Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Perşembe, Ağustos 07, 2014

Yatılı misafir sorunsalı

Sawako Kuronuma Perşembe, Ağustos 07, 2014

Millet olarak misafirperverizdir ya da öyle olduğumuzu söyler dururuz...Tabi ki herkes bir şekilde misafiri sever fakat kısa vadede..Aslında yatılı misafirin olması değil de onun ağırlanması zor gelir insana...Bir de yatıya kalan misafir cinsse zorluk ikiye katlanır...


Mesela misafir yatıya gelmiştir ama kendisinin çarşaf takıntısı vardır.Temiz de olsa kullanılmış çarşaflar da yatmaz ya da illa ki yumuşatıcı kokması gerekir o çarşafların...Asla naftalin, rutubet kokusuna katlanamaz, hemen nefes alışverişi değişir hele hava biraz soğuksa hemencecik hastalanır.

Öyle herkesin yaptığı yemeyi yemez, 40 saat düşünür "Acaba çorbanın tadına baktıktan sonra kaşığı tekrar çorbanın içine koydu mu?" diye..

Belki siz karabibere bayılırsınız ama misafirin karabiberle sorunları vardır.Abartıp durur "karabiber beni rahatsız ediyor" diye..Siz de çaktırmazsınız yemekte karabiber kullandığınızı, sonra bir bakarsınız misafir karabiber yüzünden rahatsızlanmış...Yapacak bir şey yoktur,geri adım atmaz, devam ederseniz karabiber yok demeye...

Sonra misafir, uçandan,kaçandan,sürünenden,koşandan,kısacası her şeyden korkar ve sizin balkonda çay sefası hayalleriniz suya düşer, yapacak pek bir şey yoktur!Mecburen bayıltıcı sıcağa rağmen dört duvar arasında kaldığınız yerden devam edersiniz çay keyfinize...     

Ayy bir de lavabo takıntısı vardır!Mümkün olduğunca kullanmaktan kaçınır lavabonuzu...Merak edip sorunun ne olduğunu sorduğunuz da "Ben başkasının lavabosunu kullanamıyorum " yanıtını alırsınız.Sinir olursunuz, gideceği günü çaktırmadan dört gözle beklersiniz...

Ve gittiğinde ise derin bir ohh çekersiniz...
İşte böyle  misafirler yatılı misafirlerden soğutur insanı!Yapacak tek şey birkaç gün he he deyip katlanmak sonrasında kurtulmaktır... 

Unutmadan o misafir benim...


16 yorum:

  1. hahah süper misafir :))) o börtü böcek takıntısı bende de var çıltırtıyorum insanları. beni boğasıları falan geliyor :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek süper olduğum söylenemez, özellikle de ev sahipleri için :))

      Sil
  2. Yazıları kopyalama/yapıştırma açılmış. Bence hemen kapatmalısın, yazıların çalınabilir! :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kopyalama engeli olduğu halde de çalanlar var :(

      Sil
  3. Aaa tam söyledikten sonra kapandı. Belki de kod birkaç saniyeliğine iptal edilmişti. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen blogger böyle saçmalıklar yapabiliyor, neyse ki düzelmiş :)

      Sil
  4. Ahahah, al benden de o kadar :)
    Tuvalete girdikten sonra ellerini yıkadı mı?
    Yemek yaparken tadına baktığı kaşığı tekrar kullandı mı?
    Lavabo temiz mi? Saç, diş macunu vs. var mı? ( Böööğk!)
    Tuvalet dezenfekte edilmiş mi? Tertemiz, domestos kokusu hala üzerinde mi? :D
    Yastık kılıfı miiiis gibi kokuyor mu? Bu böyle uzaaaar gider. Ne yatılı misafir severim, ne de yatıya kalmayı. Mecbur kalmadığım sürece asla ve asla yatıya kalmam hiçbi' akraba, eş-dost, arkadaş evinde.
    Cinsim, gıcığım, mutluyum! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben mutlu değilim işte bu durumdan! Herkes mışıl mışıl uyurken ben uyuyamıyorum, yemek yerken sıkıntı oluyor..Lavaboyu tertemiz olsa da kullanamıyorum..Kısa vadede tamam ama yatılı olunca problem oluyor :(

      Sil
  5. hepsini anladımda sawako lavabo niye..çoğu kişi misafir gelmeden çitiler sonuçta banyo ve lavaboları..
    misafir varsa günlük yapılır o işler hatta..sen niye takıldın ona bişimi gördün yoksa.. :D

    bu arada hayatı hem kendine hem başkalarına karşı zorlaştırmak pek iyi diil..zamanla insanın bakış açısı değişiyo görmemeye başlıyosun çoğu şeyi ama vakti zamanında yaptıkların yüzünden yapıştırılan etiketler üzerinden çıkmıyo ne yazık ki.. :(
    ''ay bu kız çok timsirikli'' lafı senin ikinci tanımlaman oluyo ki hiç hoş olmuyo..nerden biliyosun dersen eğer bende senin gibiydim ordan biliyorum.. :D

    dipnot.baktım göremedim ,yazdın mı bilmiyorum ama mimlemiştim ben seni.haberin olsun.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsteyerek yaptığım bir şey değil, lavabo temiz olsa da kullanamıyorum psikolojik sanırım...Üniversiteden sonra böyle oldum ondan önce böyle bir sorunum yoktu :/ Bu arada timsirikli kelimesini ilk defa duydum, hemen sözlüğe baktım:D Emin ol titiz değilim ama bazı şeylerde engelleyemediğim takıntılarım var :/
      Dipnot: bakıyorum hemen :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Kendimi eleştirdiğim sonunda belli olsun istedim:)

      Sil
  7. Okurken dedim ne bıktırmış kızı nasıl da yazmış yavrucak diye düşünürken bir de ne göreyim süper misafir senmişsin :)) Toplu yaşam için biraz sorun çıkaracak özellikler ama huy yani değişeceğini hiç sanmıyorum. Ama biraz yumuşar tecrübeyle sabit :))
    Misafiri ağırlamak zor olsa da sizin gibi muhabbeti güzelse elbette memnun etmek için herşey yapılır^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler! İnş. misafir olduğum kişiler de öyle düşünüyordur:))

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!