Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Salı, Temmuz 01, 2014

Heaven's Postman / 2009

Sawako Kuronuma Salı, Temmuz 01, 2014

Shin Jae Joon iki dünya arasında yolculuk yapabilen cennetin postacısıdır.Her gün düzenli olarak bir tarlanın içerisinde yer alan posta kutusundan, yaşayan kişilerin ölen sevdiklerine yolladıkları mektuplarını cennete ulaştırmak için alır.
Ha Na ise erkek arkadaşını kaybetmiş ve sürekli onun için mektuplar yazmaktadır.Ancak bu mektuplar diğer mektuplar kadar sevgi dolu değildir, nefret ve kızgınlık doludur.Ha Na yine ölen erkek arkadaşına mektup atacağı gün, o posta kutusunun yanında daha önce hiç görmediği genç bir adam belirir ve kendisinin cennetin postacısı olduğunu söyler hatta Ha Na'ya iş teklifinde bulunur.

Ha Na ilk başta işi kabul etmez ama bir iş bulmaya mecbur olduğu için kabul etmek zorunda kalır.Artık ikisi birlikte ölen kişilerin geride bıraktıklarının mutlu olmasını sağlamakla görevlidir ve Ha Na, Shin Jae Joon'la zaman geçirdikçe ona aşık olup eski acısını unutmaya başlar ama bilmediği bir şey vardır; Shin Jae Joon, gerçekten cennetin postacısıdır ve acısını unutan,huzura eren insanlar artık onu göremez...

Peki Ha Na ve Shin Jae Joon arasındaki ilişki mutlu bir sonla bitecek midir?

Şimdi gelelim film hakkındaki görüşlerime...

Filme büyük bir beklentiyle başladım, çok övüldüğünden ve  fantastik konuları sevdiğimden...Ama film beklentilerimi karşılayamadı..Evet konu güzeldi,sıkıcı da değildi çünkü bütün film boyunca bir aksiyon olacak diye beklemiştim, hani Ha Na'ya dair yeni bir sır, yeni bir gerçek ortaya çıkacak diye ama olmadı.Daha derin işlenmeliydi konu,  böyle çok yüzeysel geldi ama belki bu kadar çok beklenti içerisine girmesem beğenebilirdim, bilemiyorum..

Bir de söylemeden geçemeyeceğim, Jaejoong hayranları kusura bakmasın, berbat bir oyunculuğu vardı, çok ruhsuzdu; sanki zorla filme dahil edilmiş gibi ifadesizdi.Sanırım mimiklerini kullandığı bir iki sahneden biri aşağıdaki sahne...




Sonuç olarak beklentilerinizi benim kadar yüksek tutmazsanız ve vakit geçirmek için film arayışındaysanız güzel film...İyi seyirler!!

11 yorum:

  1. sana tamamiyle katılıyorum başladım ve 20 dk sonra dayanamayıp kapattım filmi. Gidişattan geride birşey olamadığı olmayacağı anlaşıldığı gibi oyunculuklar, uyumlar kötüydü bilmiyorum belki bende senin gibi çok yüksek beklentiyle başlamıştım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım, baş roldeki erkek oyuncunun hayranları, sırf o oynuyor diye filmi övüyorlar yoksa başka bir açıklama bulamadım ben bu duruma :)

      Sil
  2. Hııımm dram yazısını gördüğüm için o güzelim afişine hayran kala kala izlemeden geçtiğim,geçmek zorunda kaldıklarım kategorisinden bir film daha...
    Jaejoongu jackal is coming de görmüştüm daha evvel
    Ben bu çocukta yüz olduğunu ekrana yakıştığını düşünüyorum ama ya yetenek yok ya eğitim!
    Jackal'da da ruhsuz hissizdi yani güzelim song ji hyo nun yanına yakıştıramamıştım kendisini
    Gerçi film de biraz sorunluydu ama eğlenceliydi
    Her neyse..
    Bir kez daha cennetin postacısını hala izlemedin mi drecesine gözüme gözüme soktuğunuz için teşekkürler Türkiye falan diyerek geçicektim
    Amma ve lakin fazla beğenmediğine göre içime su serpilmiş gibi oldu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında evet Jackal is Comingde de ruhsuzdu ama bir iki mimik kullanıyordu, burada yok denecek kadar az..
      Bir de film için dram demişler ama değil, evet birçok dramatik an var fakat mutlu sonla bitiyor :)
      Tercih senin, izleyip izlememek sana kalmış :)

      Sil
    2. ciddi misin mutlu sonsa kesin izlemeliyim
      Çok sağol yahu bugünlerde aldığım en iyi haberlerden biri:)

      Sil
  3. Ben de bu filmi cok duymusdum ama konusunu anlayamiyordum

    YanıtlaSil
  4. evde ilk poaça yapma denememde (baya yakın bir zamanda) bir yandan da bu filmi izle(yeme)dim aslında. çok dikkat ederek izleyemedim ve hatta başka zaman tekrar mı izlesem diyordum ama yazını ve yorumları görünce vazgeçtim :D o zaman ne diyoruz pasta yapma çalışmalarınızda size eşlik edebilecek bir dizi :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı bir bakış açısı olmuş ama aynı sonuca çıkıyoruz; zaman geçirmek için izlenecek bir film :)

      Sil
  5. Bu diziyi gec4n sene izlemeye calismistim ama o kadar sıkcıydı kii dayanamayip sildim ^.^ bazi abartilan diziler malesef boscikabiliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız bu film ama dediğin gibi bazı filmler sıkabiliyor çünkü allayıp pullayıp çok güzel lanse ediliyor ve beklenti büyüyor.Beklentiler de karşılanmayınca sonuç bu:/

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!