Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cuma, Eylül 05, 2014

Blog şablon tasarımlarım

Sawako Kuronuma Cuma, Eylül 05, 2014




                                              Merhabalar,



Bir blogger için içerik olduğu kadar  blog tasarımı da önemlidir.Kendinize uygun, sizi yansıtan, kendinize özel bir şablon sahibi olmak istiyorsanız, bana bogurtlenrecelimiz@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.

Sipariş üzerine yapılan şablonlar, sipariş verenin isteği doğrultusunda tasarlanmaktadır ve bloga uygulama işlemi tarafımca gerçekleştirilmektedir.Yapılan her yeni tasarım blogumda ayrı bir post halinde yayınlanacaktır.




Not: Şablon tasarımı ücretlidir...

Not 2: Kuronuma'nın Fikir Baloncuğu tasarımı da bana aittir.




37 yorum:

  1. Gazan mübarek ola! Şimdiden çok güzel tasarımlar çıkaracağını biliyorum. Eh kolay gelsin diyelim o zaman :D

    YanıtlaSil
  2. canım blog tasarımın harika. senin tasarımını kullandabildiğim için kendimi çok şanslı hissediyorum. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, güle güle kullan :)

      Sil
    2. Çok teşekkürler blogum sade bir şıklık taşıyor. Blogumu artık daha çok seviyorum. Ellerine sağlık. Emeğine sağlık. :)))

      Sil
  3. blog tasarımlarına bayılıyorum gerçekten bu konuda çok iyisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  4. çok beğendim bunları canım.. benim blogumun da yenilenmeye ihtiyacı var..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim..İlgileniyorsanız maille detayları konuşabiliriz :)

      Sil
  5. eline koluna emeğine sağlık geç saatlere kadar sırf işine saygından ilgilendin blogumla çok teşekkür ederim her güzel yorumda sana teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullan canım, farklı bir tasarım oldu benim için ve içimize sindi :)

      Sil
  6. canım tasarımların bir harika olmuş ellerine emeğine yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel tasarlamışsın. :) Benim bu kadar güzel tasarım yapmak için daha çoook yolum var.

    NOT: Header resmindeki her resimden arka plana ve kodlamalara kadar yapıyor musun merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğenmene sevindim:)
      Not: Sorunu tam olarak anlayamadım ama kodları kullanarak şablonu yapıyorum :)

      Sil
  8. Ya ! Sawako ! Çalmayın diyorsun da , o kadar güzeller ki... :D Madem çalmıyoruz, emeğe saygı. Nasıl yapıldığını öğret de biz de yapalım ! :D

    Dipnot: Eğer yazılarından birinde bunu anlattıysan, linkini gönderir misin ? ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu şekilde tasarlamayı öğrenmek, sabah akşam uğraşarak bir yıldan fazla zamanımı aldı, hala da öğreniyorum ve bu konu anlatılacak kadar basit değil... Tasarımların güzel olmasının sebebi hepsinin şahsa özel yapılması, onları anlatması ;)

      Sil
  9. Merhabaa :'). Uzun zamandır bır arayıs icersindeydim. Hep kendi icimde yazsamda bir seyler eksik diyordum. Bu konuda biraz yardim istesem? Blog sablonlari hic icime sinmedi ve ben nasil yapacagimi bilmiyorum. İsteedigim sablon tam olarak hicbir yerde yok. Rica etsem bana yardim eder misiniz? Ayrica eklemek isterim ki yazilar cok icten ve temiz :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ama kimseye blog konusunda birebir yardım etmiyorum.Paylaşmak istediğim her şeyi blog ipuçları sekmesinde bulabilirsin..Onun dışında üye sayısı 100 ve üzeri olan bloglar için düzenlediğim etkinlik; aradığım blog sen misin? etkinliğine katılabilirsin :) İyi akşamlar

      Sil
  10. Benim içim çok güzel bir blog hazırladın :) İçime sinmesi için elinden geleni yaptın ki kendine hazırlıyor gibi özendiğini hep hissettirdin :) Herşey için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki kararsız ortaya hoş bir çalışma çıkardık, asıl ben teşekkür ederim :)

      Sil
  11. Blog tasarımı hakkında benim de bilgim var aslında, insanlar beğeniyor ama kendim beğenemiyorum malesef... Bir önerin var mı Sawako-san?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçinden geldiği gibi ama özgün bir şekilde tasarla o zaman olacaktır :)

      Sil
  12. Blog tasarımı için bana yardım edermisin??

    YanıtlaSil
  13. selam cidden hepsi harika.Bunları nasıl yaptığınızı sorsam :D

    YanıtlaSil
  14. keşke benim için de bu kadar muhteşem yapan biri olsa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siparişleri tekrar aldığım gün beklerim :))

      Sil
  15. Tasarımlarınız çok güzel emeğinize sağlık, konuyla ilgili mail gönderdim ilgilenebilirseniz sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, çoktan cevap vermişim bile :)

      Sil
  16. sawako ben de isterim bir blogum olsun..biliyorsun hesaplarla birlikte bloglarda gitti ..peki ne tarz blog sevdigimi biliyorsun..amma benim için tarih dizi ostları da çok önemli artık yalnız kaldıgım bu kore cevresinde sanırım ciddi bir şekilde..oturup yazmam gerek o da hobi olarak verdin meilden ulaşamıyorum yurdışındayım ondan mı bilemiyorum...yalnızım ve sadece dizi izleyip akşamları iftar veriyoruz camide..çogu zamanım boş ..ve sanırım uzun dönem Bulgaristanda kalacagım yardım etmek istersen..lütfen cevap gönder..ücret nereye yatılıcak ve ne kadar...ayrıca toplulugundan beni çıkarmadıgın için allah senden razı olsun...dualarım seninle..unnin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mail adresim aktif, karakterleri kontrol edip tekrar mail atabilirsin.

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!