Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Çarşamba, Temmuz 16, 2014

Mim #7 - Benim çiftlerim

Sawako Kuronuma Çarşamba, Temmuz 16, 2014

Sevgili Seyhan yeni bir mim oluşturmuş ve bizden kendi kdrama çiftlerimizi seçmemizi istemiş :)
Mim gelir gelmez bu durum üzerine hiç düşünmediğimi fark ettim, kuru izleyici miyim ne? Neyse benim çiftlerime geçelim:))

İlk çiftim; Heirs'in bana göre tek çekici yanı - Woo bin'i saymazsak-  Krystal ve Min Hyuk'tu.Bu ikiliyi baş rollerini paylaşacakları bir komedi dizisinde görsek fena mı olur?Bence eğlenceli olur :))



Yine birlikte oynayan ama tekrar oynamalarını ve böylelikle Düşlerimin prensi 2'yi çekmelerini bir umutla beklediğim çift; Eun Hye ve Joo Ji Hoon tekrar bir araya gelse Düşlerimin prensi 2'yi çekse ne güzel olur!


Son çiftim de Lee Jong Suk ve Suzy...İkisi de bebeksi bir yüze sahip birlikte hoş gözükecektir :) 



Her ne kadar benim çiftlerim Seyhan'ınki kadar güzel olmasa da bu çiftlerin bir projede bir araya gelmesini gerçekten isterim:) Özellikle de Goong takımının!Duyun beni senaristler hala Goong'un devamını bekliyorum!Neyse..

Ve bu mimi aşağıdaki bloglara ve yapmak isteyen herkese paslıyorum..

Peki sizin çiftleriniz kimler? :)

Misaki'nin Atölyesi
Havva'nın Atlası
Dördüncükat
Kore masalı
Şemspare


13 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim canım tam benlik bir mim beğendiğim o kadar çift var ki anlatamam (:
    Hemen yapacağım bende (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana hitap etmesine çok sevindim, daha önceki mimi cevaplayamadım diye suçluluk duyuyordum:)

      Sil
  2. E şey o zaman ben bu mimi üstüme aldım o vakit :D Bu arada YEH ve JJH bir arada görmek istiyoruz evet :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yaptım bile :) Bu arada woo bin bıraksa bu işleri evimin erkeği olsa ah ah çok mu şey istiyorum. Ünlendikçe daha çok kıskanmaya başladım :D

      Sil
  3. ilk çift cidden çok tatlıydııı hiyy süper olurlar^^ ama kızın karakteri çok iyiydi ya :D
    bi de woo bin demişkeeeen aklıma bir çift daha geldi.
    woo bin ve park shin hye :))) heirste kızı kapamayışından sonra gayet adil olur bence =)

    üçüncü çifti tanımıyorum yani çocuk i hear your voicedaki çocuk da kız kim :p

    goong 2 için neyi bekliyorlar bilmem :)

    teşekkürler ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak şimdi oluyor mu Seyhan?! Hiç çok sevdiğim Woo Bin ile bir o kadar sevmediğim Psh yan yana gelir mi?Cıkss, cıkss olmaz! :D Kırsın bacaklarını otursun, headerda yanımda.. Ne işi var Psh ile :))
      Suzy, dream high 1 'de oynamıştı, Gu family bookta görmüşsündür ama benim gibi unutuyorsundur:)

      Sil
  4. Tam bir çöpçatan mimi, çok sevdik :)) Mim için teşekkürler en kısa zamanda cevaplıyacağız ^^

    YanıtlaSil
  5. Amanın mimlenmişim :D Sağolsun Seyhanda mimledi beni iki güzellik de mimleyince bana yapmak farz oldu :] Hatta yaptım bile :))) Şimdi senin ciftlerine gelecek olursam çok sevimliler^^ Suzy zaten maaşallah herkesle kimyası cok uyuyo :) Ellerine sağlik mim için teşekkürleeer :]

    YanıtlaSil
  6. Krystal ve Min Hyuk'un uyumu o kadar güzeldi ki onları tekrardan başka bir dizide görmeyi ben de çok istiyorum özellikle dediğin gibi bir komedi dizisinde tekrardan sevimli bir çifti canlandırsalar hiç tadından yenmezdi :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle onların sevimliliği bir başkaydı, özellikle Krystal'in Heirs'teki rolü harikaydı :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!