Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cumartesi, Temmuz 26, 2014

İmleçten dökülen sevimli şeyler

Sawako Kuronuma Cumartesi, Temmuz 26, 2014
Uzun zamandır blog ipuçları yazmamıştım değil mi? O zaman bu paylaşımda o çok istenen imleçten yani oktan dökülen o sevimli şeyleri paylaşayım..Bu paylaşımı çok isteyen bloggerlar için bayram hediyesi olsun:)

O zaman anlatmaya başlayalım!


İlk önce eklentiyi yükleyeceğiniz site için tıktık
Siteye girdiğinizde beğendiğiniz eklentiyi seçin.Ben rastgele buradaki eklentiyi seçtim.Görüntüsü aşağıdaki yeşil içine alınmış kare şeklinde, zaten beğendiğiniz eklentiye tıkladığınızda sitenizde nasıl göründüğünü görebileceksiniz.Kırmızı dikdörtgen içine alınmış olan kısım ise blogunuza eklemeniz gereken html kodları..Gadget olarak blogunuza eklediğinizde sorunsuz çalışacaktır.



Nasıl eklenir;

Yerleşim > Gadget ekle > Html/JavaScript e tıkladığınızda boş bir pencere açılır, buraya seçtiğiniz eklentinin html kodunu kopyalayıp yapıştırmanız sonra kaydetmeniz yeterli.. Güle güle kullanın :) 


Not: Unutmadan bu sitede daha birçok sevimli eklenti var, biraz karıştırmanız yeterli! :)





59 yorum:

  1. Ahh bizi böyle güzel konularla karşıladığın ve bu denli sevimli şeylerle ittiğin için çok teşekkür ederim sawako (:

    YanıtlaSil
  2. Senin şu ipuçları sayesinde merak ettiğim çok güzel şeyleri buldum :D Yalnız ben çekilişin bana çıkacağına kendimi çok kaptırdım şimdiden nasıl bir şey istediğime karar verdim. Allah sonumu hayretsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlısı olsun ne diyeyim:)) Hak eden kazansın:P

      Sil
  3. Sitedeki cursor switch butonunu görünce ekledim, çoook teşekkürler, harikasın. ^^ ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullan, adsız yorum yapmasaydın sitende nasıl durduğunu da görebilirdim:)

      Sil
    2. Cevap yazdığını yeni gördüm. Şimdi Japonca bir siteden daha farklı imleç efektleri buldum, oktan sakura yaprakları dökülüyor. ^w^

      Sil
  4. Çok teşekkürler senin sayende bloguma bir şeyler ekleyebildim. ^^ Ben aslında bu işlerde yeniyim yani seninki kadar hareketli şeyler olmasa da senden bir iki konuda yardım istemek istiyorum. Mesela şu üst kategoriyi nasıl ekleyebileceğim hakkında biraz bilgi verebilir misin? Çok sağol şimdiden. *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef Eleanor, blogumda kullandığım şeyleri paylaşmıyorum, eğer gün gelir de paylaşmak istersem blog ipuçları kısmında bulursun :)

      Sil
  5. ay evet çok hoş uğraşayım bakayım bi ara zor geliyo bana bu işler :)

    YanıtlaSil
  6. Paylaşım için çok teşekkürler^^ Hemen bloguma uygun olan kedişleri imlecimden döktürdüm :D çok güzel olduu^^

    YanıtlaSil
  7. Merhaba :D
    Blog açalı epey oldu ancak bir hevesle açıp kendi haline bırakmıştım..Sonra senin gibi güzel bloglar görünce benim bloguma çeki düzen vereyim dedim :) bu imleçi de yaptım..saçma sapan yerlere girip bi tane buldum ve seçtiğimden yukardan aşağı karakter yağıyo biraz karışık oldu sanırım :D senin fikrin nedir merak ediyorum??? :) birdee şu yeni yayınlar ana sayfa eski yayınları nasıl yaptığınıda anlatmalısın :) Şimdiden teşekkürler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogla ilgili sadece gadget eklemeye dayalı özellikler paylaşıyorum, o yüzden onları paylaşmayı düşünmüyorum :) Bu arada sevimli olmuş blogun :)

      Sil
  8. olmuyo yaa yardım ediniii gecersiz karekter diyo nasıl yapcam her sitede böyl e diyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir yerlerde yanlış yapıyor olmalısın kodu doğru şekilde kopyaladığına emin ol ve html/javascript kısmına yapıştır :)

      Sil
    2. başka bu şekilde önereceğin site var mı

      Sil
    3. Olduğu zaman blog ipuçları kısmına eklerim :)

      Sil
  9. tesekkür ederim sonunda yapabildim. bloğum bence çok tatlı senin sayende bloğuma bakıp bana öneride bulunabilir misin :)

    YanıtlaSil
  10. bide şu yukarı çık kısmını nasıl yaptın çok şeker olmuş gerçekten

