Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cumartesi, Temmuz 12, 2014

Cunning Single Lady / 2014

Sawako Kuronuma Cumartesi, Temmuz 12, 2014
Son zamanlarda izlediğim dizi ve filmlerdeki hayal kırıklıkları nedeniyle bu diziyi izlemeye çekiniyordum, sonra ne olduysa izledim ve bayıldım!Romantik komedi, yer yer dram severler için harika bir tercih olacaktır!




Spoiler vermeden kısaca konusu şöyle;

Ae Ra, ailesiyle birlikte küçük bir restoranda çalışmaktadır.Annesi sürekli babasıyla sorun yaşadığı için, Ae Ra'nın daha iyi yaşam sürmesini ister.Bunun iki ihtimal vardır;


1.Ae Ra'nın başarılı olması

2.Durumu iyi olan biriyle evlenmesi





Ae Ra, 2. ihtimali seçer ve her gün restoranlarına yemek yemeye gelen kasabanın en akıllı çocuğu Jung Woo ile evlenir.Jung Woo, ilk seferde memurluk sınavında başarılı olur, zaten  Ae Ra'nın hayali de bir memur eşi olmaktır.Her şey onlar için toz pembe ilerliyorken, bir gün Jung Woo işinden istifa eder ve her şey tepetaklak olur.Ae Ra, Jung Woo'nun istifa ettiğini duyunca çıldırır, Jung Woo da uzun süre başarılı olamaz ve evin bütün yükü Ae Ra'nın üzerine yüklenir.Ae Ra daha fazla bu duruma dayanamaz, boşanmak ister ve boşanırlar.Aradan 10 yıl geçer, Jung Woo artık ünlü bir şirkette Ceo'dur ve Ae Ra onun şirketine iş başvurusunda bulunup tekrar ilgisini çekmeye çalışacaktır.Peki başarılı olabilecek midir? 



Dikkat buradan sonrası spoiler içerir!



Dizi finalini yaptığını için oturup bütün bölümleri izledim.Öncelikle Jung Woo'nun tipi ilk başlarda felaketti, değişimi ise muhteşemdi.Aslında ben Ae Ra'nın yerinde olsam tanıyamazdım onu :D




İlk başlarda Jung Woo, Ae Ra'yı pek umursamadı daha doğrusu umursamamaya çalıştı ama araya Seung Hyeon girince ve bu rakibin Ae Ra'ya olan ilgisini görünce dayanamadı.


Oyunda Ae Ra, Seung Hyeon'un üstüne düştüğünde Jung Woo'nun suratı :))




Bu gezi sırasında Jung Woo, her zaman söylenen "fala inanmam, her şey eğlence için" repliğini kullandı ve fal baktırdı:) 





Jung Woo'nun en yakınındaki kişi...Dizilerimdeki favorilerimden :)


Ayrıca Jung Woo, en çok ona rezil olmuştur :))



Hani bazen kendimize ait bir şeyi, utandığımız ya da çekindiğimizden başkası yaşamış gibi anlatırız ya...İşte Jung Woo'nun o sahnesi!



 Ve kendini ele verir :))



Ama bozuntuya vermemeye çalışır :))





Jung Woo'nun camlara yapışmalarından bir sahne :)




Ae Ra'nın kullandığı deyim biraz tuhaf değil mi?





Jung Woo,  Seung Hyeon'un Ae Ra'ya hediyesini görünce çocuklaşır ve hediyeyi kaçırır; resim tablosu...




Jung Woo'nun aşk selfiesi pardon öz çekimi :))




Jung Woo,  Seung Hyeon tehlikesini sezdiğinde kendince önlemler alır.

Ofis aşkı yasak der


Ama Seung Hyeon'un aşkını ilan etmesine engel olamaz...
-Bu çocuğun gözleri dizi boyunca kıpkırmızıydı; ya sürekli ağlattılar ya da hiç uyutmadılar :)-


Ama Ae Ra, böylesine romantik bir itirafa nasıl cevap verir dersiniz?



Ve sarılma...Tabi bütün bunları Jung Woo da görür ama ben resmetmeyi unutmuşum :) 


Bütün bu olaylar gerçekleşirken Jung Woo, kıskançlıktan  Seung Hyeon ve Ae Ra'yla ilgili hayaller görür.



 Ve Jung Woo,  birçok kronik hastalık geçirir.Aslında hepsi kıskançlıktandır :)



Sonrasında Seung Hyeon'a, Ae Ra'ya olan aşkını açık açık itiraf eder..



