Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cuma, Temmuz 18, 2014

Chopstickli çekiliş kazananı

Sawako Kuronuma Cuma, Temmuz 18, 2014

Merhabalar, sonunda chopstickli çekilişimi sonlandırmış bulunuyorum ve lafı uzatmadan chopstickli çekilişi kazananı açıklıyorum:)

Ek haklarla birlikte toplam 376 hak oldu ve kazananı random.org aracılığıyla belirledim :)
Kazanan 25. hak sırasıyla Sua Kolik oldu, tebrikler! :) Kendisine çoktan e-posta gönderdim bile :)

Bu arada blog şablonu tasarım çekilişim devam etmekte...Şablon çekilişim için tıktık.


6 yorum:

  1. bir çekilişi daha kazanamadım kendimi tebrik ediyorum :D kazanan arkadaş güle güle kullansın ama yoonseul karaları bağlama yavrum gel birlikte ağlaşırız gel :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah'ım! Düda! Kahkahalara boğdun beni.. :D

      Sil
    2. yoonseul de bizim gibi çatlak tayfadan olduğu için tutmadım kendimi hemen onuda davet ettim ama destan gibi yorum yazma sevdalısı yoonseul hala görmemiş demek ki kıl payı kaybettiğini gelemedi yamacıma :D Ayrıca sen nasıl arkadaşsın insan çaktırmadan kazanan Düda diye ilan ediverirdi yahu :D (dikkat kazanan Düda kısmı coşkulu okunup sonuna şak şak şak şak sesleri eklenecek şak şak şak şak sesi ne dersen alkış sesi :D)

      Sil
    3. Yolsuzlukla işimiz olmaz Düda cıkss cıkss :))

      Sil
  2. aaaaaaaaa ben mi sawako çok sevindim teşekkürler canım benim

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!