    YanıtlaSil
  11. bir şey soracağım yazar isteği gelince kabul ediyorum ve şu yazı çıkıyor
    "yazar isteği geldi kabul et diyince bu yazı çıkıyor
    " Blog Davetiye Hatası

    İstediğiniz daveti bulamadık. Lütfen size e-posta ile gönderilen URL’yi tam olarak kopyaladığınızı doğrulayın."
    Ne yapmalıyım?"
    Ne yapacağım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Davetiyenin süresi geçmiş olabilir tekrar davet et :)

      Sil
  12. Oooo ben senin blogunu o kadar cok incikledim cincikledim ki sen bu blog ipuxunu yazmadan once ben saten coktan koymustum || ^^

    YanıtlaSil
  13. Çok sağol yeni blog ipuçlarını merakla bekliyorum. Blogumu baştan aşağı değiştirdim :D

    YanıtlaSil
  14. çok saol ya bende ne yapıcam bu blogla diye düşünüyodum :))

    YanıtlaSil
  15. Sawako şablonumu değiştikten sonra yazılar iki kez görülmeye başladı. Neden acaba? Lütfen acilen yardım et..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni bir blog açıp içerisindeki Html kodlarını bu blogun html kodlarını silip aktar..

      Sil
  16. çok teşekkür ederim verdiğin bilgiler için çok işime yaradı benimkinede beklerim

    YanıtlaSil
  17. Çok teşekkür ederim verdiğin bilgiler çok işe yaradı :)

    YanıtlaSil
  18. şu sayfanın yukarısındaki iletişim,asya hakkında gibi bölümleri nasıl yaptın çok uğraştım bulamadım ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogumda uyguladığım hiçbir şeyi paylaşmıyorum..Paylaşmak istediklerimi de blog ipuçları kısmında paylaşıyorum..

      Sil
  19. hayır senin gibi yapmıycam sadece o sekmeleri <nasıl ypıldığını sordum onu herkes yapıyo yani herkesde var nasıl yapılıyor ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar kod bilgisine giriyor ve blogumda kod paylaşmıyorum.Sadece basit uygulamaları paylaşıyorum.Eğer olur da bir gün paylaşmaya karar verirsem blog ipuçları kısmında görebilirsin..

      Sil
  20. Sizden çok şey öğrendim gerçekten emeğinize sağlık tesekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, işinize yaramasına da sevindim :)

      Sil
  21. İyiki paylaştın bizimle:)Gerçekten karıştırınca harika şeyler buldum.Çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim! İşine yaramasına da sevindim :)

      Sil
  22. Bayıldım canımm.. fakat yardim bekliyorum cünkü delirmek üzereyim artık. İnsanlara yardım etmek istiyorum, fikir alışverişi yapmak. Blog acmak istiyorum fakat tema, şablonda sıfırım. Kendi şablonumu yapmak istiyorum. Kime sorsam kolay değil deyip kestirip atıyor. Senin blogun gibi anasayfa, vb yerler eklemek istiyorum. Şablon, tema en azından bloguma uygun olsun istiyorum. Herkes para karşılığı yapıyor genelde. Bunları nasil yapabilirim? Ve blogu wordpress mi yoksa bloggerdan mı almalıyım? Ve neden? Yorumu okuyanlar bilginiz varsa sizde lütfen yardım edin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle teşekkürler...Blog açmak istiyorsan açarsın delirmene gerek yok, blog açmak için de şablon bilmene gerek yok.Kestirip atmamışlar doğruyu söylemişler şablon yapmak hiç kolay iş değil bazen aylarını bile alabiliyor ve evet ben de ücretli yapanlardanım.Wordpress hakkında hiç bilgim yok ben bloggerda başladım memnunum...

      Sil
  23. ya ben yapıcam ama html nerede bulamıyorum yardım et lütfen..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl eklenir kısmında sıralaması yazıyor:)

      Sil
  24. LÜTFEN YARDIM EDER MİSİN? BEN YAPAMADIM.. GADGET EKLE YE TIKLADIM AMA ONDAN SONRA DEDİKLERİNİ YAPAMADIM :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gadget ekle dediğinde bir ekran çıkacak o ekranı aşağı indirip Hmtl Java kısmını bulabilirsin ;)

      Sil
  25. teşekkür ederim hepsi birbirinden güzel.ekledim kar tanelerini.sevgiler

    YanıtlaSil
  26. Biraz buldum. Daha sevimlilerini de bulursam sıra, sıra kullanırım...

    YanıtlaSil
  27. Evet çok sevimliler ama ben başka bir şey hakkında yazıyorum ve tam bana gerekeni buldum.

    YanıtlaSil
  28. Yardım ett bende olmuyor.YAPIŞTIRDIM KODU BLOGA GİRDİM.Olmadı :(

    YanıtlaSil
  29. yapıştırıp kaydediyorum ama sadece resmi çıkıyor. Hala eski imleç.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!