Ve Ae Ra'ya aşkını ilan eder...


Fakat beklediği tepkiyi alamaz... 


Ama asla vazgeçmez!








Seung Hyeon'un sevimliliği ve Ae Ra'nın açık sözlülüğü..



Yalnız, Seung Hyeon'un tasarımı tam bir felaketti büyük ihtimal şimdilerde Kore'de moda...



Bu kız vardı bir de, Seung Hyeon'un ablası...Zengin olmasına rağmen hayatı olumsuzluklarla dolu...İlk başta kızı sevdim, adaletinden dolayı... Ama her Kore dizisinde olduğu gibi sapıttı yine ve canavara dönüştü :)




Ve her Kore dizisinde olan olmazsa olmaz sahnelerden...İlaç sahnesi..


Dalgınlık ve bardaktan su taşması..




Ve en romantik sahne :) Gül döktüm yollarına, gel artık kollarıma :D




Biliyorum dayanamazdınız ve bütün spoilerları okudunuz!Ama dizide daha birçok mükemmel sahne var.Kısacası diziyi izleyin beğeneceksiniz :))


23 yorum:

  1. Ah ne güzel diziydi yazmaya üşendiğim bir dizi olsa da pek sevmiştim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hem izlemeye hem yazmaya üşeniyorum bu aralar :))

      Sil
  2. bende birkaç zamandır izlediğim dizilerden pek zevk almadan izliyorum demekki tek bende yokmuş sanırım beklentilerimiz çok büyüdü ondan mı dersin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece beklentilerimizden kaynaklandığını düşünmüyorum, dizi senaristleri sürekli tekrara düşüyor ve bir noktadan sonra artık ne olacağını tahmin edebiliyorsun tabi bu da sıkılmamıza neden oluyor :/

      Sil
    2. Ay ben buna bayılmıştım yaa ^.^ sawako bimiyor musun buna başlarken aynen tıpatıp senin durumundaydım. :) Korkuyorum bi diziye başlamaya. Böyleleri nadir çıkıyor artık. Var mı önerin ya

      Sil
  3. cidden çok güzel anlatmışsın ancak bu kadar anlatılabilirdi.Blogunu yeni keşfettim ve hemen takip listeme aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim aramıza hoş geldin o zaman :)

      Sil
  4. kore dizilerine yeni başladım daha. gumiho çok sevdim. heartstrings var bi de. bundan sona senden bakıp izleyim barik. :) bi dee bilokununher bi tarafı çok tatlı ya. pembe pamuk gibi valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin deeptone :) Teşekkür ederim, izlemediysen bu diziyi de izlemelisin çok güzel :)

      Sil
  5. Sawako Onee önerirde izlemez miyiz? Açıkçası dizi izlemeyi özledim yahu. Şükran Sawako Onee!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzleyince yorumlarını merak ediyorum canım, beğeneceğinden eminim :)

      Sil
  6. anlaşıldı bu dizi izlenecek.
    spoiler kısmını okumadım tabii ki. okumam ben diziyi izliycem sonra geliiiipp hasret gidermek babında spoiler kısmını da okuyacağım.
    ben de çok seçiciyim artık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kararlısın Seyhan ben olsam dayanamaz okurdum ,merak işte:)
      O zaman bitirince de yorumlarını bekliyorum :)

      Sil
  7. bu dizi şu anda bir yerde oynuyor mu nereden izleyebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeppudaa diye bir site var oradan izleyebilirsin :)

      Sil
  8. Izlemeye basladim.Gercekten harika.Tesekkurler tavsiye icin :)

    YanıtlaSil
  9. ben şok ben iptal ve ben vefat
    asıl oğlan başlarda yani 2-3 bölümde falan the godfather filmindeki mafya babaları gibi ağır abiydi
    ortalara doğru elinde bir resim banane diye bağırarak sokaklarda koştu
    sonlarda şapşal aşık oldu
    ya bu adam beni benden aldı ya sen nasıl bişeysin :D
    ben bir yıla bu diziyi unutur bir daha başlarım arkadaş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erkek oyuncunun izlediğim her dizisi çok güzeldi; sempatik şey :))

      Sil
  10. dizide 14.bölümde çalan yabancı slow parçanın adını biler varmı?

    YanıtlaSil
  11. Bu dizi güzele benziyo. Izlicem .Bide vampir dizisi sevenler için önerim var orange marmelade izleyin derim süper bi dizi eşsiz bnce😊😊😊

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!