asıl erkek rolündedir diye sevinmelere başladım ta ki konusunu okurken asıl erkek kahramanı Park Sun Ho'nun oynayacağını öğreninceye kadar...Sonra bıraktım okumayı lanet olsun, yine 2. erkek rolüne attılar bu çocuğu...Kaderi bağlandı dedim ve devamını okumaya koyuldum!Woo Bin'in oynayacağı rolün 2. erkek olmayıp da başka bir şey olduğunu öğrenince ise şok oldum :) Ne mi?


Önce diziden bahsedelim;

Dizinin konusu  2010-2012 yıllarında internette yayınlanan bir çizgi romandan alınmış sanırım manga demek yanlış olmaz..Romantik komedi biraz da fantastik tat da olacak ve 13 ekimde yayınlanması bekleniyor :)

Konusu ise; İşsiz bir asıl erkekle popüler bir yıldız olan asıl kız arasında geçecek...

Peki Woo Bin bunun neresinde?2. erkek de yapmamışlar çocuğu? Sıkı durun açıklıyorum! :D




Woo Bin, dizide aşk tanrısını yani eros'u oynayacak! ( Bazı yerlerde randevu kralı olarak da geçiyor)

Bunu okuyunca yüzümde kocaman bir sırıtma oluştu.Birden Woo Bin'in kafasının, altı bezli kanatlı bir bebeğe montaj edildiği düşündüm :D

Dizinin haberi şimdiden beni güldürmeye başladı, umarım başladığında da aynı olumlu tepkileri verebilirim :))

Oyuncular;

Park Sun Ho : Ma Dae Choong (asıl erkek,işsiz,hayatında hiç kız arkadaşı olmamış)

Jang Hyuk :Asıl erkeğin komşusu

Kim Woo Bin : Aşk tanrısı :))

Kim Yoo Jung :Asıl erkeğe aşk dersi veren hoca (böyle deyince bir tuhaf oldu, ilişki uzmanı diyelim :) )

Jihyun :Seo Rin (asıl kızımız, idol, popüler yıldız)  

Not: Dizinin ismi bazı yerlerde Dating Dna bazı yerlerde Love Cell olarak geçiyor :)
Not 2 :Dizi kanalda değil internette yayınlanacak, ilginç değil mi? 


21 yorum:

  1. Evet ya yiğidim bir sağlam diziyle dönüş yapamadı :(((((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ama buradaki rolü daha sempatik olacak bence:) Belki Ruh bekçimize rakip olup onun gibi hep hatırlanır :)

      Sil
  2. Aşk tanrıçası Kim Woo Bin he çok merak ettim şimdi, en son aşktan yana yüzü gülmemişti garibanın :) Jang Hyuk 'da buradaymış çok çok güzel nasıl bir komşu olacak acaba :)
    Haber için teşekkürler ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En azından orada 2. erkekti burada eros gibi bir şey ama sempatik olacağı kesin :))

      Sil
  3. Naver TV Cast isimli naver.com'un video kanalı diyebiliriz. Burada yayınlanacak. Çoook ilginç değil aslında :) Ama Türkiye için yeni ve ilginç gelebilecek bişi ;) Bu güzel yazı içi teşekkür ve izleme listeme aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanılmıyorsam Playful Kiss'in özel bölümleri de internetten yayınlanmıştı değil mi?Ama bana yine de ilginç geliyor tvde yayınlanırsa daha karlı olmaz mı onlar için :)

      Sil
  4. bence harika olacağa benziyor woo bin'i ise olması gereken kişi yapmışlar daha ne diyelim :D internette yayınllanması da ilginç ilk defa böyle bir diziye denk geliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Woo Bin asıl erkek olmalıydı!Ben ilk okuduğumda şoka girmiştim :)) Ama bu rolle daha sempatik olacağını düşünüyorum :)

      Sil
    2. ben lee jonk suk'umu iki dizide başrol gördüm ya o bana yetti :D elbet woo bin de başrol olur 2.rol - çarpıcı bir rol derken bundan sonra sıra başrolde :D

      Sil
    3. Umarım, bu sefer hoşlanabileceğimiz türde bir dizide başrol olur yoksa hiç başrol olmasın :)

      Sil
  5. Dizi oyuncuları ve konusuyla çok ilgi çekici görünüyor !!
    Bu arada bloğumda G-Dragon imzalı poster çekilişi düzenliyorum , belki ilgisini çeken arkadaşların olur ;)

    YanıtlaSil
  6. Hadi bakalım bu dizi bana Woo Bin i sevdirecek mi :D :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence burada seveceksin!Yoksa baskıyla sevdiririz :p

      Sil
  7. bildim necə rolu olacağını, bir növ baş rol kimi olacaq məncə , dramanın komik hissəsi onun üzərində olacaq məncə. Özündən çox razı da olacaq. Əminəm təsəvvürümdə canlanan kimi olacaq sırf bu hissəyə görə baxacağam ;) The Heirs dəki rolundan da zarafatcıl xarakterini götürəcəklər.Əminəm. Acı həqiqət odur ki, dünyanın hər yerində bir akytor hansı rolla çıxıbsa çox vaxt elə bənzər rollar alır. Nadir hallarda dəyişir. Bu səbəbdən sonra baş rol alan insanlar mənfi rol istədiklərini bildirirlər. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu rolde büyük sempati kazanacağını düşünüyorum, bir nevi 49 days deki Ruh bekçisi gibi olacağını umuyorum:)

      Sil
  8. başladımı bu dizi aslında kore dizileri izlemeyi seviyorum ama konular aynı gibi olunca sıkılıyorum ben 49 days , bof, Rooftop Prince bunlar konusu hoşuma giden dizilerden bir kaç tanesi önerilerin var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 13 ekimde yayınlanması bekleniyor :) Sağ en altta en çok okunanlar kısmında şeker tadında kore dizileri 1-2 ye bakmanı öneririm :)

      Sil
  9. Ben bu dizinin ikinci sezonunu ilk sezonundan daha çok beğendim. Daha çok güldüm. Bu da fena değildi. Aşk hücresi rolünde oynayan kız gerçekten çok güzel ve ilerde başarılı bir oyuncu olacağa benziyor. :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!