Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Salı, Eylül 16, 2014

Discovery Of Romance / 2014

Sawako Kuronuma Salı, Eylül 16, 2014

Yeo Reum, geçmişinde Kang Tae Ha ile 5 yıllık bir ilişki yaşamıştır.İkisi de ilk başlarda birbirlerini çok sevmelerine rağmen zaman geçtikçe ilişki monotonlaşır ve ayrılırlar.




Aradan 5 yıl geçtiğinde, Yeo Reum artık yeni bir ilişki içerisindedir.Sevgilisi Nam Ha Jin  estetik doktorudur ve asıl kızımızı deli gibi sever.Asıl kızımız da Nam Ha Jin'i sever ama bu kez akıllanmıştır, Kang Tae Ha'da yaptığı aptallıkların yerini akıllıca taktikler almıştır.Mesela ilk arayan hiçbir zaman o olmaz, kavga ettiklerinde arkadaşı vasıtasıyla Nam Ha Jin'in eşyalarını gönderir ve o yokken ama eve geleceği saatlere yakın evini temizler ve her defasında kendini ona affettirir.

Bir gün Yeo Reum, sevgilisi Nam Ha Jin'in görücü usulü randevuya gittiğini öğrenir ve onu takip etmek için buluşma yerlerine gider.Eline geçirdiği bir gazete parçasını yüzüne kapatıp sevgilisinin arka masasına oturur ve eline geçirdiği kağıda durumu anlatan bir not yazıp karşısındaki yüzü gazeteyle kapatılmış kişiye uzatır..


Ta ta ta daaammm karşısındaki kişi yüzünden gazeteyi çeker.Bilin bakalım kimdir? Tabi ki asıl kızımızın eski sevgilisi  Kang Tae Ha!


Asıl kızımız tabi ki önce şok yaşar.Aynı zamanda Kang Tae Ha'nın notu okumasıyla rezil de olmuştur ama olan olmuştur artık....Asıl kızımız, Nam Ha Jin'in kıza söylediği güzel sözlere dayanamaz, sanki karşısındaki Nam Ha Jin gibi, Kang Tae Ha'ya söylemek istediklerini söyler ve kaptığı bir bardak suyu Kang Tae Ha'nın suratına fırlatır-Adamın ne suçu var demeyin, geçmişin intikamı hep bunlar :))-



Bunları duyan Nam Ha Jin, görüşmedeki kızın yanından gelir ve asıl kızımızı alır.Ve bizim aptal asıl kızımız hemencecik Nam Ha Jin ile barışır.Yalnız bu olaylar sırasında telefonları eski sevgilisi Kang Tae Ha ile karışmıştır.Hala asıl kızımızı seven Kang Tae Ha, telefon bahanesiyle sürekli asıl kızımızı arar.Asıl kızımız zamanı olmadığını söyleyip telefonu sonra alacağını belirtir.Ama bir gece içip sarhoş olur ve Kang Tae Ha'yı arar...Sabah olup asıl kızımız ayıldığında ise Kang Tae Ha ile aynı yataktadır.Aradan çok geçmeden Nam Ha Jin arar ve bizim akıllı kızımız ona evde olduğunu söyler.Sorun şudur ki ; Nam Ha Jin asıl kızımızı evin önünde beklemektedir..


Peki her şeyi eline yüzüne bulaştıran asıl kızımız böyle bir durumdan nasıl sıyrılacaktır?




Diziye tek kelimeyle"bayıldım!".Umarım hep böyle devam eder.İzlerken bol bol kahkaha attım, eğlendim! Romantik komedi severler için güzel bir tercih olacaktır.Kaçırmayın, iyi seyirler!


Not: Asıl kızımızın hangisiyle olması gerektiğine karar veremedim.İlk 6 bölüm Nam Ha Jin diye düşünüyorken, Nam Ha Jin'in yaptığı aptalca hareketler yüzünden acaba Kang Tae Ha mı olmalı diye düşünüyorum..Tamam asıl kızımız da bir şeylerde suçlu ama feministlik damarım asıl kızımızı korumam gerektiğini söylüyor..Sizce hangisi olmalı ? Son olarak Kang Tae Ha'nın gülüşü çok sevimli değil mi?:)

25 yorum:

  1. Bu dizinin fragmanına ve afişlerine çok fazla rastladım. Bitince izlerim diye düşünüyordum da yazını okuduktan sonra bitmeden başlamam gerektiğini düşünüyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence bitince başla sonra bölüm beklemesi çok sıkıntı oluyor..Kendimden biliyorum :))

