Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazartesi, Ağustos 11, 2014

Born Pretty'den gelen güzellikler

Sawako Kuronuma Pazartesi, Ağustos 11, 2014

Daha önce şuradaki yazımda Born pretty adlı, ilginizi çekebilecek birçok ürünün yer aldığı siteden bahsetmiştim :) Sitede takıdan kozmetiğe, telefon kaplarından elbiselere birçok ürün de var demiştim ve Kore dizilerinde yer alan birçok ürünün de yer aldığını eklemiştim :) Bir de siteden alışveriş yaparken SBET10  kodunu kullandığınızda, alışverişinizde %10 luk bir indirim kazanacağınızı da söylemiştim :)



 Bu kısa hatırlatmadan sonra Dream High dizisinde, Jiyeon'un o çok istediğim çilek saç kıvırıcıları vardı  


Artık onlardan benim de var! :) 
Ürün hakkında merak edenler için bilgi vereyim; ürün süngerden ve 2. resimde göründüğü gibi altlı üstü kesik var.Saçları çileklerin iç kısmına doladıktan sonra işte o küçük kesiklere tel toka yardımıyla tutturuyoruz :)











Ben dayanamayıp ürün gelir gelmez denedim bile! Alışverişe gideceğimiz için, acele ettiğimden saçlarımın arka kısımları pek saramamışım ama idare edin.Saçlarım pırasa olduğundan 1:30 saat sonra açtığımda hafif dalgalar oluşmuştu, bir dahaki sefere saçlarım nemliyken saracağım ya da sprey sıkarım :)

Çok sevimli değiller mi? 

Ürünün linki için tıktık.



Aslında aşağıdaki kolyenin siyahını almayı istemiştim ama stoklarda kalmamıştı.Bu arada sevgili Gönülçelen ile çok tartıştık aşağıdaki oyuncu kim diye bilen biri varsa lütfen söylesin!Yoksa Gönülçelen ortaya attığı isimde diretecek! :)
Ürünün linki için tıktık.

Sonra bu tek kuyruğu uzun, kayan yıldızı gördüm ve hemencecik ekledim listeme...Herhangi bir dizide yer alıyor mu bilmiyorum ama çok sevdim kendilerini :) 
Ürünün linki için tıktık.


Ve birçok Kore dizisinde gördüğümüz, Türkiye'de de oldukça popüler olan yüzüklerin altın rengini tercih ettim. 5 parçadan oluşuyorlardı, tek sevmediğim özellik hepsinin aynı boyutta olması :) 5ini birden takmayacağım artık napalım :D
Ürünün linki için tıktık.


Bu da ürünlerin bana gelen paket :)



Sitede yer alan diğer takı ürünlerine göz atmak için buraya tıktık.Eğer sıkı bir dizi izleyicisiyseniz birçok ürünün sitede yer aldığını fark edeceksiniz :) Aldığım ürünleri beğendiniz mi?

Not:Kargo, takip kodlu 2 hafta gibi bir sürede geliyor ve ödeme kredi kartıyla yapılıyor.Ben internet üzerinden bütün alışverişlerimi paypal ile yapıyorum güvenli olduğundan, çok sorulduğu için açıklama gereği duydum :) Ve bir kez daha söylüyorum, kapıda ödeme imkanı yok, maalesef yurt dışı alışverişlerinin hiçbirinde bu imkan yok..Sevgiler :)

28 yorum:

  1. Vay süpermiş. Bende yurtdışından birşeyler almak istiyorum ama cesaret edemiyorum. Belki birmez daha düşünürüm. Güle güle kullan. Buarada çekiliş ne oldu kaçırdım mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paypal ile alışveriş yapabilirsin en güvenilir yöntem:) Çekilişi sonuçlandırdım yine aynı yayının altında sonucu açıkladım, ayrı yayın yapmadım :)

      Sil
  2. İdda ediyorum bu kız My Girl dizisindeki tenisçi kız :D Diziyi (favori dizimdir) zibilyon kere izlememin yanı sıra :) Ben bir gördüğüm yüzü bir daha unutmam :) Bu kız Si-Hyeon Park 'dır nokta bitti :D

    YanıtlaSil
  3. sawako aldıkların harikaa :D sitede dolaştım çok hoş takılar türkiyede bulamayacağımız çok düşük fiyatlara satılıyor ama kargo ücreti ne kadar ödediğini sorabilir miyim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ödemeyi nasıl yaptın ? teşkkrler

      Sil
    2. Ödeme paypal ile yapılıyor :)
      Paypal; kredi kartıyla açılan bir hesap, internet üzerinden güvenli alışveriş yapmanı sağlıyor

      Sil
  4. Park si yeon o oyuncunun adı en son coffee house ta izlemiştim ben.. İyi günlerde kullan çilekler gerçekten çok tatlılarmış :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ben nedense bir türlü benzetememiştim o kıza:D

      Sil
  5. Paylaşım için çok teşekkürlerr ~~ Bir şey soracağım o çilekli sargılara tüm saçını sarabiliyor yani dibine kadar bigudi yapabiliyor musun yoksa sadece uçlara kadar mı olabiliyor. ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim saçlarım ince, uzun ve az o yüzden bu setle (6 adet) rahat sarılabiliyor ama dibine kadar değil, zaten ürünün ebatından dolayı dibine kadar sarılması çok zor :)

      Sil
  6. İsmini bilmiyorum t master sun dizisinde seo in guk' a yazıyordu o kız :D çok sinir bir şeydi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönülçelen ile kim olduğunu tartışırken de sinir olmuştum kıza ama kolyesi güzel :))

      Sil
  7. birşey sormak istiyorum.yandaki yukarı çık butonunu nasıl yaptun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba o eklenti değil kodlarla yapılıyor ve blogumda kod paylaşmıyorum :)

      Sil
  8. o yüzüklerdden bende istiyordum da yok buralarda malesef :) güvenilir diyorsan bir de ben bakayım bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güvenilir o konuda şüphen olmasın, bu yüzüklerin hepsi aynı kalınlıkta olanı da varmış aldıktan sonra gördüm..Dikkatlice bak derim :)

      Sil
  9. aldığın ürünlerin fiyatı dışında kargo nakliyat falan topu topu 3 $ mı sadece başka bişi yok demi?

    YanıtlaSil
  10. bir şey sorucam kredi karttından türk lirası olarak alıyolar değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaç dolarsa onun Türk lirası karşılığı hesabınızdan çekiliyor :)

      Sil
  11. Teşekkür ederim diğer yorumları da okumuştum ama onu atlamışım demek ki. Gerçekten ucuzmuş ben 10-15 $ civarında bekliyordum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kargo ücreti fazla olan sitelerden uzak duruyorum, bazılarının kargo ücreti aldığın ürün bedelini geçiyor :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!