Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cuma, Eylül 26, 2014

Ao Haru Ride

Sawako Kuronuma Cuma, Eylül 26, 2014

Uzun zamandır anime yazmıyordum değil mi?Aslında ne severdim izlemeyi ama nedense beğeneceğim türde bir anime bulamamıştım..Sonra her yerde bu animenin adı çıktı karşıma, tepkiler de olumlu yöndeydi..Gece yarısında izlemeye başladım bir bölüm iki bölüm derken bir baktım, animesini bitirmekle kalmamış devamını mangasıyla getirmişim!Tabi yine zombi gibi 1 saatlik uykuyla dolandım etrafta...Ama buna değildi, bayıldım!Şimdi merakla mangasının yeni bölümlerini bekliyorum:)



Animenin konusuna gelecek olursam;

Futuba, ortaokulda şirinliği ve güzelliği nedeniyle diğer kızlar tarafından dışlanmıştır çünkü erkekler Futuba'dan hoşlanmakta ve de bu diğer kızları sinir etmektedir...Ortaokulda onun için tek güzel olan şey hoşlandığı çocuk Tanaka-kun'dur, o da birden okul değiştirip ortalıktan kaybolur.

Ortaokul yıllarını yalnız geçiren Futuba, liseye başladığında yeni bir başlangıç yapmaya karar verir.Erkekler onu itici bulsun diye çok yer, kızsal hareketler yapmaz, her şeye aşırı tepki gösterir.Böylelikle arkadaş edinebilmiştir.Yine böyle okulda takıldığı bir gün karşısına ilk aşkı Tanaka-kun çıkar ama şimdiki adı Mabuchi'dir.

Futuba, ilk aşkının da karşısına çıkmasıyla hayatını, arkadaşlarını sorgulamaya başlar..Ve tabi hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağını söyleyen Mabuchi'ye hala aşıktır.Peki asıl kızımız bu aşkta başarılı olabilecek midir?Ya arkadaş mevzuları?


Romantik komedi, bazen aşk bazen dram tadında hoş bir anime!Anime ve manga severler toplanın hedefimiz Ao Haru Ride  :D

Not:Animesi 12+1(ova)=13 bölümde final yapmış durumda, pat diye bitiyor yani...2.seonu çıkacak mı bilmiyorum ama filminin çekileceğini duydum..Sizin animeyi izledikten sonra devamını manga ile yapmanız gerekiyor..Mangası ise güncel olarak yayınlanıyor, Türkçe çeviren siteler de gördüm ama İngilizce olanlar baya bir ilerde!Kolay gelsin :)

29 yorum:

  1. Benim izledigim ilk ve tek anime.Gercekten cok guzel.Bu tarz baska anime biliyo musun acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Special A falan var...Aslında yukarıdan izlediklerim > anime kısmına tıklarsan bir sürü öneri çıkacaktır :)

      Sil
  2. Ben izledim de pek sevemedim valla asndkfjsk hani konusunu cok anlamadim bana Hyouka gibi animeler lazim boyle cok az ask filan olsun istiyorum sanirim kajdkahs

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında güzel ama animesinde son biraz havada kalıyor o yüzden sevmemiş olabilirsin, mangasıyla devam edince aşk üçgenleri falan türüyor :D

      Sil
  3. hemen izlemeliyim ama yarın deneme sınavım var uyumam lazım olamaz :'( staj okul dersane yüzünden kaç gündür bloguna da bakamamıştım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vakit bulduğunda izlemelisin o zaman, öncelikle hayatında daha önemli şeylerle vakit geçirmelisin :)

      Sil
  4. Peach Girl izleyebilirsin o da romantik komedi aynı zamanda dram da var izlenebilir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler önerin için, aklımda bulunsun :)

      Sil
  5. mangası harika ama 44. bölümü bulamıyorum çıktıysa hangi siteden bulabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 44. bölüm ingilizcesi mangareader da var ama 45.bölüm hala yok :(

      Sil
  6. izleyemiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.sadeece 1. bölümü izleyebildim diğerleri güvenli internetten dolayı açılmıyorrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda bir fikrim yok ne yazık ki :(

      Sil
    2. peki filmi ne zaman çevrilir bunu biliyor musun

      Sil
    3. Bu konuda bilgim yok internetten araştırabilirsin :)

      Sil
    4. 13 arlıkta vizyona japonya da girecekmiş.yine de teşekkür ederim

      Sil
  7. Bu animeyi nerden izleyebilirim...

    YanıtlaSil
  8. birşey sormak istiyorum bu animelerde bide ova bölümleri oluyor ova derken bu ne demek oluyor? special bölümleri falanmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek fazla bilgim yok ama ekstra bölümler...Bir nevi special bölüm de diyebiliriz :)

      Sil
  9. Mangasını 6 kere falan okudumda 47 bölümcük mü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ondan pek emin değilim, yoğunluktan okumaya fırsatım kalmıyor ne yazık ki :(

      Sil
  10. mangasını nerden bulabilirim acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ingilizcesini yanılmıyorsam mangareader da okumuştum :)

      Sil
  11. Animesini izledim, devamını mangadan yapmak istiyorum ama kaçıncı bölümden başlıyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun zaman geçti ki...Hiç hatırlamıyorum :/

      Sil
  12. 3. Ova bolumu vaarmi bsn bulamadimm

    YanıtlaSil
  13. Anime olarak dogru bir sekilde final oluyor mu yoksa yarıda mı kesiliyor? Lutfen cevaplayin

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!