      Sil
  2. güzelmiş gerçekten dizi listeme eklendi.. :) benim tarafım hemen belli oldu bile eski sevgilisine döneceğini sanıyorum ve istiyorum.. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galiba ona dönecek ama izlemeye başlayınca ilk zamanlar yeni sevgilisine de sempati duyacaksın :)

      Sil
  3. ben bu diziden pek hoşlanmadım tabii sırf kadına gıcık oldugumdanda olabilir mi bilemiyorum :) zevk meselesi sonuçta :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen ben de hoşlanmadığım ünlüler olduğunda izlemekten vazgeçiyorum:)) Karar senin :p

      Sil
  4. Diziyi tekrar izlemiş kadar oldum ellerine sağlık :D Ama benim en sevdiğim kısımlar karakterlerin röportaj kısımları ah bayılıyorum oralara :D Not: Plus Nine Boy'u izle artık :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk bölümde o kadar çok replik vardı ki çıkartmak mümkün olmayacaktı:)) Röportaj kısımları süperdi, röportaj sırasında oradan oraya ışınlanmaları da komikti :))
      Nota cevap: İnternetim kötü bu aralar yoksa aklımda ;)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. İnternetten canım, yeppudaa diye bir siteden izliyorum :)

      Sil
  6. yaa lutfen beni gercekten keyiflrndirebilecek kore dizileri onerirmisinz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neleri izledin bilmiyorum ama A gentalman's dignty, Secret Garden,Playful Kiss,Coffee Prince, Full House,Cunning Single Lady bunlara bakabilirsin...Bunun dışında Şeker Tadında Kore Dizileri 1 ve 2 listesine göz atabilirsin :)

      Sil
  7. dizi onerileri icin tesekkur edrim iclerinden birtek coffee prince izlememistim su an ona basliyorm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir dizidir beğeneceğinden eminim :)

      Sil
  8. bu adamı sevmiyorum herkesin aksine ben que sera sera yı da sevmemiştim.
    ama dizi de pek öneriliyor. gerçi ahtım var aylarca bir şey izlemeyeceğim. izleyeceğim zaman da bana en iyisini öner olur mu sawakom :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama çok sevimli gülüyor! İnsanın sarılası geliyor :)) Bitince sana son yorumlarımı söylerim ona göre izlersin :)

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. Anime önerileri yaptığım bir yayın var, blogda aratıp oradan okuyabilirsin ya da sağ tarafta, en altta, en çok okunanların içinde de yer alıyor, kısa yoldan oradan da bakabilirsin:)

      Sil
  10. hepinizin aksine bu diziyi hiç beğenmedim. sung joon oynuyor diye başladım. yarım bırakmamak için bitirdim ama ne yalan söyleyeyim hiç beğenmedim. konu, olaylar, davranışlar çok saçma geldi bana. üstelik bu dizinin kötü bi amacı olduğunu düşünüyorum. bi mesaj vermek için yapılmış. sevgili olanların yaptıkları şeyler hiç ahlaki değildi. kore dizilerini çoğumuz masum oldukları için seviyoruz değil mi? önermiyorum kesinlikle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizi iyi başladı sonradan sıkmaya başladı ama fena değildi :) Mesaj olayına gelince, bu diziden çok daha açık saçık Türk dizileri, Amerikan dizileri izleniyor..Her izleyen oradaki yaşamı kendi yaşamına uygulayacak diye de bir şey yok yani mesajı herkes almak istediği gibi alır :)

      Sil
    2. benim söylediğimin yaşama uygulama ile bir alakası yok. izlediklerimin dışında tamamen farklı bi diziydi koreden uzak amerikan tarzı vardı sanki dediğim bu. diğer izlenen amerika türk dizileri de beni ilgilendirmeyen bir konu.. Ama herkes almak istediğni alır. doğru. sadece izlemek isteyenlere bazı şeyleri açıklamak istedim. yanlış anlamayın. sizinle zerre alakası yok yorumumun. beğenmiş olabilirsiniz. bir şey diyemem. sadece bunun yerine güzel diziler izlensin diye söyledim. emekleriniz için teşekkürler.

      Sil
    3. Aslında Kore'de bu tür dizilerden çok var, sadece biz daha çok masum romantik komedileri seçiyoruz :)
      Ben teşekkür ederim yorumun için :)

      Sil
  11. evet var ve biz masum romantikleri seçiyoruz. sevdiğimiz için. bu sebeple yorum yaptım. teşekkürler. ^^

    YanıtlaSil
  12. gerçekten yattılar mı yoksa sadece uyudular mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O ayrıntı verilmiyor dizide :) Ya da ben hatırlamıyorum, bilemiyorum :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!