Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazartesi, Temmuz 28, 2014

Bayramınız mübarek olsun!!

Sawako Kuronuma Pazartesi, Temmuz 28, 2014

Sevgili izleyicilerim siz bu satırları okurken ben çok çok uzaklarda olacağım biliyorsunuz bayram, büyükleri ziyaret etmek gerekli ama babamın tatilinden dolayı biz sanırım 10 günlük bir bayram tatilinde olacağız..Eğer ki beni buralarda göremezseniz bilin ki çok uzaklarda ya ders çalışıyorumdur ya araba sürmeyi öğreniyorumdur ya da lak lak ediyorumdur!Bu arada beklediğim kargom da durdu durdu tatili buldu, ben yokken gelirse ne yapacağız hiç bilmiyorum..Ayy yine konudan saptım!Bu bayram postu olmalıydı! İyi bayramlar herkese!Umarım sevdiklerinizle her dakikanızı mutlu geçirirsiniz! :)

9 yorum:

  1. Oh zengin hanım gez gez bende diyorum bana niye cevap vermiyor meğer meşguliyettenmiş :D Bu arada fakiriz biz evdeyiz neden yüzümüze vuruyorsun ayıp ama aaa :D

    YanıtlaSil
  2. Sawako-chan harikasın, ama sakın fazla şeker yeme! (*≧m≦*) Takip ettiğim tek blogsun, henüz başka keşfedemedim. (Yeniyim hehe) Arada bir reklamlarına tıklıyorum. :D Lüüütfen yazmaya devam et. ♥♥♥

    YanıtlaSil
  3. Sana da iyi bayramlar:) Bi de yine mimlendin:D

    YanıtlaSil
  4. sizinde bayramınız kutlu olsun efendim. Teşekkürler. Bu arada iyi tatiller dilerim.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!