Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Salı, Haziran 17, 2014

Hot Young Bloods / 2014

Sawako Kuronuma Salı, Haziran 17, 2014

Filmin konusu 1980'li yıllarda Kore'de bir lisede geçmekte..Aynı okulda okuyan öğrencilerin arkadaşlıklarını, aşklarını, düşmanlıklarını konu almakta..

Lee Jong Suk burada; Kang Choong Gil adıyla esas erkek rolünde ve tam bir casonova!:)) Hayır, sakın öyle cool bir şey hayal etmeyin; fazlasıyla korkak bir rolde!Ama bu korkaklık bile onu amacından vazgeçirmez.. Amacı, okuldaki kızları baştan çıkarmaktır ve onlarla tek tek çıkmaktır..



Yeong Sook ise okulun kız çete gurubunda lider, değil bir kız bir erkek bile yaklaşamaz ona...Her ne kadar sert bir mizaca sahip olsa da aşıktır.Kime mi?Tabi ki okulun casonovası, Kang Choong Gil'e...Sabırla bekler, Kang Choong Gil diğer kızları kandırdığı gibi onu da kandırsın diye ama Kang Choong Gil hiç oralı olmaz..Hatta her gün başka bir kızla geçer Yeong Sook'un önünden...Yeong Sook, bakar iş olacak gibi değil Kang Choong Gil'i davet eder buluşmaya ama Kang Choong Gil gelmez..


Üstüne üstlük bu sıralarda okula güzel ve narin yeni bir öğrenci gelmiş ve Kang Choong Gil ona gönlünü kaptırmıştır.Zaten zorba erkek çete lideri de bu ilişkiye karşıdır..Anlayacağınız dünya Yeong Sook'un bu aşkına karşıdır...Peki Yeong Sook aşkından vazgeçecek midir?

Ya Yeong Sook'u seven erkek çete lideri onları rahat bırakacak mıdır?
Sizi bu sorularla baş başa bırakıp kaçıyorum!Gerisini siz düşünün! :)) 



Not:Film romantik-komedi, bazense dram tadında...Siz sormadan söyleyeyim; mutlu bitiyor!Kime göre neye göre mutlu olduğunu söylemeyeceğim!İyi seyirler! :D
Not 2: Replikleri ve resimleri kaldırmak zorunda kaldım idare edin :)





24 yorum:

  1. Ama olmaz ki :))
    Çok merak ettim şimdi :)
    Teşekkürler öneri için ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi seyirler canım, demek ki amacıma ulaşmışım:))

      Sil
  2. AAmaaaa !Tam çok merakla okuyordum çok kısa sürdü yazı *-*

    YanıtlaSil
  3. ah ne güzel filmdi bol bol gülmüştüm izlerken güzel oynuculuklar görmek ve gülmek için izlenmeli bence :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, yalnız Jong Suk'un saçı deli etti beni, o neydi öyle!Ve kötü adam, ikinci adam, gerçekten havalıydı!Kötü çocukları seviyorum ben :)

      Sil
  4. bu filmi izlemek isteyirdim film cixandan beri :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman izlemelisin çok güzel, bana da adını hatırlayamadığım bir izleyicim tavsiye etmişti, izledim beğendim :))

      Sil
    2. ooo izlemişsin :) adını hatırlamadığın ben, yazını görünce hemen girip baktım bakalım beğendin mi diye. izlemiş olmandan öte beğenmene de sevindim :)

      Sil
    3. Teşekkür ederim çok beğendim:))
      Hafızam çok kötü kusura bakma, nickini unutmuştum :/

      Sil
  5. bulabilirsem bende izleyecegim, cok severim komedi ask filmlerini, biraz dramatik olmasida iyi zaten :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi seyirler canım, koreanturk ya da yeppudaa dan bulabilirsin :)

      Sil
  6. imleç değiştirmeyi arıyordum tesadüfen gördüm blogunu çok yardımcı oldun teşekkürler :)
    blogunu hemen takibe aldım bende takibe beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. Çok beğendim hemen listeme ekledim en kısa zamanda izleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi seyirler umarım izleyince de beğenirsin :)

      Sil
  8. Ben bu yazından sonra gittim filmi izledim :) yalnız erkekler çok sapıktı :DD

    Sonunun istediğim gibi bitmesine sevindim :) Biraz geç olsa da ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En başta öyle gereksiz bir sahne koymuşlar :) Beğenmene sevindim ayrıca:)

      Sil
  9. Başlarkenki söylenen hareketli şarkıyı bir türlü bulamadım bilen varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O konuda hiçbir fikrim yok, okuyucularımın fikri olursa yardımcı olacaklardır :)

      Sil
  10. çok güzeldi bu park bo yeong harika <3

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!